Wanneer komt de biografie van Thibau uit?quote:
Lijkt wel een prima ventje, maar niet gezond voor zulke jongens als je altijd aandacht krijgt.quote:Op woensdag 15 januari 2020 21:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer komt de biografie van Thibau uit?
Preidler gaat voor de Basso- tactiek.quote:Preidler, who was then sacked by Groupama-FDJ, admitted to having his blood drawn on two occasions late in 2018 but insisted he had not re-injected it.
Door vuur en vlam gaan voor de overwinningquote:Op woensdag 15 januari 2020 21:54 schreef VoMy het volgende:
Kan de TDU wel doorgaan met die bosbranden? Komt er een EWP aan?
Gezonde nieuwsgierigheid. Niks mis mee.quote:Throughout the case, Preidler has denied using any doping products before 2018 and only had his blood extracted "out of pure curiosity."
Helaas voor Preidi hadden ze een getuige die een andere mening was toegedaan.quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Gezonde nieuwsgierigheid. Niks mis mee.
Ja, maar.....quote:Op woensdag 15 januari 2020 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helaas voor Preidi hadden ze een getuige die een andere mening was toegedaan.
We hebben in Nederland nog wel een leuke dokter die dit wil onderbouwen. Het werkt toch allemaal niet dus geen reden tot schorsen.quote:"I never felt an effect one way or another, which is why I soon lost interest," this former cyclist testified.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er meer mensen die Parasite gezien hebben en daarbij de hele film aan Kai Verbij moesten denken bij de hoofdrolspeler? #durftevragenIk heb Parasite gezien. Ik vond het een fantastische film. Ik ben niet zo racistisch dat ik bij iedere Aziaat aan de volgende moet denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Zo'n opmerking had ik ingecalculeerd, maar hij lijkt er echt op! Bovendien kijk jij nooit schaatsen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb Parasite gezien. Ik vond het een fantastische film. Ik ben niet zo racistisch dat ik bij iedere Aziaat aan de volgende moet denken.
Beste film van 2019, naar mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik ingecalculeerd, maar hij lijkt er echt op! Bovendien kijk jij nooit schaatsen.
Maar inderdaad, fantastische film. Rollercoaster van emoties!
twitter:georgenbennett twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:37:50En route to @tourdownunder . Hard to leave the bay but looking forward to someone else mixing my drink bottles. https://t.co/mkHDy57Q6F reageer retweet
Rahiem hes ferry koet iengliesj.twitter:JumboVisma_fan twitterde op donderdag 16-01-2020 om 00:16:45@georgenbennett @tourdownunder Is the stitch gone?... i hope it so for you reageer retweet
quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:georgenbennett twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:37:50En route to @:tourdownunder . Hard to leave the bay but looking forward to someone else mixing my drink bottles. https://t.co/mkHDy57Q6F reageer retweet
Rahiem hes ferry koet iengliesj.twitter:JumboVisma_fan twitterde op donderdag 16-01-2020 om 00:16:45@:georgenbennett @:tourdownunder Is the stitch gone?... i hope it so for you reageer retweet
twitter:JumboVisma_fan twitterde op maandag 30-12-2019 om 14:56:02Ik wil komend jaar 30 kg afvallen... Ik heb nog geen idee hoe dat te gaan doen en of het me gaat lukken, maar het moet. Zo kan het gewoon niet langer... reageer retweet
Het zou een broer van Mani kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2020 01:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]twitter:JumboVisma_fan twitterde op maandag 30-12-2019 om 14:56:02Ik wil komend jaar 30 kg afvallen... Ik heb nog geen idee hoe dat te gaan doen en of het me gaat lukken, maar het moet. Zo kan het gewoon niet langer... reageer retweet
quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Zijn er meer mensen die Parasite gezien hebben en daarbij de hele film aan Kai Verbij moesten denken bij de hoofdrolspeler? #durftevragenWel gezien, maar moest er niet direct aandenken eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Verbij is ook Japans en dit is een Koreaan.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dale__Cooper op 16-01-2020 09:42:57 ]
Prachtfilm.quote:Op donderdag 16 januari 2020 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag/gisteren naar 1917 geweest, dat was ook wel lachen. En achteraf bleek dat Huub Stevens ook in de zaal zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |