Verder dan Spasiba en dobre oetre komen de meesten niet hoorquote:Op zondag 12 januari 2020 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog even aan mijn Russisch werken.
Of Pavel aan z'n Nederlands. Al jaren profschaatser en nog steeds niet vloeiend Nederlands sprekenquote:Op zondag 12 januari 2020 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet nog even aan mijn Russisch werken.
Stays in Vlado Veljanoski?quote:
Kan niet, kan niet!!quote:Op zondag 12 januari 2020 16:51 schreef showtimer het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)record-op-1000-meter
Urban
Ik vind de massastart eigenlijk best een leuke event inmiddels.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:54 schreef Mani89 het volgende:
Een hypetrailer voor de immer saaie nikszeggende massastart.
Wat vind je er leuk aan dan? Ik zie het oprecht niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind de massastart eigenlijk best een leuke event inmiddels.
Vooral de laatste paar rondes natuurlijk. Ik vind het mooi om te zien als er een aanval is en de favorieten dat gat dan proberen te dichten vanuit het peloton. Zeker ook als er een beetje een ploegentactiek is.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan dan? Ik zie het oprecht niet.
Waarbij de diverse favorieten überhaupt geen ploeg hebben. En 9 van de 10x wordt het dan een sprint met een kanshebber of drie.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral de laatste paar rondes natuurlijk. Ik vind het mooi om te zien als er een aanval is en de favorieten dat gat dan proberen te dichten vanuit het peloton. Zeker ook als er een beetje een ploegentactiek is.
Tuurlijk, er zijn er altijd wel wat die voordeel hebben. Maar goed, tja, ik vind het gewoon best leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 12 januari 2020 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarbij de diverse favorieten überhaupt geen ploeg hebben. En 9 van de 10x wordt het dan een sprint met een kanshebber of drie.
Blitzkrieg.quote:Op zondag 12 januari 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
Zou Pechstein zo weer gaan 'aanvallen'? Zou het?
Zij rijdt toch altijd alle gaten dicht?quote:Op zondag 12 januari 2020 17:03 schreef wimderon het volgende:
Zou Pechstein zo weer gaan 'aanvallen'? Zou het?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |