Best wel he?quote:Op zondag 12 januari 2020 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop het niet!
Wat is het trouwens stil hier vanavond
Nou ja, moet... moet...quote:
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:
Helaas kan ik het niet al te laat maken vandaag, want ik moet morgen vroeg aan de bakquote:Op zondag 12 januari 2020 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.
Maar ik ben nu net zo'n beetje klaar met werken dus op zich kan ik er wel tegenaan nu.
Begrijp ik goed dat ik nodig weer eens een cursus Van Kooten en de Bie moet volgen?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Helaas kan ik het niet al te laat maken vandaag, want ik moet morgen vroeg aan de bakGelukkig wel thuiswerken in de ochtend, dat scheelt.
Maarre, potje bamzaaien dan maar?
Nee hoorquote:Op zondag 12 januari 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat ik nodig weer eens een cursus Van Kooten en de Bie moet volgen?
We kunnen het over Formule 1 hebben. Denk je dat Max een verstandige beslissing heeft genomen met z'n contractverlenging?quote:Op zondag 12 januari 2020 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoorJe mag zelf ook een voorstel doen
Jaquote:Op zondag 12 januari 2020 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen het over Formule 1 hebben. Denk je dat Max een verstandige beslissing heeft genomen met z'n contractverlenging?
Okay, dat is positiefquote:Op zondag 12 januari 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
JaMercedes is onzeker of ze blijven na 2020 (goeie kans van niet), Ferrari gokt volledig op Leclerc. Gebaseerd op de huidige vorm van de teams is Red Bull het beste team waar hij terecht kan en nummer één kan zijn. Daarnaast gaan de regels op de schop voor 2021 en is het niet zeker dat het nummer 1-team van voor die wijziging ook na de wijziging de nummer 1 blijft. Recente grote regelwijzigingen wijzen erop dat het eerder niet dan wel het geval is.
Ze willen steeds maar niet toezeggen dat ze blijven, Mercedes switcht de aandacht voor de straatauto's naar elektrische voertuigen en dan staat de F1 een beetje gek. Daarnaast hebben ze nu zes wereldtitels op rij gepakt en kunnen ze eigenlijk alleen maar verliezen. Dus dan kan het zomaar dat ze geen zin hebben om bakken geld uit te geven aan voldoen aan een nieuwe set regels als ze waarschijnlijk toch niet meer winnenquote:Op zondag 12 januari 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay, dat is positiefDat de kans zo groot is dat Mercedes er helemaal mee stopt wist ik trouwens niet
Okay, dat is inderdaad wel logisch dan. Dat zal nog een hele stoelendans veroorzaken als ze daadwerkelijk verdwijnen, en dan is het inderdaad wel goed dat Max al zeker is van z'n plek.quote:Op zondag 12 januari 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze willen steeds maar niet toezeggen dat ze blijven, Mercedes switcht de aandacht voor de straatauto's naar elektrische voertuigen en dan staat de F1 een beetje gek. Daarnaast hebben ze nu zes wereldtitels op rij gepakt en kunnen ze eigenlijk alleen maar verliezen. Dus dan kan het zomaar dat ze geen zin hebben om bakken geld uit te geven aan voldoen aan een nieuwe set regels als ze waarschijnlijk toch niet meer winnen
Ze blijven nog motoren leveren. Een andere 'hint' dat Mercedes wel eens uit F1 zou kunnen vertrekken is dat ze in 2021 motoren leveren aan McLaren, Williams en waarschijnlijk Force India. Je mag maar aan maximaal drie teams motoren leveren, dus dan zouden ze niet aan zichzelf kunnen leveren. Maar als ze zelf niet meedoen is dat geen probleemquote:Op zondag 12 januari 2020 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mercedes uit de F1 wordt ook wel interessant voor de teams die nu de motoren gebruiken.
Of ze blijven nog een paar jaar motoren leveren...
Huh? Werken?quote:Op maandag 13 januari 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Iedereen zal wel vroeg moeten werken morgen.
Oh ja, I remember.quote:Op maandag 13 januari 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Soort van prostitutie maar dan niet per se met je kleren uit.
Sympathiekquote:Op maandag 13 januari 2020 02:52 schreef Strani het volgende:
Ik zeg vast goedemorgen voor de ochtendploeg! Ik heb koffie klaargezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |