en de tweede wedstrijd dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
Oke, de spanning is er geloof ik wel af inmiddels. Zie de uitslag morgen wel![]()
Nou ja, dit is wel het maximaal haalbare voor de Texans in mijn ogen. Ze zijn gewoon een average team en hebben niet echt de playmakers om een tandje bij te schakelen. Het waren de Chiefs die het in Q1 bijna weggaven. Twee dropped passes op 3rd downs, een muffed kick-off, een blocked punt etc.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:14 schreef Attitude het volgende:
Frusterend om te zien hoe de texans verkloten..
quote:
Het was / zou zo mooi zijn als er weer een verassing zou zijn. ik bedoel, na de q1, dacht ik nog, kunnen ze niet weggeven maar ja dit is american football , kan nog alles gebeuren.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, dit is wel het maximaal haalbare voor de Texans in mijn ogen. Ze zijn gewoon een average team en hebben niet echt de playmakers om een tandje bij te schakelen. Het waren de Chiefs die het in Q1 bijna weggaven. Twee dropped passes op 3rd downs, een muffed kick-off, een blocked punt etc.
De Texans maakten ook fouten daarna, maar uiteindelijk zijn de Chiefs gewoon heel wat niveautjes beter dan de Texans.
Ik vind beide teams wel leuk, maar voel meer voor Seahawks. Hopen op een mooie wedstrijd.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:18 schreef Attitude het volgende:
[..]
Het was / zou zo mooi zijn als er weer een verassing zou zijn. ik bedoel, na de q1, dacht ik nog, kunnen ze niet weggeven maar ja dit is american football , kan nog alles gebeuren.
wat verwacht jij van de wedstrijd straks? ik hoop dat GP winnen.
ik ga wel kijken maar dan ff via smartphone dus kan niet fokken en fok is altijd nachts even down.... mss daarna weer op fok
twitter:D_Schuetz21 twitterde op zondag 12-01-2020 om 23:52:53Eric Fisher is my hero https://t.co/0xTQfcTjB4 reageer retweet
Ach ja, holding was ook heel moeilijk te spotten op de opening drive. Al zag ik het vanuit de keuken.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:57 schreef BobW het volgende:
Pff, lucky call voor Seahawks. Dit was fumble + recovery Packers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |