Niet goed genoeg te zien, maar hij is short imo.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:35 schreef Kyran het volgende:
Dat was echt geen TD, maar gaan ze nooit overturnen.
Ja, wat ze ook hadden gecalled het was blijven staan. Die ref die als eerste TD teken gaf kon het NOOIT maar dan ook NOOIT zien.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Niet goed genoeg te zien, maar hij is short imo.
Ik heb het idee dat deze crew normaal NBA doet.quote:Op maandag 13 januari 2020 01:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, wat ze ook hadden gecalled het was blijven staan. Die ref die als eerste TD teken gaf kon het NOOIT maar dan ook NOOIT zien.
quote:Op maandag 13 januari 2020 01:55 schreef Kyran het volgende:
Het is wel weer een Packers flag feestje zeg man man man. Ik vind de Packers een leuk teampje, maar al dat hulp van de refs begint wel misselijkmakend te worden.
Dat zal weer een exit worden na een Seattle TD en dan schiet GB de FG raak met een paar seconden te gaan.quote:Op maandag 13 januari 2020 03:17 schreef Kyran het volgende:
Het wordt nog spannend. Nu even een stop nodig.
Helaas houden de kids geen rekening met het uitzendschemaquote:Op zondag 12 januari 2020 23:32 schreef Attitude het volgende:
[..]
en de tweede wedstrijd dan?
ook morgen zeker?
maar hee.. de texans gaan straks 4 td scoren...
Dan was het 4th en 1 geweest en dat was met de running game van GB geen probleem geweest.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:57 schreef Kyran het volgende:
GB wint door een TD wat eigenlijk short was en een 1st down wat eigenlijk geen TD was.
Denk dat ze wel iets beter waren dan de Seahawks, maar schandalige refs weer.
Waren ook niet partijdig, maar wel bizar slecht weer. Ik snap gewoon niet dat zo'n grote sport maar dit soort problemen blijft houden.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:17 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan was het 4th en 1 geweest en dat was met de running game van GB geen probleem geweest.
Het feit dat GB tegen de 80% zat met 3rd down conversie maakt het gewoon lastig om een wedstrijd te winnen.
En als Turner die bal gewoon vangt is er niks aan de hand.
1e helft was voor Green Bay, 2e voor Seattle en de refs waren nooit goed. Dat laatste blijkt ook uit "additional footage".
Dit klopt niet helemaal. (1st down).quote:Op maandag 13 januari 2020 12:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Waren ook niet partijdig, maar wel bizar slecht weer. Ik snap gewoon niet dat zo'n grote sport maar dit soort problemen blijft houden.
Die TD call hadden ze NOOIT mogen maken. De ref die TD zei kon het echt nooit maar dan ook nooit gezien hebben.
Dat ze in eerste instante 1st down zeiden snap ik wel, want ik dacht het ook, maar in replay zie je verdomme dat zelfs zijn helm nog short is voor een 1st down en de bal ligt toch verdomme niet onder zijn helm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |