Dat las ik laatst ook idd. Ik zit erop voor allebeiquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:31 schreef Cachie het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat 13% van de Nederlandse Tinderaars er met de intentie voor een seksdate zit. Valt best mee en steeds meer mensen hebben een (lange) relatie via online dating. Ik snap de taboe niet zo. Of de schaamte, dat al helemaal niet.
Heyquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook idd. Ik zit erop voor allebei
Halloquote:
Nee dat zal wel nietquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:31 schreef Cachie het volgende:
[..]
Uit onderzoek blijkt dat 13% van de Nederlandse Tinderaars er met de intentie voor een seksdate zit. Valt best mee en steeds meer mensen hebben een (lange) relatie via online dating. Ik snap de taboe niet zo. Of de schaamte, dat al helemaal niet.
Is compleet onmogelijk. Als ik hier nou nog eens puntjes zou kunnen pakken was ik al lang kampioen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je vergeet puntjes te pakken maat.
Haha ja dat is zo.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is compleet onmogelijk. Als ik hier nou nog eens puntjes zou kunnen pakken was ik al lang kampioen.
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.quote:
Grindr is er idd ook nog jaquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 16 januari 2020 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook idd. Ik zit erop voor allebei
Bijna tijd dus voor tagje KLB beste moderator 2020quote:Op vrijdag 17 januari 2020 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is al bijna 2021 inderdaad.
Wat danquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Er zijn dan passendere alternatieven vanwege de opzet van Tindr in combinatie met je leeftijd.
Eigenlijk te laat, maar ik maak voor jou graag een uitzondering.quote:
Niet voor vriendloze nerdjesquote:Op donderdag 16 januari 2020 15:52 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
Vriendelijk dankjewel Grathboiquote:
Ja daar zitten wel wat interessante dames.quote:
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja daar zitten wel wat interessante dames.
(lol)quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gluren naar buurmeisjes van 14 vanuit je zolderkamerraam terwijl je met je thuisstudie van de LOI bezig bent vallen niet onder dames van school.
Huhquote:Op vrijdag 17 januari 2020 15:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit duurt echt te langquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens goed nieuws. Ik ben (nog) (lol) niet afgeserveerd door die tindermatch.
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jouquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens goed nieuws. Ik ben (nog) (lol) niet afgeserveerd door die tindermatch.
Ok Davinaquote:
Wordt?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jou
Sws acts nodig hebbenquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe act want bij Kiid zijn ze al niet leuk laat staan bij jou
Geeft wel wat aanquote:
Als Dima een act is verdient hij een oscarquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sws acts nodig hebben![]()
Alleen Dima en roze vla komen er mee weg
Ja wordt. Is Nederlands lastig voor je?quote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wordt?
En ja je moet wat hè zonder vrienden
Ik bedoel als in het wordt niet mijn nieuwe act, het is al mijn nieuwe actquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja wordt. Is Nederlands lastig voor je?
Dus die Franse tindermatch is gewoon een actquote:Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik bedoel als in het wordt niet mijn nieuwe act, het is al mijn nieuwe act![]()
Wel leuk geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |