Hoe gaat het met je kleine?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik iig wel. Veel te simpel helaas.
Ik weet vrijwel zeker dat @Lange_Lans je van deze informatie voorzien had als je er gewoon om had gevraagd makker.quote:
hoe gaat het met die kleine van jequote:Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich wel prima. Alleen is ze nu viesmad. Ik weet niet waarom.quote:
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zitten een hoop Chinezen op.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef Caland het volgende:
Tevens heb ik het idee dat de pushmeldingen van ticketswap flink achterlopen op publicatie
Telkens zijn ze weg als ik klik. Puur wanbeleid dus
Ik vond de dungeons zelda onwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Ik heb laatst 10 minuten gekeken naar hoe mijn zoontje botw speelde en die heeft die tijd alleen maar appels gevoerd aan een paard. Hij vindt het een topspel.
oh beterquote:Op maandag 13 januari 2020 22:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Opzich wel prima. Alleen is ze nu viesmad. Ik weet niet waarom.
Morgen voor de eerste keer weer naar het werk.
Nouja het is al jaren terug hoor. Ik wist toen niet echt hoe ik hem moest gebruiken.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat @:lange_lans je van deze informatie voorzien had als je er gewoon om had gevraagd makker.
Misschien wel iets voor jou?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:13 schreef JanCees het volgende:
Die Niktutorials gewoon miljoenen pakken met doen alsof je een moddervet wijf bent
De wat?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:13 schreef JanCees het volgende:
Die Niktutorials gewoon miljoenen pakken met doen alsof je een moddervet wijf bent
Nikkietutorialsquote:Op maandag 13 januari 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ken ik niet. Maar het moddervette wijf doet blijkbaar wel iets goed.
Stukje Andijviegenot Allenquote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bestoffr12GODEN
@:zipportal
@:poepz0r
@:jancees
@:knetterkrankjorum
Ik ben geblocked door Nikkie genot. BELACHELIJK/.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bestoffr12GODEN
FR12Goden.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bestoffr12GODEN
Cockblockquote:Op maandag 13 januari 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik stuurde Nikkie; Sterkte stukje pener.
BLOCK. MAN MAN MAN.
Poepmaatje ❗❗quote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben geblocked door Nikkie genot. BELACHELIJK/.
Die Ronald Koeman heeft toch ook hier gepostquote:Op maandag 13 januari 2020 22:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bestoffr12GODEN
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MAAT ZET EENS EEN LEKKER PLAATJE OP.
quote:Op maandag 13 januari 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MAAT ZET EENS EEN LEKKER PLAATJE OP.
Die van Barcelona?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Ronald Koeman heeft toch ook hier gepost
Ja klopt; is tegenwoordig zelfs bondscoachquote:Op maandag 13 januari 2020 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Ronald Koeman heeft toch ook hier gepost
Met z'n stropdas losquote:Op maandag 13 januari 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week bij ons op de nieuwjaarsreceptie
God
Wat voor soort werk doe je maat?quote:Op maandag 13 januari 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week bij ons op de nieuwjaarsreceptie
God
Paar valse noten ertussendoor genot. Samantha Steenwijk mag wel x op mn gezicht zitten met die pumps aan uiteraard bohhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |