Het zal niet uit luxe zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal schokkend.
Steef was zo trots als een hond met zeven lullen op die fiets, hier moet dus inderdaad meer aan de hand zijn.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd met Eibar @:rellende_rotscholier !
Ik heb heel veel vragen nu.quote:
Ik kreeg de indruk in de podcast van Eltiedie dat Thomas Dekker Thomas Dekker wel een goede renner vond.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Thomas Dekker heeft aandacht nodig jongens. Lees het nu!
Alleen de allerbeste wonnen op die leeftijd al de Tirreno en Romandië dus begrijpelijk dat Thomas Dekker het talent van Thomas Dekker niet onderbelicht wil laten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk in de podcast van Eltiedie dat Thomas Dekker Thomas Dekker wel een goede renner vond.
Dat het na zijn schorsing niet meer zo lukte lag natuurlijk ook puur mentaal en niet aan de eerder gebruikte middelen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Alleen de allerbeste wonnen op die leeftijd al de Tirreno en Romandië dus begrijpelijk dat Thomas Dekker het talent van Thomas Dekker niet onderbelicht wil laten.
Haha, het aanzetten van de tv ging vrijwel gepaard met een aankondiging van De weg naar Covadonja (~ S. Niessen). Shops heeft dus een boekje geschreven over het Espanjolse wielrennen dat verkocht dient te worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb heel veel vragen nu.
Hoezo kijk jij naar Omroep Max?
Waarom zit Edwin Winkels bij Omroep Max?
Waarom heeft hij het over Eibar?
Eibar is een industriestadje, voor de mooiigheid hoef je er niet te zijn. Al ligt het wel op een prachtige locatie tussen de heuvels, dus de lelijkste stad ooit kan het al niet zijn. Maar afijn.
Dat zie je niet vaak, dat mensen bij talkshows hun creaties mogen promoten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, het aanzetten van de tv ging vrijwel gepaard met een aankondiging van De weg naar Covadonja (~ S. Niessen). Shops heeft dus een boekje geschreven over het Espanjolse wielrennen dat verkocht dient te worden.
Moeilijk kiezen tussen Friesland en Limburg.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moeilijk kiezen tussen Friesland en Limburg.
Heb jij ook door dat het langer licht blijft?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was hier om half 6 nog licht en ik moest aan je denken.
In dit kader nog een tv-fragment maar ik ben niet zo goed met techniek dus ik schrijf het even uit.quote:
Is Arno een drinker?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dit kader nog een tv-fragment maar ik ben niet zo goed met techniek dus ik schrijf het even uit.
Gisteren met De Witte Chinees in De Slimste Mens. Philip: "Arno, wat weet je van de stad Valencia." Arno: "Andalusië, Spanje, Betis Valencia... ehh Betis Sevilla sorry."
Dit wilde ik jullie niet onthouden.
Draadjesvleesquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe even je ogen dicht en denk dan aan Limburg.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dit kader nog een tv-fragment maar ik ben niet zo goed met techniek dus ik schrijf het even uit.
Gisteren met De Witte Chinees in De Slimste Mens. Philip: "Arno, wat weet je van de stad Valencia." Arno: "Andalusië, Spanje, Betis Valencia... ehh Betis Sevilla sorry."
Arno is inderdaad exit.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:52 schreef showtimer het volgende:
[..]Eerste en laatste keer dat hij er zat neem ik aan?
Maar waarom zegt hij dat soort dingen dan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar is Arno te braaf voor denk ik.
Is Arno een drinker?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar waarom zegt hij dat soort dingen dan?
Domheid. Onkunde. Druk van de Premjur Liek.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar is een prachtige NoGoalNoClue.jpg van. Helaas ben ik die kwijt.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Binnenkort kunnen we weer 's avonds buitenspelen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb jij ook door dat het langer licht blijft?
Morgen is het weer langer licht, maar een minuutje langer maar elke minuut is er 1.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Binnenkort kunnen we weer 's avonds buitenspelen.
Ik wist dit niet en dat doet ie netjes, zoals eigenlijk alles wat ie doet.quote:
Ze lijkt op Eefje de Visser.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik wist dit niet en dat doet ie netjes, zoals eigenlijk alles wat ie doet.
Hoezo je muze trouwens? Ze komt niet eens uit Groningen.
Wimderon is geen fan.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
5 sterren voor Bitterzoet in de Volkskrant he.
Ik ook. Hij vindt erkenning heerlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.nu.nl/sport-o(...)mmen.html?redirect=1
Ik ben Maartenmoe.
Ik was al Anna-fan voordat het grote publiek (en Herman) haar oppikten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik wist dit niet en dat doet ie netjes, zoals eigenlijk alles wat ie doet.
Hoezo je muze trouwens? Ze komt niet eens uit Groningen.
Waar moeten we haar van kennen dan? Tv zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik was al Anna-fan voordat het grote publiek (en Herman) haar oppikten.
Wtf is dit maat.quote:
Ja en hij zingt aan de lopende band liedjes van Racoon en Blof hahahahahaquote:
Wat vinden we hiervan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja en hij zingt aan de lopende band liedjes van Racoon en Blof hahahahaha
Toch maar even teruggekeken dan. Gelukkig zegt hij wel dat Eibar het hart is van het Spaanse wielrennen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Haha, het aanzetten van de tv ging vrijwel gepaard met een aankondiging van De weg naar Covadonja (~ S. Niessen). Shops heeft dus een boekje geschreven over het Espanjolse wielrennen dat verkocht dient te worden.
Waar kun je dit boek kopen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch maar even teruggekeken dan. Gelukkig zegt hij wel dat Eibar het hart is van het Spaanse wielrennen.
Ik weet niet of dit genoeg is om zijn boek te kopen, maar toch.
Arno had weer eens last van zelfoverschatting. Die man heeft niet half in de gaten hoe dom hij is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Man man manquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat Maarten weer kanker krijgt.
Als jij het al niet koopt, koopt niemand het.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch maar even teruggekeken dan. Gelukkig zegt hij wel dat Eibar het hart is van het Spaanse wielrennen.
Ik weet niet of dit genoeg is om zijn boek te kopen, maar toch.
In de boekwinkel!quote:
30 euro voor een boek, ook de altijd irritant lispelende Swinkels overschat zichzelf.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als jij het al niet koopt, koopt niemand het.
Als je De Steek als gast neerzet bij Studio Voetbal dan zou je tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arno had weer eens last van zelfoverschatting. Die man heeft niet half in de gaten hoe dom hij is.
Als je kijkt naar Studio Voetbal ook hahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je De Steek als gast neerzet bij Studio Voetbal dan zou je tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.
De Steek nam zichzelf wel heel serieus aan die tafel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je De Steek als gast neerzet bij Studio Voetbal dan zou je tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.
Wat herbergt de NOS toch een boel zichzelf overschattende figuren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Steek nam zichzelf wel heel serieus aan die tafel.
Hahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Nou nou nou....quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Sorry maar ik word een beetje onpasselijk van alle haat en cynisme tegen die man.quote:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 23-01-2020 om 20:46:39Next week I will ask @alejanvalverde your questions for @SRAMroad. What do you want to know? Send me a dm. They are open! #QandAwithBala https://t.co/yQtl2FKax1 reageer retweet
Ik wil graag weten waarom alles muy duro is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 23-01-2020 om 20:46:39Next week I will ask @:alejanvalverde your questions for @:SRAMroad. What do you want to know? Send me a dm. They are open! #QandAwithBala https://t.co/yQtl2FKax1 reageer retweet
Hoe kan ik zo'n kapsel krijgen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 23-01-2020 om 20:46:39Next week I will ask @:alejanvalverde your questions for @:SRAMroad. What do you want to know? Send me a dm. They are open! #QandAwithBala https://t.co/yQtl2FKax1 reageer retweet
Benieuwd wat onze huiskapper Koffieplanter van deze haarlijn vindt.quote:
Twee haartransplantaties verder en en dan nog geen haar hebben.quote:
Maar dit is al gemanipuleerd. Alejandro is zwaar opgelicht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat onze huiskapper Koffieplanter van deze haarlijn vindt.
Of de Turken van Gullitquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee haartransplantaties verder en en dan nog geen haar hebben.
Hij had beter naar de kliniek van Botox Ronnie kunnen gaan.
Wat heb jij toch met haarlijnen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat onze huiskapper Koffieplanter van deze haarlijn vindt.
Die gozer uit maaskantje is wel bizar hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel eens gedacht over een haartransplantatie maar als ik dit zie ... laat maar zitten.
Sorry.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met haarlijnen?
Als het zonlicht er vol op staat ziet het er niet uit denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die gozer uit maaskantje is wel bizar hoor.
https://www.instagram.com/p/B7eRXnwFHH_/
Ja soms, als ik droom.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:19 schreef Momo het volgende:
Als ik zo lees hebben jullie allemaal weelderige haarbossen?
Arme jongen.quote:
Dat Hans Kraay kapsel van jou'n zie ik alleen in mijn nachtmerries.quote:
Afgunst.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat Hans Kraay kapsel van jou'n zie ik alleen in mijn nachtmerries.
Remco Evenepoel als hij geen haar had.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik had een heel ander beeld van jouw dromen.![]()
[ afbeelding ]
twitter:AstanaTeam twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:03:09🎂 Birthday cake for @MeraKudus, will he manage to blow out the final candle..?🤔🥳#AstanaProTeam #HappyBirthday https://t.co/PXsiVMgCwM reageer retweet
Dus je bent klein, hebt een babyface en bent kaal?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Remco Evenepoel als hij geen haar had.
26 Afrikaanse jaren, zal hij al tegen de 35 jaar aanlopen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen van harte gefeliciteerd met de verjaardag van KUDUS! 26 alweer, de tijd vliegt.twitter:AstanaTeam twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:03:09🎂 Birthday cake for @:MeraKudus, will he manage to blow out the final candle..?🤔🥳#AstanaProTeam #HappyBirthday https://t.co/PXsiVMgCwM reageer retweet
quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die gozer uit maaskantje is wel bizar hoor.
https://www.instagram.com/p/B7eRXnwFHH_/
Nou nou nou.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
26 Afrikaanse jaren, zal hij al tegen de 35 jaar aanlopen?
Zeker als je een Afrikaan bent, soms wordt je in een jaar 4 jaar ouder lol.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen van harte gefeliciteerd met de verjaardag van KUDUS! 26 alweer, de tijd vliegt.twitter:AstanaTeam twitterde op donderdag 23-01-2020 om 21:03:09🎂 Birthday cake for @:MeraKudus, will he manage to blow out the final candle..?🤔🥳#AstanaProTeam #HappyBirthday https://t.co/PXsiVMgCwM reageer retweet
Alleen kaal gelukkig.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus je bent klein, hebt een babyface en bent kaal?
Is Mera een messentrekker?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe wil je anders een taart snijden?quote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest even aan Messi denken (lol)
Daar heeft hij toch personeel voor? Kaarsje uitblazen en klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe wil je anders een taart snijden?
Bij Vino moet je werken voor je geld. En je taart.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch personeel voor? Kaarsje uitblazen en klaar.
Zou je ook een verjaardagskaart krijgen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij Vino moet je werken voor je geld. En je taart.
Met enkele dwingende boodschappen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou je ook een verjaardagskaart krijgen?
Het zal je vader maar zijn. Gelukkig kunnen junior en junior inspiratie vinden bij Santiago Buitrago.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met enkele dwingende boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |