De dood van Aart heeft hem nogal aangegrepen zo te zien.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@:Voetbalisgeloo1 @:rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Mad.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Steven heeft geen blad voor de mond. Laten we een petitie starten voor de terugkeer van deze VBL legend.twitter:StevenAFCAmac twitterde op zondag 12-01-2020 om 18:19:48@:Voetbalisgeloo1 @:rzuaslan Die smerige kankerhoer heeft mij al tijdje terug geblokkeerd omdat ik haar ‘ zo wit als tandpasta’ noemde. Dat vieze gedrocht staat ook op dumpert met een liedje over facisten dat ze zingt bij een demonstratie reageer retweet
Heeft geen blad voor de mondquote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
Stevengod
Zelfs hij was een capabelere mod dan @:onlogisch
Guitarist en valhallen ookquote:Op zondag 12 januari 2020 18:40 schreef Caland het volgende:
Stevengod
Zelfs hij was een capabelere mod dan @:onlogisch
@onlogisch @GGMMquote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op zondag 12 januari 2020 18:21 schreef RensAjacied het volgende:
Rustig maarquote:Op zondag 12 januari 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heeft geen blad voor de mond
Log uit Rens.
@:Maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
Ik ben benieuwd of ze zichzelf nog weten te overtreffen, al zal het lastig worden inderdaad.quote:Op zondag 12 januari 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
Ach, veel treuriger dan door gesnoven en ik wordt gaat het dit jaar niet meer worden
naja met de desbetreffende users weet je het maar nooit hequote:Op zondag 12 januari 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze zichzelf nog weten te overtreffen, al zal het lastig worden inderdaad.
koekoekquote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:02:01Wow! Crazy Bernie Sanders is surging in the polls, looking very good against his opponents in the Do Nothing Party. So what does this all mean? Stay tuned! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 17:13:56Why did Nervous Nancy allow corrupt politician Shifty Schiff to lie before Congress? He must be a Witness, and so should she! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 14:58:09George @GStephanopoulos, ask Crazy Nancy why she allowed Adam “Shifty” Schiff to totally make up my conversation with the Ukrainian President & read his false words to Congress and the world, as though I said it? He got caught! Ask why hearing was most unfair & biased in history? reageer retweet
quote:Op zondag 12 januari 2020 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is weer lekker presidentieel bezigtwitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 20:02:01Wow! Crazy Bernie Sanders is surging in the polls, looking very good against his opponents in the Do Nothing Party. So what does this all mean? Stay tuned! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 17:13:56Why did Nervous Nancy allow corrupt politician Shifty Schiff to lie before Congress? He must be a Witness, and so should she! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 12-01-2020 om 14:58:09George @:GStephanopoulos, ask Crazy Nancy why she allowed Adam “Shifty” Schiff to totally make up my conversation with the Ukrainian President & read his false words to Congress and the world, as though I said it? He got caught! Ask why hearing was most unfair & biased in history? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |