Daarvoor moet er ook een gat in de wand van je kast zittenquote:Op zondag 12 januari 2020 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt me wel vaag bekend voor, maar heb het niet in de kast staan.
Precies. En Merel deed op zich wel dingen als mol, maar daar kon je als kijker dan echt helemaal niks mee, omdat het allemaal achter de camera's plaatsvond.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:11 schreef I het volgende:
Hier ook, zoveel makkelijke 'veilige' mol-acties.
Het wordt een mol veel te makkelijk gemaakt
Case is the mole niet gezien?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik probeer het vaak toch weer, maar het is echt knudde gesteld met de hints inderdaad tegenwoordig...
Ik snap dat ze sinds 2016 met de kloosterhint (toen Klaas wel de mol móest zijn en het seizoen was net begonnen) wel voorzichtiger willen zijn, maar dat was dan ook wel echt een enorme misser. In de jaren daarvoor ging het echt wel beter wat hints betreft.
Hoe weet jij nou of ik die wel of niet verzonden heb?quote:Op zondag 12 januari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
WEET IK VEEL! GA GEWOON RANDOM DM'S STUREN MENS!
Uitkijken jij dan, want het gaat ook met je oog al niet zo goedquote:
Goed punt.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of ik die wel of niet verzonden heb?
Oh kids verorberen is primaquote:Op zondag 12 januari 2020 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het boek gaat over De Reuzenkrokodil die wat kinderen wil opeten. Roald Dahl he.
Truequote:Op zondag 12 januari 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies. En Merel deed op zich wel dingen als mol, maar daar kon je als kijker dan echt helemaal niks mee, omdat het allemaal achter de camera's plaatsvond.
Oh, zo, sorryquote:Op zondag 12 januari 2020 00:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een misser, en dat was in 2013, dus voor 2016, Grietje.
Ik weet nog dat ik in 2010 echt dacht dat Pieter-Jan (toen presentator) de mol was, want het zou een heel speciaal seizoen worden en er was een soort theorie over hem toen.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:16 schreef I het volgende:
[..]
Ja precies.
Ze mogen echt wel wat meer hun best doen.
Ben ik straks misschien weer een beetje in balans.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uitkijken jij dan, want het gaat ook met je oog al niet zo goed
Ojaquote:Op zondag 12 januari 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in 2010 echt dacht dat Pieter-Jan (toen presentator) de mol was, want het zou een heel speciaal seizoen worden en er was een soort theorie over hem toen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Art is de mol was ook jarenlang wel een theorie. Nu heeft men blijkbaar bedacht dat dat toch wat te ver gezocht is.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in 2010 echt dacht dat Pieter-Jan (toen presentator) de mol was, want het zou een heel speciaal seizoen worden en er was een soort theorie over hem toen.
Was nog best een flink beestje trouwens.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:10 schreef Dave het volgende:
[..]
had het inderdaad verkeerd gelezen, bij een alligator alleen de boventanden, bij een krokodil alle tanden.
Jawel! Keesquote:
Trustenquote:Op zondag 12 januari 2020 00:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga maar naar bed, ik word BALDADIG van dat stomme WIDM.
Ik vergeet soms echt dat dat nog bestaatquote:Op zondag 12 januari 2020 00:17 schreef Strani het volgende:
Volgens mij zit Merel ons met Ladies Night nog steeds te mollen.
Zeven edities met Spaans als taal is ook wel een beetje veel.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:21 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt ook wel eens tijd voor een WIDM editie in Centraal Afrika of Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |