Jij hebt veel woede in je zegquote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:22 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Kijk aan. Nog een bevestiging dat die boomer alles uit z'n rimpelige duimpje loopt te zuigen.
Ben benieuwd of zijn religie die transgenders ook goed keurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond weer allemaal bn'ers die moeten melden HOE ENORM TROTS ze wel niet zijn op Nikkie
Arie Boomsma bij RTL boelie had ik bijna een teiltje voor nodig
Dat is dan ook de christendeuger bij uitstek.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond weer allemaal bn'ers die moeten melden HOE ENORM TROTS ze wel niet zijn op Nikkie
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
Verder vind ik het prima dat iedere volwassene gewoon met zijn/haar lichaam doet wat-ie zelf wil; al laat je je benen er af zagen omdat je vindt dat die daar niet horen. Psychologische hulp zou wel de eerste stap moeten zijn, maar verder is het jouw lichaam; veel plezier er mee.
Wie kijkt er dan ook Boulevard.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
Je hebt toch seks en uhh...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Door het niet te vertellen?
Geopereerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze kan van onder toch ook omgebouwd zijn?
Missschien is die vriend wel hartstikke bleu.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef -Straw- het volgende:
En jij denkt dat je dat niet merkt of ziet? Ik vind het bijzonder.
Seks in het donkerquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:32 schreef Nine. het volgende:
[..]
Missschien is die vriend wel hartstikke bleu.
Kweenie hoeveel vrouwen jij goed van onder hebt bekeken maar tis vaak nogal een zooitje & erg verschillend van vrouw tot vrouw. Volgens mij kan de plastische chirurgie behoorlijk mislukken en nog heeft waarschijnlijk geen man het in de gatenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geopereerd.
Er is maar 1 reden waarom die BN’ers dit doen en dat is om zelf even in de spotlight te staan en mee te liften op de publiciteit.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:45 schreef Repentless het volgende:.
Maar die ophemeling door allerlei BN-ers is ook weer zo voorspelbaar. Die heldenstatus die hier aan mensen wordt gegeven door iets over hun eigen leven te vertellen, is echt pure hysterie. Leuk voor haarzelf, maar ze heeft geen kanker genezen of wereldvrede gebracht of iets dergelijks.
'.
Als het de eerste kut is die je ooit hebt gezien kun je zomaar denken dat dat allemaal zo hoortquote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:31 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Geopereerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |