quote:Op zondag 12 januari 2020 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat krijg jij eigenlijk voor Vichot?
Heb je hem bloedzakken bezorgd?quote:
Dankjewel, hoef ik het niet meer te checkenquote:Op zondag 12 januari 2020 00:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle renners uit de top 100 van de PSC ranking zijn eruit volgens mij.
De titelverdediger van de Ronde die ik in allerallerallerallerlaatste instantie heb vervangen nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alle renners uit de top 100 van de PSC ranking zijn eruit volgens mij.
Oh shit.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
De titelverdediger van de Ronde die ik in allerallerallerallerlaatste instantie heb vervangen nog niet.
Ah, toch nog eentje. Iedereen is dus voor Keukeleire gegaan in plaats van zijn betere teamgenoot, typisch.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
De titelverdediger van de Ronde die ik in allerallerallerallerlaatste instantie heb vervangen nog niet.
Voor dit spel is Jens beter dunkt mequote:Op zondag 12 januari 2020 00:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ah, toch nog eentje. Iedereen is dus voor Keukeleire gegaan in plaats van zijn betere teamgenoot, typisch.
Ik heb niet echt het idee dat hij enorm gaat schroeien, ofzo.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
hoeveel miljoenen branden er nog in je zak voor Alberto en Mads?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat hij enorm gaat schroeien, ofzo.
Maarja, van de andere kant, wat heb ik nog te verliezen op dit moment?
63.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoeveel miljoenen branden er nog in je zak voor Alberto en Mads?
Nee nee NEE wat??quote:Op zondag 12 januari 2020 00:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat Larsen zijn poot heeft gebroken?
Bij Modolo wel?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat hij enorm gaat schroeien, ofzo.
Daarom had ik hem ook niet iddquote:Op zondag 12 januari 2020 00:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter de werken van prof. dr. mr. ir. De Kegel.quote:
Norsgaard heeft z'n been ook gebroken, dan weet je dat vast voor de volgende ronde.quote:
De altijd irritante klootzak Hivert.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:42 schreef Mani89 het volgende:
Het mislopen van Chris Nijland doet mij pijn.
1. Alexey Lutsenko
2. David Gaudu
3. Valentin Madouas
4. Jesus Herrada
5. Matteo Moschetti
6. Mihkel Raim
7. Xiangjing Liu
8. Jonathan Hivert
9. Axel Nurmela
10. Rudy Barbier
Een team van vrijbuiters en mongolensprinters. Hieperdepiep, hoer aaaaaaaa.
Nu nog 5 extra mongolen vinden.
Had jij een komma verkeerd gezet bij Moschetti?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:42 schreef Mani89 het volgende:
1. Alexey Lutsenko
2. David Gaudu
3. Valentin Madouas
4. Jesus Herrada
5. Matteo Moschetti
6. Mihkel Raim
7. Xiangjing Liu
8. Jonathan Hivert
9. Axel Nurmela
10. Rudy Barbier
Baal je van het mislopen van je Baltische held Emils?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:42 schreef Mani89 het volgende:
1. Alexey Lutsenko
2. David Gaudu
3. Valentin Madouas
4. Jesus Herrada
5. Matteo Moschetti
6. Mihkel Raim
7. Xiangjing Liu
8. Jonathan Hivert
9. Axel Nurmela
10. Rudy Barbier
Ja. Maar 5 miljoen had ik er nooit voor geboden. Derhalve hoop ik dat hij lekker sprintaantrekker van Mosketti mag spelen.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Baal je van het mislopen van je Baltische held Emils?
Zit veel potentie in die vetzak. Ik wist dat er toch weer mongolenbedragen geboden gingen worden voor de resterende sprinters van naam.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had jij een komma verkeerd gezet bij Moschetti?
Laasu had voor 0,12 van jou kunnen zijn.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:42 schreef Mani89 het volgende:
1. Alexey Lutsenko
2. David Gaudu
3. Valentin Madouas
4. Jesus Herrada
5. Matteo Moschetti
6. Mihkel Raim
7. Xiangjing Liu
8. Jonathan Hivert
9. Axel Nurmela
10. Rudy Barbier
Laasu gaat sprintjes aantrekken, daar wens ik hem veel succes bij, maar ik heb er niks aan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laasu had voor 0,12 van jou kunnen zijn.
Daar is ie te goed voor.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja. Maar 5 miljoen had ik er nooit voor geboden. Derhalve hoop ik dat hij lekker sprintaantrekker van Mosketti mag spelen.
Voor Baska toch niet gekkie.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laasu gaat sprintjes aantrekken, daar wens ik hem veel succes bij, maar ik heb er niks aan.
Chris Hamilton heeft een gescheurde zaadbal, je zou voor minder.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, Bastaard mag zelf ook sprintjes aantrekken.quote:
Hivert is zo vervelend, dat het weer cult wordt. Ik vind dit een erg sympathiek team. Behalve Rudy de Barbier misschien maar je moet wat als Pierre voor je neus wordt weggekaapt.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De altijd irritante klootzak Hivert.
Ik vind dit geen sympathiek team.
Boh, hoe los je dat op?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Chris Hamilton heeft een gescheurde zaadbal, je zou voor minder.
Rudy Seliger en Zwartzman krijgen hun kans dit jaar.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En Peter heeft een kort seizoen en Ackes rijdt twee grote rondes.
Laaasu gaat in Australië meteen dat criterium winnen natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. En Peter heeft een kort seizoen en Ackes rijdt twee grote rondes.
Mag er wel geen drempel in het parkoers liggen.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Laaasu gaat in Australië meteen dat criterium winnen natuurlijk.
Wie heb je allemaal dan?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Faraday01 het volgende:
Denk niet dat iemand in de eerste ronde tegen mij uit wil komen
Dan kom ik je ongetwijfeld meteen tegen.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:54 schreef Faraday01 het volgende:
Denk niet dat iemand in de eerste ronde tegen mij uit wil komen
Het kan altijd erger. Ik moet er nog 11quote:Op zondag 12 januari 2020 00:53 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb dus nu:
Fuglsang
Wellens
Calmejane
Laas
En nog een slordige 30 miljoen over voor 10 kreupele imbecielen. Wat een ramp
Altijd tegen jou.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kom ik je ongetwijfeld meteen tegen.
Dan heb jij Impey zekerquote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan kom ik je ongetwijfeld meteen tegen.
Je hebt wel nog 80 miljoen dan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Ik moet er nog 11![]()
Wat een ongelooflijke ramp weer deze ronde. Ik ben gewoon niet geschikt voor dit spel.
Ah, ik heb alleen Cattaneo en McCartey in Australië geloof ik.quote:
Het leven heeft geen zin meer.quote:
Ik kan wel 70 miljoen op Mes gaan bieden, maar dan weet ik zeker dat de overige 10 uit alleen kreupelen en gehandicapten zullen bestaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt wel nog 80 miljoen dan.
Misschien is Mes toch niet van mij.
Total heeft een groot probleem. Luxe van een droomprogramma en zorgen om dit jaar weer genoeg punten te halen in het B-circuit. Dat kan niet goed gaan.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens wel blij met Calmejane, daar scoorde ik 2 jaar terug heel lekker mee. Je hebt gewoon iemand nodig die top 10 rijdt in al die vage kleine kutkoersjes.
Ik zou Mareczko nog niet willen al kreeg ik er geld bij.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik had toch op Mareczko moeten bieden, twijfelde tussen hem en Cimolai. Mareczko had ik voor een lagere prijs wel kunnen binnenharken.
Zelfs Pelucchi heeft weer een eigenaar gevonden.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Mareczko nog niet willen al kreeg ik er geld bij.
Het is een kneus, maar wel nuttig bij dit spel hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou Mareczko nog niet willen al kreeg ik er geld bij.
Benfatto nog niet.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfs Pelucchi heeft weer een eigenaar gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Novo Nordisk jongens willen ook meedoen.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:12 schreef hhh38 het volgende:
Toch iedere keer weer leuk in wat voor krochten van het wielrennen je terechtkomt als je wanhopig bent voor die laatste biedrondes
Het gaat dieper hoor.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Novo Nordisk jongens willen ook meedoen.
Gewoon vijf mooie jongens binnen (en molenaar, nouja)quote:Op zondag 12 januari 2020 00:07 schreef Slobeend het volgende:
Lollerboden van @:mexicanobakker
Ik baal het meest van Asgreen.
Nooit op gereageerd, natuurlijk.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:12 schreef showtimer het volgende:
Of Malucelli, bijna gewonnen op de Hatta Dam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest en zou wat proconti renners vissen, ouwe reus.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:11 schreef El-Stinho het volgende:
Ik voelde me een intellectueel/kenner door op Taminiaux te stemmen, maar 10 miljoen. Wtf Mex.
quote:Op zondag 12 januari 2020 01:14 schreef showtimer het volgende:
[..]
Novo Nordisk jongens willen ook meedoen.
twitter:cyclingmole twitterde op zaterdag 11-01-2020 om 23:43:20Team Novo Nordisk.Great cause.Squad rating - Sorry. reageer retweet
Wippert gaat ook door. Kampioenenmaker.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien heb ik nog wel een paar miljoen over voor Gerd de Keijzer.
Komt uit dezelfde omgeving als Twan Castelijns en Theo Eltink, dan ben je een grote.
Met de Wip had je vorig jaar toch nog best wat punten gescoord.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wippert gaat ook door. Kampioenenmaker.
Zeker. Waarom heb jij je niet gemeld voor Rittenkaper_Roosen?quote:Op zondag 12 januari 2020 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met de Wip had je vorig jaar toch nog best wat punten gescoord.
In de Ronde van Hongarije en ergens in Bosnië, maar toch.
Gaan ze nooit redden tegen Arkea (en Hilaire).quote:Op zondag 12 januari 2020 01:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Total heeft een groot probleem. Luxe van een droomprogramma en zorgen om dit jaar weer genoeg punten te halen in het B-circuit. Dat kan niet goed gaan.
Kudus en z'n vriendjes zullen ook wel denkenquote:Op zondag 12 januari 2020 01:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker. Waarom heb jij je niet gemeld voor Rittenkaper_Roosen?
Als ik dat al had gedaan was het zeker niet voor 15 miljoen geweest.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker. Waarom heb jij je niet gemeld voor Rittenkaper_Roosen?
Je verwacht daarmee toch makkelijk te kunnen wachten tot de derde ronde.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kudus en z'n vriendjes zullen ook wel denken
Ja, zag later dat Steef zijn hele jaarprogramma al bijna heeft staan. Lekker drukke februari maand.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan ze nooit redden tegen Arkea (en Hilaire).
Lilian heeft ook een lekker bescheiden programma staan (wat vast nog wel wat mist).quote:Op zondag 12 januari 2020 01:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, zag later dat Steef zijn hele jaarprogramma al bijna heeft staan. Lekker drukke februari maand.
Ik schaar Mol in het rijtje Mikkel qua aandachtsgeilheid. Weg met dat soort figuren.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:34 schreef showtimer het volgende:
Mol is weer vreselijk aan het spammen ja.
Daar doelde ik inderdaad op.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lilian heeft ook een lekker bescheiden programma staan (wat vast nog wel wat mist).
Mr Twitter Big Star.quote:Op zondag 12 januari 2020 01:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaar Mol in het rijtje Mikkel qua aandachtsgeilheid. Weg met dat soort figuren.
#17quote:
Hoeveel moet je er nog?quote:Op zondag 12 januari 2020 02:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laurens de Plus
Max Kanter
Diego Rosa
Timo Roosen
Jordi Warlop
Fabian Lienhard
Geen slechte ronde.
Prima team.quote:Op zondag 12 januari 2020 09:59 schreef baggerbaas het volgende:
Romain Bardet
Jack Haig
Rafal Majka
Michael Woods
Ben Hermans
Tosh Van der Sande
Edvald Boasson Hagen
Mark Cavendish
Francesco Gavazzi
John Degenkolb
Valt me behoorlijk mee tot dusver![]()
Nu enkel nog 4 complete nobuddies.