Hoe kom je erbij dat die het niet wist?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kun je iemand zo goed verbouwen daarbeneden dat het niet te onderscheiden is van een echt? Want anders snap ik niet hoe haar vriend het ook niet wist.
Wat ik een tijd terug heb begrepen van een trans is dat de vagina wel lijkt op een echte maar heel ondiep is. Maar goed, echte vagina's heb je in zoveel soorten en maten natuurlijk...quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
Kun je iemand zo goed verbouwen daarbeneden dat het niet te onderscheiden is van een echt? Want anders snap ik niet hoe haar vriend het ook niet wist.
Volgens mij verneuk je je huid compleet als je er jarenlang 5 liter troep opsmeert. Ben benieuwd of dat ooit nog normaal kan worden.quote:
Ik denk dat het gaat om de stap die zij/hij heeft gezet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volgens mij verneuk je je huid compleet als je er jarenlang 5 liter troep opsmeert. Ben benieuwd of dat ooit nog normaal kan worden.
Daarnaast verbaas ik me wel over de mensen die haar een "dapper, puur mens" noemen. Dit is alles behalve puur.
Die stap van "men chanteert mij, dus ik ben wel verplicht om iets mede te delen wat totaal geen issue zou moeten zijn (en eigenlijk ook niet is) maar ja, views en een groot interview in de Elsevier".quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:44 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om de stap die zij/hij heeft gezet.
daar heb je natuurlijk ook gradaties in, die blinde transgender laatst in het AD bijvoorbeeldquote:
Klopt, die is engerquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar heb je natuurlijk ook gradaties in, die blinde transgender laatst in het AD bijvoorbeeld
https://www.ad.nl/binnenl(...)met-vonnis~a95658e6/
Als je 2 video's van haar gezien hebt weet je dat ze niet helemaal lekker is.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die stap van "men chanteert mij, dus ik ben wel verplicht om iets mede te delen wat totaal geen issue zou moeten zijn (en eigenlijk ook niet is) maar ja, views en een groot interview in de Elsevier".
Die stap?
Ja, aandacht vragerij.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die stap van "men chanteert mij, dus ik ben wel verplicht om iets mede te delen wat totaal geen issue zou moeten zijn (en eigenlijk ook niet is) maar ja, views en een groot interview in de Elsevier".
Die stap?
https://www.google.com/am(...)e-transgender-is.ampquote:Op woensdag 15 januari 2020 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat die het niet wist?
Dan lees je niet goed.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:55 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)e-transgender-is.amp
Staat daar
Wat zegt of doet zij dan waardoor jij aan het waarheidsgehalte van haar verhalen twijfelt?quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Als je 2 video's van haar gezien hebt weet je dat ze niet helemaal lekker is.
Genoeg reden dus om haar verhalen met een korreltje zout te nemen.
dan zal haar vriend wel een chineesje zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat ik een tijd terug heb begrepen van een trans is dat de vagina wel lijkt op een echte maar heel ondiep is. Maar goed, echte vagina's heb je in zoveel soorten en maten natuurlijk...
Kan me wel voorstellen dat je dat niet meteen voelt inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2020 12:43 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat ik een tijd terug heb begrepen van een trans is dat de vagina wel lijkt op een echte maar heel ondiep is. Maar goed, echte vagina's heb je in zoveel soorten en maten natuurlijk...
Voor de daad glijmiddel gebruiken en dan hoeft het niet op te vallen. Ze kunnen nog wel de zenuwuiteinden dusdanig in tact houden dat de vrouw wel genot kan ervaren.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat je dat niet meteen voelt inderdaad.Alleen dat het niet nat is lijkt me wel opvallend.
Interessant allemaal, erg plezierig lijkt het me niet. En hoe zit het dan met die open wondverhalen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Voor de daad glijmiddel gebruiken en dan hoeft het niet op te vallen. Ze kunnen nog wel de zenuwuiteinden dusdanig in tact houden dat de vrouw wel genot kan ervaren.
Er zijn alleen niet echt legitieme redenen te bedenken om de afkeer jegens transgenders en dergelijke te rechtvaardigen. Wat dat betreft lijkt het verdomd veel op de aversie richting homo's die een aantal decennia hardnekkig was.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:55 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Door dit soort lachwekkende Godwins te gebruiken en de meest onzinnige vergelijkingen te trekken kom je natuurlijk ook helemaal nergens. Maar dat begrijp je hoop ik.
Vertel, hoe gedraagt een vrouw zich? Er is kennelijk maar 1 manier waarop vrouwen zich gedragen, maak ik op uit je opmerking.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:59 schreef torentje het volgende:
[..]
Het zou geen probleem zijn, als die transgenders zich dan ook zouden gedragen als een echte vrouw.
Waren homo's een aantal decennia hardnekkig?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn alleen niet echt legitieme redenen te bedenken om de afkeer jegens transgenders en dergelijke te rechtvaardigen. Wat dat betreft lijkt het verdomd veel op de aversie richting homo's die een aantal decennia hardnekkig waren.
Alleen droeftoeters zonder persoonlijkheid komen met dat soort teksten aanzetten in dit soort discussies, maar die mag je negeren omdat het echt kansloze kneuzen met kutkarakters zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die open wondverhalen?
Je hebt XX en XY niks anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:40 schreef Drekkoning het volgende:
afweging man / vrouw is ook niet zo zwart wit als sommigen denken.
Jawel, maar dat noem je down syndroomquote:Op woensdag 15 januari 2020 13:47 schreef EUdoesnt-need-immigration het volgende:
[..]
Je hebt XX en XY niks anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |