Er vanuit gaan dat ik normaal kotsquote:Op maandag 13 januari 2020 21:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een normale reflex is bij de oorzaak vandaan kosten, dus dan hebben anderen daar last van
Ja zit tegenover me.quote:
Kaasfondue hoefde je niet van te kotsenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een topidee
Je bent ervan op de hoogte dat ik erg sterk reageer op geuren, middels vrij hard gaan kotsen?![]()
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een topidee
Je bent ervan op de hoogte dat ik erg sterk reageer op geuren, middels vrij hard gaan kotsen?![]()
Zou er wel mee te maken kunnen hebben jaquote:Op maandag 13 januari 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén van de redenen dat ik single ben
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja zit tegenover me.
Nou ja zit, hij heeft een sta buro maar staat meestal te springen, heeft 4 monitoren en is helemaal wild.
Kaasfonduequote:Op maandag 13 januari 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kaasfondue hoefde je niet van te kotsen
BLINKINquote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou er wel mee te maken kunnen hebben ja
Dat je ONS je een handdoek toewerpt en je denkt
[ afbeelding ]
Valt tegenwoordig tegenquote:Op maandag 13 januari 2020 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je die niet standaard op voorraad?
Ik een ONS?quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou er wel mee te maken kunnen hebben ja
Dat je ONS je een handdoek toewerpt en je denkt
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ik normaal kots![]()
Ik heb al drie mensen ondergekotst in mijn leven. Wel schattig dat je nummer vier wilt zijn
Ik maar tweequote:Op maandag 13 januari 2020 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat ik normaal kots![]()
Ik heb al drie mensen ondergekotst in mijn leven. Wel schattig dat je nummer vier wilt zijn
Ik geef hem ook extra veel koffie en snoepjes als een soort menselijk experiment.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
In zo'n hamsterrad zetten, kun je alle pc's op laten draaien. Lekker rmileubewust
TNS!quote:
Two Night Stand...quote:
Beetje speed in zijn koffie...quote:Op maandag 13 januari 2020 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geef hem ook extra veel koffie en snoepjes als een soort menselijk experiment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |