Vandaar dat je zoveel op Fok zit de hele dag.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb inderdaad last van een te grote werkethos, als ik niet naar huis moest bleef ik zo tot 20:00 doorwerken.
Zolang ie maar niet naar huis hoeft, he.quote:Op maandag 13 januari 2020 08:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel op Fok zit de hele dag.
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat ik er eentje wel kon verstaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Zit met een Indiër in een call en versta er weer eens geen reet van
Verrassendquote:Op maandag 13 januari 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan me niet de laatste keer herinneren dat ik er eentje wel kon verstaan.
Wij hebben net een nieuwe interne Indiase collega die ook wel goed te verstaan is. Maar die woont al een paar jaar in Nederland.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kende een Indier van chatroulette die wel redelijk accentvrij kon praten. Maar hij had ook een rijke vader die hem in Engeland had laten studeren.
Als ze niet op Indiaas tempo hun Engels afraffelen zou het al een stuk beter zijn.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb een tijd ondersteuning gedaan voor UK en Ierland voor een aantal projecten. Regelmatug gehad dat klanten hardop uitspraken dat ze eindelijk eens iemand aan de telefoon kregen die fatsoenlijk Engels sprak ipv dat ze weer eens een callcenter in India aan de lijn kregen.quote:Op maandag 13 januari 2020 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Indiersquote:Op maandag 13 januari 2020 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb een tijd ondersteuning gedaan voor UK en Ierland voor een aantal projecten. Regelmatug gehad dat klanten hardop uitspraken dat ze eindelijk eens iemand aan de telefoon kregen die fatsoenlijk Engels sprak ipv dat ze weer eens een callcenter in India aan de lijn kregen.
nu nog versturen en dan 90 dagen wachtenquote:
Ja dit.quote:
quote:
Hiep hoi zzp leefquote:Op maandag 13 januari 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog versturen en dan 90 dagen wachten
ik ga er niet aan beginnenquote:
De langste geeft aan 'binnen 30 dagen'. Schijt aan wat ik op de factuur heb staan natuurlijk.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu nog versturen en dan 90 dagen wachten
Ik ook niet, 1 zzp-er in huis is genoeg money troublequote:
hij kan toch gewoon huisman wordenquote:Op maandag 13 januari 2020 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet, 1 zzp-er in huis is genoeg money trouble.
Gewoon veel werken toch.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook niet, 1 zzp-er in huis is genoeg money trouble.
Is 'ie al een beetje. Nee grapje, maar hij kookt wel vrijwel altijd.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij kan toch gewoon huisman worden
Hmm, klopt in de basis. Maar is wat gecompliceerderquote:
Oh nee toch..kunstenaar?quote:Op maandag 13 januari 2020 11:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is 'ie al een beetje. Nee grapje, maar hij kookt wel vrijwel altijd.
[..]
Hmm, klopt in de basis. Maar is wat gecompliceerder(commercieel versus kunst).
Vandaag?quote:Op maandag 13 januari 2020 12:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent niet zo woke vandaag of wat?
ja bedankt. ik nu ookquote:
deze werkweek is net over de 10% dus je gaat lekker.quote:
welke sport?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:12 schreef Californium het volgende:
Nou, het sport abbo maar aangeschaft![]()
Alleen oude vrouwen mogen dat?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag een jonge vrouw met blauw haar.
wat noem je jong?quote:Op maandag 13 januari 2020 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag een jonge vrouw met blauw haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |