Hahahaha kleine ventjes met grote lullenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat kleine negers gezien trouwens, ook in stijve toestand
Neequote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
E
[..]
En dit ja
Bij jullie Fok ook zo traag trouwens?
Ja, niet supersnel nee momenteel.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:21 schreef Molo het volgende:
E
[..]
En dit ja
Bij jullie Fok ook zo traag trouwens?
Neequote:Op maandag 13 januari 2020 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahahaha kleine ventjes met grote lullen
Zijn er zat die zwitsal geur heerlijk vindenquote:Op maandag 13 januari 2020 21:23 schreef Molo het volgende:
Er bestaat nu ook Zwitsal deodorant![]()
![]()
![]()
Serieus
Fucking ranzig man
Associatie met strontlucht dat luchtje bij mij
Zou graag wat van zijn hyper hebben zegquote:
Hahahaha die is wel leukquote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou graag wat van zijn hyper hebben zeg![]()
Ik ben meer die sloth van Zootropolis
Ja, vastquote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zijn er zat die zwitsal geur heerlijk vinden
Ik heb weleens mijn haar met zwitsal shampoo gewassen want ik lag in bad en mijn shampoo stond in de douche.... kon er niet bij.quote:
Mijn collega is ook zo, bijna letterlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou graag wat van zijn hyper hebben zeg![]()
Ik ben meer die sloth van Zootropolis
Dat vind ik weer anders ofzoquote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb weleens mijn haar met zwitsal shampoo gewassen want ik lag in bad en mijn shampoo stond in de douche.... kon er niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn collega is ook zo, bijna letterlijk.
En die vraagt zich serieus af waarom ie savonds zo moe is.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vind ik weer anders ofzoGeen Zwitsal badje af en toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ooit eens bij gebrek aan wc papier mijn kont met natte doekjes van zwitsal afgeveegd ook. Dat voelt echt raar.quote:
Nopequote:
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooit eens bij gebrek aan wc papier mijn kont met natte doekjes van zwitsal afgeveegd ook. Dat voelt echt raar.
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Zwitsal wasverzachter
Als we ooit een keer een meet hebben zal ik overwegen om me met Zwitsal te wassen en dan extra dichtbij jou gaan hangen de hele tijd.quote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heb die weleens mee gehad bij lange wandeling, heel weird idee ja
Zeker omdat ik lang in de psychogeriatrie heb gewerkt, met dementerenden.
Die vallen terug naar babytijd vaak en hebben bovenmatig vaak een wasroutine (tig keer per dag, want incontinent) met..... Tromgeroffel.... Zwitsal
![]()
![]()
![]()
Associatie much
Ja, dat lijkt me een topideequote:Op maandag 13 januari 2020 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als we ooit een keer een meet hebben zal ik overwegen om me met Zwitsal te wassen en dan extra dichtbij jou gaan hangen de hele tijd.
Eén van de redenen dat ik single benquote:Op maandag 13 januari 2020 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Zwitsal wasverzachter
quote:Op maandag 13 januari 2020 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een topidee
Je bent ervan op de hoogte dat ik erg sterk reageer op geuren, middels vrij hard gaan kotsen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |