Why? Gewoon volgende keer vers halen johquote:Op zondag 12 januari 2020 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog meer lekkers meegenomen bij de chinees maar dat gaat zo de vriezer in
Opgewarmde nasi kan best lekker zijn als je te lui bent om te koken, maar dan wel vanuit de koelkast, niet de vriezer.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Why? Gewoon volgende keer vers halen joh
Dat kon toen ook al niet, en die man heeft nog kinderen toegewezen gekregen ook nog.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:16 schreef Koen66 het volgende: [..] LOL als ie dat nu zou doen krijgt ie de hele natie over zich heen
Zou wat zijn met die linkse NPO als zoiets uit zou komenquote:Op zondag 12 januari 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kon toen ook al niet, en die man heeft nog kinderen toegewezen gekregen ook nog.
https://www.ebaumsworld.c(...)aul-de-leeuw/323187/
Dit word zo’n BBC tafereeltje, nu zegt niemand wat en als hij dood is blijkt hij 80 kinderen misbruikt te hebben.![]()
Ik zou best wel de nasleep ervan willen zien als zoiets uit komt als hij nog leeft.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou wat zijn met die linkse NPO als zoiets uit zou komen
Gewoon doodzwijgen.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:44 schreef Koen66 het volgende:
https://legacy.dumpert.nl(...)al_ondergespoten.htm
Paul de L, die 180 jongetjes heeft misbruikt tussen 1990 en 2010 is door een woedende menigte gelynchtquote:Op zondag 12 januari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou best wel de nasleep ervan willen zien als zoiets uit komt als hij nog leeft.
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de L, die 180 jongetjes heeft misbruikt tussen 1990 en 2010 is door een woedende menigte gelyncht
het is hier Iran niet he.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de L, die 180 jongetjes heeft misbruikt tussen 1990 en 2010 is door een woedende menigte gelyncht
Gelukkig nietquote:
Zal wel iets met Handballen zijn. Trondheim is een van de speelsteden van het EK mannen.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:57 schreef Fogel het volgende:
Aan de herrie op TV te horen heeft Noorwegen iets gewonnen. Nou, hoera.
Lol.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
Vind Sunchaser altijd wat weg hebben van die zweetlip Paul de Leeuw
Het is gewoon een boekquote:Op zondag 12 januari 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gestopt met lezen in dat topic over Sunchasers boek toen er eerst gesproken werd over een novelle en toen een roman.
NIet dat Sunchaser daar wat aan kan doen, maar ik vind dat een vreselijke fout. Want een novelle en roman zijn niet hetzelfde....
Een fokker die onlangs zijn tweede boek heeft uitgegeven. Topic erover staat sticky in de index.quote:
Ik ben niet zo van de boeken, vandaarquote:Op zondag 12 januari 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fokker die onlangs zijn tweede boek heeft uitgegeven. Topic erover staat sticky in de index.
Ik ben wel van boeken, maar niet van dat soort boeken.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de boeken, vandaar
Kennelijk altijd aan m'n aandacht ontsnaptquote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Sunchaser is een echte oldbie, volgens mij redelijk all round op het forum.
Ik lees hooguit 1x in de zoveel jaar een boek van Stephen King of Dean Koontz ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel van boeken, maar niet van dat soort boeken.
Wij hebben een groot bad waar ik de laatste 4 jaar 2 keer ingezeten heb. Een keer griep en een keer onderkoeling na 7 uur mountainbiken bij -2C. M.a.w. ik ga niet snel in bad.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een bad waar de helft van mij in past. Het heeft een anti-slip bodem die er een tikje grubby uitziet. Maar ik ben in de verleiding om in bad te gaan
Ik ga gemiddeld 3x per jaar in bad, meestal als ik ziekig benquote:Op zondag 12 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een groot bad waar ik de laatste 4 jaar 2 keer ingezeten heb. Een keer griep en een keer onderkoeling na 7 uur mountainbiken bij -2C. M.a.w. ik ga niet snel in bad.
In de lijn van sterke verhalen, de laatste ziekmelding laatst opgezocht dat was november 2016.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld 3x per jaar in bad, meestal als ik ziekig ben
Geen favo user hier, zeg maarquote:Op zondag 12 januari 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fokker die onlangs zijn tweede boek heeft uitgegeven. Topic erover staat sticky in de index.
Yes!quote:
Lekker man!quote:
Ja, doen!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik twijfel beetje, wil misschien kardemombrood maken
Ik lees graag in bad. En ik heb keelpijnquote:Op zondag 12 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een groot bad waar ik de laatste 4 jaar 2 keer ingezeten heb. Een keer griep en een keer onderkoeling na 7 uur mountainbiken bij -2C. M.a.w. ik ga niet snel in bad.
Stephan Kingquote:Op zondag 12 januari 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lees hooguit 1x in de zoveel jaar een boek van Stephen King of Dean Koontz ofzo
Dan is het heerlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees graag in bad. En ik heb keelpijn
Dat begon me al een beetje duidelijk te wordenquote:
In bad lees ik vrijwel niet. Liever muziekje erbij en even weg dromen of serie kijken op tablet.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het heerlijk![]()
Ik vind het ook fijn hoor, boek erbij, wijntje of koppie thee, lekker dobberen
Dan val ik in slaapquote:Op zondag 12 januari 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In bad lees ik vrijwel niet. Liever muziekje erbij en even weg dromen of serie kijken op tablet.
Ik mis een bad wel, volgende huis wat we gaan bewonen krijgt sowieso een bad!
Even over nagedacht en komt een andere keer welquote:
Is mij wel al een paar keer geluktquote:
Meer alchohol tot je nemenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees graag in bad. En ik heb keelpijn
Ik ga morgenavond citroencake bakkenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Even over nagedacht en komt een andere keer wel
Lekker, maar niet nodig komende week
Klinkt goed!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond citroencake bakken![]()
Mijn vader en ik hebben dit jaar een mooi dubbeldubbel-jaar, dus ik bak taart voor bij de muziekvereniging![]()
Hij is 68 jaar geworden, ik 34 én hij is 52 jaar lid van de vereniging en ik 26![]()
Taart dus
Mooie jaartallen! Mijn innerlijke autist aproves!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader en ik hebben dit jaar een mooi dubbeldubbel-jaar, dus ik bak taart voor bij de muziekvereniging![]()
Hij is 68 jaar geworden, ik 34 én hij is 52 jaar lid van de vereniging en ik 26![]()
Taart dus
Neinzquote:
Dat is wel een goed idee ja...quote:Op zondag 12 januari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ga even volop in de proteīnen tot mij nemen want af en toe spierpijn van (ik vrees) de afbraak ervan
Dus dat is even motivatie om minder brood en al helemaal minder gebak te kanen
De mijne spint ook lichtjesquote:Op zondag 12 januari 2020 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie jaartallen! Mijn innerlijke autist aproves!
Vermoedelijk bij mij ergens begin 2018 een keer ivm te misselijkquote:Op zondag 12 januari 2020 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de lijn van sterke verhalen, de laatste ziekmelding laatst opgezocht dat was november 2016.
Er niest net iemand in de botercreme, jij doet het nu al beterquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart dus
Ja herkenbaarquote:Op zondag 12 januari 2020 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja...
Ik heb inmiddels al standaard een bak skyr in de koelkast op mijn werk staan en noten in de kast
Bah!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Er niest net iemand in de botercreme, jij doet het nu al beter![]()
Je bakt er niks van?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit wat gebakken.
Wel een bakkende vriendin?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit wat gebakken.
Kan ik beter aan jou vragen, smeerlapquote:
Gave toevalstreffersquote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart dus
Zelden zulke viezige mannen gezienquote:
Omdat het geen 'bad' isquote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom moeten fotos van een bad in KPD?
Just do it!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zin om in m’n onderbroek naar de vending machine te lopen
doe even die gratis badjas aan man proleetquote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Vol badquote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom moeten fotos van een bad in KPD?
Met of zonder raging boner?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Is het een druk hotel?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik betaal 30 pond per nacht. Ik ben al blij dat er een bed staatquote:Op zondag 12 januari 2020 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe even die gratis badjas aan man proleet
Dan kun je prima in badjas naar de snacktrek lopenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik betaal 30 pond per nacht. Ik ben al blij dat er een bed staat
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hangen je voeten ook buitenboord zeker dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja herkenbaar
Vorige keer was ik het bakje vergeten
En stond buiten de koelkast![]()
![]()
Fluffff
Zijn eigen fetish!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De gedachte aan een zakje chips windt me wel op
Salt and vinegar.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De gedachte aan een zakje chips windt me wel op
Goeie vraag wel!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel zijn het er nou? 3? 6? 18?
Te snel typen na het aanklikken geloof ikquote:Op zondag 12 januari 2020 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Molo wat ben je met je quotes aan het doen?
Dat zijn de wildste he.. die zijn op reis, dan mag ineens alles.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Maar als ik dit zou doen, arriveert net de huisvrouwenvereniging van Staphorst
Daarmee zat ik een keer op de boot naar Newcastlequote:Op zondag 12 januari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Maar als ik dit zou doen, arriveert net de huisvrouwenvereniging van Staphorst
Hoax, huisvrouwen uit Staphorst reizen niet op zondag.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het is wel een topbed. Travelodge heeft altijd prrrrima bedden.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Daar hangen je voeten ook buitenboord zeker dan?
En? Zuipen, of?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarmee zat ik een keer op de boot naar Newcastle
Fok lijkt ook een beetje traag. Gewoon laten staan, zou ik ook doen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Te snel typen na het aanklikken geloof ik![]()
Geen zin te corrigeren
En sinds wanneer interesseert de mening van de huisvrouwenvereniging van Staphorst jou wat?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
True!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoax, huisvrouwen uit Staphorst reizen niet op zondag.
Je had allang terug kunnen zijn met je zakje chips.
Slagveld bij de bingo zeker?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarmee zat ik een keer op de boot naar Newcastle
Zagen er zo uitquote:
Mijn huis woont in de bible belt. Straks wordt mijn toegang ingetrokken.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sinds wanneer interesseert de mening van de huisvrouwenvereniging van Staphorst jou wat?
Doable...quote:Op zondag 12 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
Zag
[..]
Zagen er zo uit
[ afbeelding ]
Op zijn best. En de mannen allemaal serial Killers
Dit jaquote:Op zondag 12 januari 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok lijkt ook een beetje traag. Gewoon laten staan, zou ik ook doen.
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
Is er bingo op de boot naar Newcastle?
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:14 schreef Molo het volgende:
Zag
[..]
Zagen er zo uit
[ afbeelding ]
Ok werkt blijkbaar niet, bummer
Op zijn best. En de mannen allemaal serial Killers
Oeh!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]was er wel. Ooit 30 pond aan drankbonnen gewonnen
quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]was er wel. Ooit 30 pond aan drankbonnen gewonnen
Held op sokken jij.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een zakje gehaald. Met broek
Wel op mijn sokken
Ook op je schoenen!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Niettttt
En dan commentaar hebben op mijn outfits, hallelujah![]()
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
DOE NORMAAL KUTLUL! iK BEGIN ECHT BOOS TE WORDEN
Durfal!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een zakje gehaald. Met broek
Wel op mijn sokken
hihi frontpagemongol gespotquote:Op zondag 12 januari 2020 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ik bats wel met je moeder!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja, maar ho ff, die ene keer....dat was gewoon te ordinair. Dat kon echt niet.quote:
Telt een tuin als vrije natuur?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Durfal!
Heb jij weleens in de vrije natuur seks gehad eigenlijk?
Wacht, welke ene keer?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar ho ff, die ene keer....dat was gewoon te ordinair. Dat kon echt niet.
Neequote:Op zondag 12 januari 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Telt een tuin als vrije natuur?
Ik heb een keer een hotelkamer geweigerd omdat externe badkamer en dan moest ik me snachts of aankleden of in mijn ondergoed langs de receptie als ik moest plassen. Had ik geen zin inquote:
Met handdoekje tussen je benen giechelend de gang overquote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hotelkamer geweigerd omdat externe badkamer en dan moest ik me snachts of aankleden of in mijn ondergoed langs de receptie als ik moest plassen. Had ik geen zin in
Staphorst laten deepthroaten yooooquote:Op zondag 12 januari 2020 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Staphorst:
afbeelding
Of
Den Haag centrum
afbeelding
Nou ik wist het wel.
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hotelkamer geweigerd omdat externe badkamer en dan moest ik me snachts of aankleden of in mijn ondergoed langs de receptie als ik moest plassen. Had ik geen zin in
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met handdoekje tussen je benen giechelend de gang over
hee hee heequote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of in een fles plassen. Een fles, niet Fles
Lol in handdoek heb ik trouwens wel eens gedaan. Was mijn laatste nacht in Thailand, niet helemaal nuchter en wilde nog 1x zwemmen maar was eigenlijk gesloten. Dus eerst heerlijk gezwommen en toen kreeg ik last van gewetenswroeging ofzo dus al druppend de lift in om bij de receptie op te biechten dat ik gezwommen had. Vonden ze raar geloof ik.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met handdoekje tussen je benen giechelend de gang over
Nee 😅😅😅quote:Op zondag 12 januari 2020 21:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat je dat niet meer weet zeg...
Lol!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of in een fles plassen. Een fles, niet Fles
Gras is toch juist goed?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]er liepen mieren! Er groeide gras!
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol in handdoek heb ik trouwens wel eens gedaan. Was mijn laatste nacht in Thailand, niet helemaal nuchter en wilde nog 1x zwemmen maar was eigenlijk gesloten. Dus eerst heerlijk gezwommen en toen kreeg ik last van gewetenswroeging ofzo dus al druppend de lift in om bij de receptie op te biechten dat ik gezwommen had. Vonden ze raar geloof ik.
Was er geen bordje om bij de deur te hangen????quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb weleens naakt gestaan toen housekeeping binnen kwam.
En op de wc, zat ik keihard te schijten daar op mijn gemakkie![]()
In handdoek ook vast wel, kan me niet eens meer herinneren zo vaak is het wel gebeurd geloof ik. Maakt ook niet uit eigenlijk, iedereen heeft een lijf. De ene een wat mooiere/batsbaardere dan de andere
Tijdens neuken?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gras is toch juist goed?
Ik heb ooit eens een muis op bezoek gehad, en een salamander die mij aankeek... En dan proberen zo stil mogelijk te blijven liggen....
Je weet hoe mijn geheugen is?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was er geen bordje om bij de deur te hangen????
je wilt toch ook je kamer een keer gedaan hebben?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was er geen bordje om bij de deur te hangen????
Ja, maar als je van plan bent naakt door je kamer te lopen, dan hang je toch dat bordje aan je deur?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je wilt toch ook je kamer een keer gedaan hebben?
Lol naakt met de housekeeping zou ik wel zwaar ongemakkelijk vinden. Ze zullen het best vaker meemaken maar ik hoor liever niet bij die gasten.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
In handdoek ook vast wel, kan me niet eens meer herinneren zo vaak is het wel gebeurd geloof ik. Maakt ook niet uit eigenlijk, iedereen heeft een lijf. De ene een wat mooiere/batsbaardere dan de andere
Hier ging je de mist inquote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar als je van plan bent naakt door je kamer te lopen, dan hang je toch dat bordje aan je deur?
nee doe ik nooit. Meeste hotels waar ik kom klopt de HK eerst aanquote:Op zondag 12 januari 2020 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar als je van plan bent naakt door je kamer te lopen, dan hang je toch dat bordje aan je deur?
Checkquote:Op zondag 12 januari 2020 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol naakt met de housekeeping zou ik wel zwaar ongemakkelijk vinden. Ze zullen het best vaker meemaken maar ik hoor liever niet bij die gasten.
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:31 schreef Molo het volgende:
En die keer dat we keihard lagen te batsen en de housekeeping ondanks bordje toch binnen kwam want midden op de dag
Heeeeel fijn
Ja, dit dus. Die hang ik altijd gelijk op vaak.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar wel slecht hoor, ik heb gewoon sowieso bijna standaard het niet storen bordje hangen.
Net of je dat hoort als de vent keihard ligt te orgasmerenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee doe ik nooit. Meeste hotels waar ik kom klopt de HK eerst aan
nou en joh lekker tochquote:Op zondag 12 januari 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwam ooit binnen en zag een collega gepijpt worden door HK, was een uitgebreide service klaarblijkelijk.
Wel lekker wijf/ventje?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwam ooit binnen en zag een collega gepijpt worden door HK, was een uitgebreide service klaarblijkelijk.
Dat niet, wel de kat die zich ermee kwam bemoeienquote:Op zondag 12 januari 2020 21:27 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gras is toch juist goed?
Ik heb ooit eens een muis op bezoek gehad, en een salamander die mij aankeek... En dan proberen zo stil mogelijk te blijven liggen....
dan maar bij het spel betrekkenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of je dat hoort als de vent keihard ligt te orgasmeren![]()
Nee ze luisterden gewoon niet toen we 'No, go away!' riepen
Met je kut of zijn zak?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat niet, wel de kat die zich ermee kwam bemoeien
Ook om het schoonmaakteam te ontmoedigen trouwens. Als ik ergens een paar nachten slaap hoeven ze van mij echt niet de kamer te doen.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Die hang ik altijd gelijk op vaak.
Matige pornoquote:
Wapppppp nagels erinquote:Op zondag 12 januari 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey.. daar bungelt iets....
SPEELTJE!!!!!
Was wel in een zuidelijk land en idd een jonge vrouw, heb snel verontschuldigd en een biertje gaan drinken aan de bar. Daarna gevraagd hoe dat ging.quote:
Zijn kontquote:
Ook zo vaak meegemaakt.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:29 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Was ooit een keer in zuid Spanje waar appartement door Nederlanders gerund bleek te worden. Wist ik van tevoren nietquote:Op zondag 12 januari 2020 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook om het schoonmaakteam te ontmoedigen trouwens. Als ik ergens een paar nachten slaap hoeven ze van mij echt niet de kamer te doen.
Zo praat je niet over mijn vellen en flapjes jaquote:Op zondag 12 januari 2020 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey.. daar bungelt iets....
SPEELTJE!!!!!
Goed haar en lipstick zij welquote:
Die kon zo aan de prik, zegmaar.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
Mati
[..]
Matige porno![]()
Net als de pizzabezorger![]()
Vijf vriendinnen een hele avond aan de wijn, en dan staat de pizzabezorger ineens voor de deur....
Misschien wel geen rampquote:Op zondag 12 januari 2020 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Goed dat het geen hond was... dan was het ineens LIK!
Haast en de deur niet dichtgetrokken blijkbaarquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Was ooit een keer in zuid Spanje waar appartement door Nederlanders gerund bleek te worden. Wist ik van tevoren niet
Zeggen ze 'ja het is vast wel goed als we eens per week komen hč met schone handdoeken en poetsen enzo'
Uhm, nee?
Bloedheet en dan eens per week schoonmaken, schoon bed en schone handdoeken. Je komt maar gewoon nu alleen al uit principe elke twee dagen, cheap ass luie kuthoer
Kattenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Haast en de deur niet dichtgetrokken blijkbaar
Weleens vergeten en toen lagen er bh's en allerlei dingen die ze op zich niet hadden hoeven zienquote:Op zondag 12 januari 2020 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar eens per week slaat inderdaad nergens op. Eens per 2 dagen vind ik op zich prima, eens per 3 ook. Want ook al lijkt het misschien een grote teringzooi met overal spullen rondslingeren maar er zit echt een systeem in. ECHT! En dan gaan ze alles op andere plekken leggen en ben ik dingen kwijt enzo.
Ziet er beetje simpel maar prima batsbaar uit jaquote:Op zondag 12 januari 2020 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kat_Dennings
Vreselijk toch?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens vergeten en toen lagen er bh's en allerlei dingen die ze op zich niet hadden hoeven ziennetjes geordend in de kamer opgeruimd
![]()
![]()
paalbaarquote:Op zondag 12 januari 2020 21:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kat_Dennings
e kunt de bende ook opruimen zodat de schoonmaak fatsoenlijk te werk kan.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Weleens vergeten en toen lagen er bh's en allerlei dingen die ze op zich niet hadden hoeven ziennetjes geordend in de kamer opgeruimd
![]()
![]()
Ja liever een appartement om o.a. die redenquote:
daar zou ik echt totaal niet mee zitten. Die zien wel raardere dingenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb 1x de fout gemaakt een speeltje mee te nemen op reis. Keurig in mijn ziplock in de koffer. Daar dacht de douane ook wel wat van.
Doe ik dus nooit meer.
Zou kunnen jaquote:Op zondag 12 januari 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
J
[..]
e kunt de bende ook opruimen zodat de schoonmaak fatsoenlijk te werk kan.
Vrouwen.
Kreeg je daar serieus een opmerking over?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb 1x de fout gemaakt een speeltje mee te nemen op reis. Keurig in mijn ziplock in de koffer. Daar dacht de douane ook wel wat van.
Doe ik dus nooit meer.
Die meloenen kunnen wel in die BH's natuurlijk DUH.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou kunnen ja
En zou ook niet zo snel geweten hebben waar ik die zes paprika's en drie galiameloenen moest laten eerlijk gezegd
Ik kan merken dat je een kind hebt. Ik denk gelijk, batsen kan je toch ook thuis?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja liever een appartement om o.a. die reden
Plus ontbijten wanneer je zelf wilt
Aw mennnn, echt een droom zou zijn batsen tot de vroege morgen, vanaf dat de vogeltjes gaan fluiten tot de middag tukken en dan wakker gemaakt worden met een Engels ontbijtje... Op bed![]()
![]()
![]()
16 levende apenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar zou ik echt totaal niet mee zitten. Die zien wel raardere dingen
Plus slapen op gekke tijdstippenquote:Op zondag 12 januari 2020 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan merken dat je een kind hebt. Ik denk gelijk, batsen kan je toch ook thuis?
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
daar zou ik echt totaal niet mee zitten. Die zien wel raardere dingen
Nou wat hij er zelf van vond maakte me ook niet uit, maar het werd nogal uitgebreid bestudeerd onder het oog van de hele rij achter me. Uiteindelijk zei hij dat het ok was.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Kreeg je daar serieus een opmerking over?
Dat doe je toch het best als je jong bent en nog geen kinderen hebtquote:Op zondag 12 januari 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus slapen op gekke tijdstippen
Plus ongestoord ontbijt op bed
![]()
![]()
![]()
Ooit
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Nou wat hij er zelf van vond maakte me ook niet uit, maar het werd nogal uitgebreid bestudeerd onder het oog van de hele rij achter me. Uiteindelijk zei hij dat het ok was.
na 10 seconden vragen of ze behoefte hebben aan een demonstratie.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Nou wat hij er zelf van vond maakte me ook niet uit, maar het werd nogal uitgebreid bestudeerd onder het oog van de hele rij achter me. Uiteindelijk zei hij dat het ok was.
Gewoon een trileitje met een sleave.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Je zou idd toch denken dat het wel vaker gebeurt zeg maar
Als in, heel vaak
Wat voor iets was het dan, hele bijzonder formaat of vorm?
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Je zou idd toch denken dat het wel vaker gebeurt zeg maar
Als in, heel vaak
Wat voor iets was het dan, hele bijzonder formaat of vorm?
En dan zeggen ze ja mevrouwtje, laat maar even zien. En dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na 10 seconden vragen of ze behoefte hebben aan een demonstratie.
Ze hebben daar altijd van die kamertjes waar je apart genomen kan worden he?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze ja mevrouwtje, laat maar even zien. En dan?
Volgens google een big dildoquote:Op zondag 12 januari 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol wat is dat voor iets afschuwelijks?
dan ga je je gewoon uitkleden. Houdt snel genoeg opquote:Op zondag 12 januari 2020 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan zeggen ze ja mevrouwtje, laat maar even zien. En dan?
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze hebben daar altijd van die kamertjes waar je apart genomen kan worden he?
Voor de volledige ervaring?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, maar waarom zit het lijf er nog aan?
Ik kan mij zomaar voorstellen dat je dan kan doen alsof je bovenop zit.. Handen op de borstkas...quote:Op zondag 12 januari 2020 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, maar waarom zit het lijf er nog aan?
Die valt flauw bij elke erectie volgens mij.quote:
LOLquote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die valt flauw bij elke erectie volgens mij.
Klinkt plausibel.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mij zomaar voorstellen dat je dan kan doen alsof je bovenop zit.. Handen op de borstkas...
Ja voor betere prestaties hebben ze hierom het hoofd ook weg gelaten.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die valt flauw bij elke erectie volgens mij.
Wat is een sleave?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon een trileitje met een sleave.
Was 'ie ook rood?quote:Op zondag 12 januari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik had vanmiddag op een verjaardag een Bieterbal..
Wat was dat goor zeg.
Al is die borstkas wel...quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat was dat goor zeg.
quote:Op zondag 12 januari 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
na 10 seconden vragen of ze behoefte hebben aan een demonstratie.
Van binnen wel ja.... en het stokje erin ook.quote:
Is mooi jaquote:
Zo ben ik ook. Van de buitenkant zie ik er ook leuk uit totdat je me leert kennenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van binnen wel ja.... en het stokje erin ook.
Maar aan de buitenkant leek het een gewone bitterbal.
Misleiding!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van binnen wel ja.... en het stokje erin ook.
Maar aan de buitenkant leek het een gewone bitterbal.
Ja, is ook nodig.. Morgen vrij, dus wil eigenlijk nog niet naar bedquote:
quote:
Ik sla even over.quote:Op zondag 12 januari 2020 21:56 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mij zomaar voorstellen dat je dan kan doen alsof je bovenop zit.. Handen op de borstkas...
Ik had het kunnen weten.. aan het stokje zat een biettenblad vast... en het stokje was rood....quote:
'schaamte'quote:Op zondag 12 januari 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja de schade is gelukkig beperkt gebleven tot enorme schaamte.
naar wat ik begrepen heb zitten de hersenen er toch wel bijquote:Op zondag 12 januari 2020 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja voor betere prestaties hebben ze hierom het hoofd ook weg gelaten.
Ja dat lijkt me ook nietsquote:Op zondag 12 januari 2020 21:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Wat was dat goor zeg.
Ik wist het van jou al.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Van de buitenkant zie ik er ook leuk uit totdat je me leert kennen
Ik ken deze sensatie qua borstkas niet maar vrees toch echt dat het beter kanquote:Op zondag 12 januari 2020 22:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Al is die borstkas wel...
Euhm... lelijk.... Maar pakt vast lekker beet met zulke uitstekende borsten.
Sleeve. Kan even geen goed voorbeeld vinden maar gewoon een dingetje voor om het eitje. Voor extra genot dit dat alles.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is een sleave?
Ik dacht dat je zoiets bedoelde
[ afbeelding ]
Met uitsteeksels?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sleeve. Kan even geen goed voorbeeld vinden maar gewoon een dingetje voor om het eitje. Voor extra genot dit dat alles.
Verschillende sleeves voor elke dag van de week ook?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sleeve. Kan even geen goed voorbeeld vinden maar gewoon een dingetje voor om het eitje. Voor extra genot dit dat alles.
Gegoogled, nooit eerder gezien maar snap hetquote:Op zondag 12 januari 2020 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is onzin, die dingen kunnen ook binnestebuiten gebruikt worden, dus met 4 kom je al een heel eind.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschillende sleeves voor elke dag van de week ook?
Ja tering moet ik anders even een foto gaan maken? Allang spijt dat ik er überhaupt over begonnen ben.quote:
Ril.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Ik had een paar weken terug een groentekroket![]()
Bahhhh
Eigenlijk wel ja, want ik ben benieuwd.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tering moet ik anders even een foto gaan maken? Allang spijt dat ik er überhaupt over begonnen ben.
Ik heb geen idee hoe het er uit ziet. Wat is de correcte zoekterm.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tering moet ik anders even een foto gaan maken? Allang spijt dat ik er überhaupt over begonnen ben.
Lol nee, gewoon nee.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, want ik ben benieuwd.
Ik zag bij de picnicbestelling vegetarische kipcorns zitten. Zal mij benieuwenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:05 schreef Molo het volgende:
Ik had een paar weken terug een groentekroket![]()
Bahhhh
Tuurlijk, allemaal vernoemd naar Fokkers/sters neem ik aan!quote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
geven jullie je speeltjes ook namen trouwens?
Hans.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
geven jullie je speeltjes ook namen trouwens?
Graagquote:Op zondag 12 januari 2020 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Trilei sleeve googlenquote:Op zondag 12 januari 2020 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het er uit ziet. Wat is de correcte zoekterm.
Egg with sleeve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |