Why? Gewoon volgende keer vers halen johquote:Op zondag 12 januari 2020 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog meer lekkers meegenomen bij de chinees maar dat gaat zo de vriezer in
Opgewarmde nasi kan best lekker zijn als je te lui bent om te koken, maar dan wel vanuit de koelkast, niet de vriezer.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Why? Gewoon volgende keer vers halen joh
Dat kon toen ook al niet, en die man heeft nog kinderen toegewezen gekregen ook nog.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:16 schreef Koen66 het volgende: [..] LOL als ie dat nu zou doen krijgt ie de hele natie over zich heen
Zou wat zijn met die linkse NPO als zoiets uit zou komenquote:Op zondag 12 januari 2020 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kon toen ook al niet, en die man heeft nog kinderen toegewezen gekregen ook nog.
https://www.ebaumsworld.c(...)aul-de-leeuw/323187/
Dit word zo’n BBC tafereeltje, nu zegt niemand wat en als hij dood is blijkt hij 80 kinderen misbruikt te hebben.![]()
Ik zou best wel de nasleep ervan willen zien als zoiets uit komt als hij nog leeft.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou wat zijn met die linkse NPO als zoiets uit zou komen
Gewoon doodzwijgen.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:44 schreef Koen66 het volgende:
https://legacy.dumpert.nl(...)al_ondergespoten.htm
Paul de L, die 180 jongetjes heeft misbruikt tussen 1990 en 2010 is door een woedende menigte gelynchtquote:Op zondag 12 januari 2020 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou best wel de nasleep ervan willen zien als zoiets uit komt als hij nog leeft.
quote:Op zondag 12 januari 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de L, die 180 jongetjes heeft misbruikt tussen 1990 en 2010 is door een woedende menigte gelyncht
het is hier Iran niet he.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de L, die 180 jongetjes heeft misbruikt tussen 1990 en 2010 is door een woedende menigte gelyncht
Gelukkig nietquote:
Zal wel iets met Handballen zijn. Trondheim is een van de speelsteden van het EK mannen.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:57 schreef Fogel het volgende:
Aan de herrie op TV te horen heeft Noorwegen iets gewonnen. Nou, hoera.
Lol.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:29 schreef Molo het volgende:
Vind Sunchaser altijd wat weg hebben van die zweetlip Paul de Leeuw
Het is gewoon een boekquote:Op zondag 12 januari 2020 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben gestopt met lezen in dat topic over Sunchasers boek toen er eerst gesproken werd over een novelle en toen een roman.
NIet dat Sunchaser daar wat aan kan doen, maar ik vind dat een vreselijke fout. Want een novelle en roman zijn niet hetzelfde....
Een fokker die onlangs zijn tweede boek heeft uitgegeven. Topic erover staat sticky in de index.quote:
Ik ben niet zo van de boeken, vandaarquote:Op zondag 12 januari 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fokker die onlangs zijn tweede boek heeft uitgegeven. Topic erover staat sticky in de index.
Ik ben wel van boeken, maar niet van dat soort boeken.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de boeken, vandaar
Kennelijk altijd aan m'n aandacht ontsnaptquote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Sunchaser is een echte oldbie, volgens mij redelijk all round op het forum.
Ik lees hooguit 1x in de zoveel jaar een boek van Stephen King of Dean Koontz ofzoquote:Op zondag 12 januari 2020 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben wel van boeken, maar niet van dat soort boeken.
Wij hebben een groot bad waar ik de laatste 4 jaar 2 keer ingezeten heb. Een keer griep en een keer onderkoeling na 7 uur mountainbiken bij -2C. M.a.w. ik ga niet snel in bad.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een bad waar de helft van mij in past. Het heeft een anti-slip bodem die er een tikje grubby uitziet. Maar ik ben in de verleiding om in bad te gaan
Ik ga gemiddeld 3x per jaar in bad, meestal als ik ziekig benquote:Op zondag 12 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een groot bad waar ik de laatste 4 jaar 2 keer ingezeten heb. Een keer griep en een keer onderkoeling na 7 uur mountainbiken bij -2C. M.a.w. ik ga niet snel in bad.
In de lijn van sterke verhalen, de laatste ziekmelding laatst opgezocht dat was november 2016.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld 3x per jaar in bad, meestal als ik ziekig ben
Geen favo user hier, zeg maarquote:Op zondag 12 januari 2020 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een fokker die onlangs zijn tweede boek heeft uitgegeven. Topic erover staat sticky in de index.
Yes!quote:
Lekker man!quote:
Ja, doen!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker man!
Ik twijfel beetje, wil misschien kardemombrood maken
Ik lees graag in bad. En ik heb keelpijnquote:Op zondag 12 januari 2020 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben een groot bad waar ik de laatste 4 jaar 2 keer ingezeten heb. Een keer griep en een keer onderkoeling na 7 uur mountainbiken bij -2C. M.a.w. ik ga niet snel in bad.
Stephan Kingquote:Op zondag 12 januari 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik lees hooguit 1x in de zoveel jaar een boek van Stephen King of Dean Koontz ofzo
Dan is het heerlijkquote:Op zondag 12 januari 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees graag in bad. En ik heb keelpijn
Dat begon me al een beetje duidelijk te wordenquote:
In bad lees ik vrijwel niet. Liever muziekje erbij en even weg dromen of serie kijken op tablet.quote:Op zondag 12 januari 2020 20:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan is het heerlijk![]()
Ik vind het ook fijn hoor, boek erbij, wijntje of koppie thee, lekker dobberen
Dan val ik in slaapquote:Op zondag 12 januari 2020 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In bad lees ik vrijwel niet. Liever muziekje erbij en even weg dromen of serie kijken op tablet.
Ik mis een bad wel, volgende huis wat we gaan bewonen krijgt sowieso een bad!
Even over nagedacht en komt een andere keer welquote:
Is mij wel al een paar keer geluktquote:
Meer alchohol tot je nemenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lees graag in bad. En ik heb keelpijn
Ik ga morgenavond citroencake bakkenquote:Op zondag 12 januari 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Even over nagedacht en komt een andere keer wel
Lekker, maar niet nodig komende week
Klinkt goed!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond citroencake bakken![]()
Mijn vader en ik hebben dit jaar een mooi dubbeldubbel-jaar, dus ik bak taart voor bij de muziekvereniging![]()
Hij is 68 jaar geworden, ik 34 én hij is 52 jaar lid van de vereniging en ik 26![]()
Taart dus
Mooie jaartallen! Mijn innerlijke autist aproves!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vader en ik hebben dit jaar een mooi dubbeldubbel-jaar, dus ik bak taart voor bij de muziekvereniging![]()
Hij is 68 jaar geworden, ik 34 én hij is 52 jaar lid van de vereniging en ik 26![]()
Taart dus
Neinzquote:
Dat is wel een goed idee ja...quote:Op zondag 12 januari 2020 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ga even volop in de proteīnen tot mij nemen want af en toe spierpijn van (ik vrees) de afbraak ervan
Dus dat is even motivatie om minder brood en al helemaal minder gebak te kanen
De mijne spint ook lichtjesquote:Op zondag 12 januari 2020 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie jaartallen! Mijn innerlijke autist aproves!
Vermoedelijk bij mij ergens begin 2018 een keer ivm te misselijkquote:Op zondag 12 januari 2020 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In de lijn van sterke verhalen, de laatste ziekmelding laatst opgezocht dat was november 2016.
Er niest net iemand in de botercreme, jij doet het nu al beterquote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart dus
Ja herkenbaarquote:Op zondag 12 januari 2020 20:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee ja...
Ik heb inmiddels al standaard een bak skyr in de koelkast op mijn werk staan en noten in de kast
Bah!quote:Op zondag 12 januari 2020 20:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Er niest net iemand in de botercreme, jij doet het nu al beter![]()
Je bakt er niks van?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit wat gebakken.
Wel een bakkende vriendin?quote:Op zondag 12 januari 2020 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit wat gebakken.
Kan ik beter aan jou vragen, smeerlapquote:
Gave toevalstreffersquote:Op zondag 12 januari 2020 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Taart dus
Zelden zulke viezige mannen gezienquote:
Omdat het geen 'bad' isquote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Waarom moeten fotos van een bad in KPD?
Just do it!quote:Op zondag 12 januari 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zin om in m’n onderbroek naar de vending machine te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |