Arno had weer eens last van zelfoverschatting. Die man heeft niet half in de gaten hoe dom hij is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dit kader nog een tv-fragment maar ik ben niet zo goed met techniek dus ik schrijf het even uit.
Gisteren met De Witte Chinees in De Slimste Mens. Philip: "Arno, wat weet je van de stad Valencia." Arno: "Andalusië, Spanje, Betis Valencia... ehh Betis Sevilla sorry."
Dit wilde ik jullie niet onthouden.
Man man manquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop voor jullie dat Maarten weer kanker krijgt.
Als jij het al niet koopt, koopt niemand het.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch maar even teruggekeken dan. Gelukkig zegt hij wel dat Eibar het hart is van het Spaanse wielrennen.
Ik weet niet of dit genoeg is om zijn boek te kopen, maar toch.
In de boekwinkel!quote:
30 euro voor een boek, ook de altijd irritant lispelende Swinkels overschat zichzelf.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als jij het al niet koopt, koopt niemand het.
Als je De Steek als gast neerzet bij Studio Voetbal dan zou je tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arno had weer eens last van zelfoverschatting. Die man heeft niet half in de gaten hoe dom hij is.
Als je kijkt naar Studio Voetbal ook hahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je De Steek als gast neerzet bij Studio Voetbal dan zou je tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.
De Steek nam zichzelf wel heel serieus aan die tafel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je De Steek als gast neerzet bij Studio Voetbal dan zou je tegen jezelf in bescherming genomen moeten worden.
Wat herbergt de NOS toch een boel zichzelf overschattende figuren.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Steek nam zichzelf wel heel serieus aan die tafel.
Hahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Nou nou nou....quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Sorry maar ik word een beetje onpasselijk van alle haat en cynisme tegen die man.quote:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 23-01-2020 om 20:46:39Next week I will ask @alejanvalverde your questions for @SRAMroad. What do you want to know? Send me a dm. They are open! #QandAwithBala https://t.co/yQtl2FKax1 reageer retweet
Ik wil graag weten waarom alles muy duro is.quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 23-01-2020 om 20:46:39Next week I will ask @:alejanvalverde your questions for @:SRAMroad. What do you want to know? Send me a dm. They are open! #QandAwithBala https://t.co/yQtl2FKax1 reageer retweet
Hoe kan ik zo'n kapsel krijgen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op donderdag 23-01-2020 om 20:46:39Next week I will ask @:alejanvalverde your questions for @:SRAMroad. What do you want to know? Send me a dm. They are open! #QandAwithBala https://t.co/yQtl2FKax1 reageer retweet
Benieuwd wat onze huiskapper Koffieplanter van deze haarlijn vindt.quote:
Twee haartransplantaties verder en en dan nog geen haar hebben.quote:
Maar dit is al gemanipuleerd. Alejandro is zwaar opgelicht.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat onze huiskapper Koffieplanter van deze haarlijn vindt.
Of de Turken van Gullitquote:Op donderdag 23 januari 2020 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee haartransplantaties verder en en dan nog geen haar hebben.
Hij had beter naar de kliniek van Botox Ronnie kunnen gaan.
Wat heb jij toch met haarlijnen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat onze huiskapper Koffieplanter van deze haarlijn vindt.
Die gozer uit maaskantje is wel bizar hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb wel eens gedacht over een haartransplantatie maar als ik dit zie ... laat maar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |