quote:Op maandag 13 januari 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flikker er nog eens een plaat in maat
Ik heb een topic geopend in bug en ER REAGEERT NIEMANDquote:Op maandag 13 januari 2020 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Danny voert geen donder uit. Lamme tak genot.
Danny - Het leven heeft geen zin meerquote:Op maandag 13 januari 2020 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een topic geopend in bug en ER REAGEERT NIEMAND
Mag niet meer van de baasquote:Op maandag 13 januari 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oude kaas is genot ouwe reus oh oh bohhhh
Beetje mosterd erbijquote:Op maandag 13 januari 2020 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oude kaas is genot ouwe reus oh oh bohhhh
Is niet goed voor de nieren he als je dat veel eet.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mag niet meer van de baas
Te veel vet ofzo
Ach dan zuip ik mij zondag wel weer naar de gallemiezen ter compensatiequote:Op maandag 13 januari 2020 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is niet goed voor de nieren he als je dat veel eet.
Nee gewoon alleen (grove) mosterd op een witte boterham met oude kaasquote:
Gelijk maar nieuwjaarsborrel zaterdagmiddag van gemaaktquote:Op maandag 13 januari 2020 22:43 schreef Tjacka het volgende:
Wel blij dat het weer begint hoor pffff
Strijp-Squote:Op maandag 13 januari 2020 21:46 schreef KingRoland het volgende:
@:coco. @:dj_day-v @:lange_lans zaterdag naar Eindhoven. Nog bepaalde hotspots? Ik ben waarschijnlijk voor de merendeel bij de TU (stagemarkt)
Ik ben aan het detoxen tot zondagquote:Op maandag 13 januari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelijk maar nieuwjaarsborrel zaterdagmiddag van gemaakt
Dat wordt weer de hele dag tanken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |