Ik heb nog wel wat screenshots van pareltjes die voorbij kwamen. Mag je blijkbaar niet posten op FOK!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou CE haar op tinder hebben gevonden?
Oeh ja ik drink nu veel kruidenthee en vooral door de brandnetel thee ga ik aan de reutel.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook wel eens last van spetters die niet uit een kraan komen
Als genoeg mensen je rapporteren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Een vrijgezelle maat tijdens een weekendje duitsland zijn tel een keer liggen, met Tinder open, toen hij ging zeiken.
Wist niet dat je ook gebanned kan worden van Tinder.
Lang wc bezoek dan, twijfelachtig verhaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als genoeg mensen je rapporteren.
Mensen laten hun telefoon ook nergens liggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lang wc bezoek dan, twijfelachtig verhaal.
Tijg genoeg om te sturen: “ Du siehst gut aus, wir sind 9 junge Männer und ein Bus. und mag alles teilenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lang wc bezoek dan, twijfelachtig verhaal.
Daar krijg je geen ban voorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijg genoeg om te sturen: “ Du siehst gut aus, wir sind 9 junge Männer und ein Bus. und mag alles teilen![]()
)
Synoniem voor FOK!ker.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is nou eigenlijk een incel precies, zie je steeds vaker topics over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |