Lekker puzzelenquote:Op maandag 13 januari 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Past het niet dan neemt men een zware hamer en slaat net zo lang tot het wel past.
Ik ook.quote:Op maandag 13 januari 2020 17:54 schreef UitStraling het volgende:
@:Karzai, prima keuken, hou wel van strak.
Ik mist het klepje om ze open te kunnen klappen voor de borstvoeding.quote:
Nou iddquote:Op maandag 13 januari 2020 18:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik mist het klepje om ze open te kunnen klappen voor de borstvoeding.
Ik doe niet aan bh's. Mijn knieën bieden voldoende ondersteuning tegenwoordigquote:
Ghehequote:Op maandag 13 januari 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bh's. Mijn knieën bieden voldoende ondersteuning tegenwoordig![]()
Lekker naturel
Oh jezus die zijn lekker altijdquote:Op maandag 13 januari 2020 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik niet *burp
Google wel!
[ afbeelding ]
Heeft die Uberhaupt BH's nodig dan?quote:
True, van die prompte punttietjes nogquote:Op maandag 13 januari 2020 18:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft die Uberhaupt BH's nodig dan?
Hnggggquote:Op maandag 13 januari 2020 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
True, van die prompte punttietjes nog
Ja daarvoor moet je dus in Den Haag zijn denk ikquote:
Macaroni is vrij saai, maar pronte tietjes maken wat goed. Leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 13 januari 2020 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarvoor moet je dus in Den Haag zijn denk ik
Ze kookt ook vrij vaak macaroni geloof ik, lust je dat?
Punttietjes zijn wel beetje matigquote:Op maandag 13 januari 2020 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
True, van die prompte punttietjes nog
Verzorg je jezelf tenminste goedquote:Op maandag 13 januari 2020 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Omdat mijn conditioner op was had ik er maar eentje van Muis gebruikt die het minst sterke rook. Blijkt die toch sterker te ruiken dan ik dacht
Dat sowieso, mijn haar is mijn levenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verzorg je jezelf tenminste goed
Jou zie ik niet kaal worden neequote:Op maandag 13 januari 2020 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso, mijn haar is mijn leven
Gelukkig zit dat niet echt in de familie.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou zie ik niet kaal worden nee
Iemand moet de eerste zijnquote:Op maandag 13 januari 2020 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig zit dat niet echt in de familie.
Dan liever ik nietquote:Op maandag 13 januari 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand moet de eerste zijn
Masturberenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Avondje vrij, wat zal ik eens gaan doen?
De zus van haags?quote:Op maandag 13 januari 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Avondje vrij, wat zal ik eens gaan doen?
Dit, maar dan wel furieus in foetus houding!quote:
Oei, vrij hoogquote:Op maandag 13 januari 2020 18:37 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
De stad heeft last van optrekkend vocht.
Ditquote:Op maandag 13 januari 2020 19:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit, maar dan wel furieus in foetus houding!
Is dat wat? Hoor er wisselende verhalen overquote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond even Messiah afkijken
En daarna moederziel alleen jezelf in slaap huilenquote:Op maandag 13 januari 2020 19:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Terwijl je ondertussen droge worst eet en een bakje advocaat met slagroom
Ik vind hem goed ja.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat wat? Hoor er wisselende verhalen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |