Wie heb je allemaal dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Faraday01 het volgende:
Denk niet dat iemand in de eerste ronde tegen mij uit wil komen
Dan kom ik je ongetwijfeld meteen tegen.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Faraday01 het volgende:
Denk niet dat iemand in de eerste ronde tegen mij uit wil komen
Het kan altijd erger. Ik moet er nog 11quote:Op zondag 12 januari 2020 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb dus nu:
Fuglsang
Wellens
Calmejane
Laas
En nog een slordige 30 miljoen over voor 10 kreupele imbecielen. Wat een ramp
Altijd tegen jou.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kom ik je ongetwijfeld meteen tegen.
Dan heb jij Impey zekerquote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kom ik je ongetwijfeld meteen tegen.
Je hebt wel nog 80 miljoen dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Ik moet er nog 11![]()
Wat een ongelooflijke ramp weer deze ronde. Ik ben gewoon niet geschikt voor dit spel.
Ah, ik heb alleen Cattaneo en McCartey in Australië geloof ik.quote:
Het leven heeft geen zin meer.quote:
Ik kan wel 70 miljoen op Mes gaan bieden, maar dan weet ik zeker dat de overige 10 uit alleen kreupelen en gehandicapten zullen bestaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt wel nog 80 miljoen dan.
Misschien is Mes toch niet van mij.
Total heeft een groot probleem. Luxe van een droomprogramma en zorgen om dit jaar weer genoeg punten te halen in het B-circuit. Dat kan niet goed gaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens wel blij met Calmejane, daar scoorde ik 2 jaar terug heel lekker mee. Je hebt gewoon iemand nodig die top 10 rijdt in al die vage kleine kutkoersjes.
Ik zou Mareczko nog niet willen al kreeg ik er geld bij.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik had toch op Mareczko moeten bieden, twijfelde tussen hem en Cimolai. Mareczko had ik voor een lagere prijs wel kunnen binnenharken.
Zelfs Pelucchi heeft weer een eigenaar gevonden.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Mareczko nog niet willen al kreeg ik er geld bij.
Het is een kneus, maar wel nuttig bij dit spel hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Mareczko nog niet willen al kreeg ik er geld bij.
Benfatto nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs Pelucchi heeft weer een eigenaar gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Novo Nordisk jongens willen ook meedoen.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:12 schreef hhh38 het volgende:
Toch iedere keer weer leuk in wat voor krochten van het wielrennen je terechtkomt als je wanhopig bent voor die laatste biedrondes
Het gaat dieper hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Novo Nordisk jongens willen ook meedoen.
Gewoon vijf mooie jongens binnen (en molenaar, nouja)quote:Op zondag 12 januari 2020 00:07 schreef Slobeend het volgende:
Lollerboden van @:mexicanobakker
Ik baal het meest van Asgreen.
Nooit op gereageerd, natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:12 schreef showtimer het volgende:
Of Malucelli, bijna gewonnen op de Hatta Dam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |