quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er meer mensen die Parasite gezien hebben en daarbij de hele film aan Kai Verbij moesten denken bij de hoofdrolspeler? #durftevragenJa en neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zus was wel bad ass.
Aanrader?quote:
Ik vond hem wel leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2020 10:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja en neeDie zus was wel bad ass.
[..]
Aanrader?
Verbaasd dat het niet José was die dit post en dat die jongen geen eens een fiets heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:JumboVisma_fan twitterde op maandag 30-12-2019 om 14:56:02Ik wil komend jaar 30 kg afvallen... Ik heb nog geen idee hoe dat te gaan doen en of het me gaat lukken, maar het moet. Zo kan het gewoon niet langer... reageer retweet
Bovenquote:Op donderdag 16 januari 2020 17:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik zeg Lars, wat zeggen jullie dan?
Bystøl.quote:Op donderdag 16 januari 2020 17:29 schreef wimderon het volgende:
Als ik zeg Lars, wat zeggen jullie dan?
Marjolein had haar verhaal beter tegen vaders kunnen richten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Als ik zeg Marjolein Faber, wat zeggen jullie dan?
Marjolein kan beter haar mond houden. Smerige fake news verspreiden en daar nog achter blijven staan ook. Nee dat kan niet.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marjolein had haar verhaal beter tegen vaders kunnen richten.
Ik geloof dat ik dat fake nieuws voorlopig gemist heb?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Marjolein kan beter haar mond houden. Smerige fake news verspreiden en daar nog achter blijven staan ook. Nee dat kan niet.
Je kent de geschiedenis van Faber niet?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat fake nieuws voorlopig gemist heb?
Ik heb wel een stronthekel aan Lars, zijn vader en D66. Ongeacht Marjolein Faber.
Er zijn ook wel eens dagen dat ik me niet met Marjolein Faber bezig hou en Eus' columns sla ik ook wel eens over. En als ik deze lees weet ik ook weer dat ik dat kan blijven doen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kent de geschiedenis van Faber niet?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens dagen dat ik me niet met Marjolein Faber bezig hou en Eus' columns sla ik ook wel eens over. En als ik deze lees weet ik ook weer dat ik dat kan blijven doen.
Zijn vaders kas spekken, mooi doel.quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:39 schreef wimderon het volgende:
Een sympathiek jongetje, met een nobel doel.
Je hebt een stronthekel aan een jongetje van 12?quote:Op donderdag 16 januari 2020 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat fake nieuws voorlopig gemist heb?
Ik heb wel een stronthekel aan Lars, zijn vader en D66. Ongeacht Marjolein Faber.
Een gezonde hekel hebben aan kinderen lijkt mij niet meer dan normaal.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt een stronthekel aan een jongetje van 12?
Oké Bassie.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een gezonde hekel hebben aan kinderen lijkt mij niet meer dan normaal.
Van mensen met zo’n achternaaam, zeker als zij iets te maken hebben met een drieletterige vereniging beginnend met een P en eindigend met een V mag je ook niet al te veel verwachten.quote:Op donderdag 16 januari 2020 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
Marjolein Faber is een geesteszieke vrouw en de personificatie van domrechts. Greet meteen met zijn jijbakje op Eus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |