Fokkers niet, maar FOK!kers elke dag minimaal drie keer. Soms zelfs (betaald) met een ander!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zit ik iedereen toch te foppen hierFokkers hebben natuurlijk nooit seks
Ja, nog 4 doeken, via familie gekregen door de jaren heen. Heb ze nog niet eens opgehangen sinds ik verhuisd ben maar ze staan veilig op een droge zolderquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel tof hoor!Heb je nog meer werk van hem?
Betaald krijgen neem ik aan? Niet iedereen heeft zo'n ketskanon als wij natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Fokkers niet, maar FOK!kers elke dag minimaal drie keer. Soms zelfs (betaald) met een ander!
Die doorzichtige is een troostprijs zeker?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs groeneEn doorzichtige
quote:En deze is voor jou. Nee nee, het is echt iets, maar het is "doorzichtig".![]()
Ik ben ook trots op jequote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef Guanabana het volgende:
bij Moltalk vorige week was de vraag wat 'Topito' betekent, en ik had 'molletje' goed, omdat ik wist dat topo 'mol' is en '-ito' de verkleining door mijn Spaans leren. Nou ja eigenlijk door Strani.
Toen was ik trots op mezelf.![]()
*Googelt*quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor hen is het misschien verstandiger eerst even ergens anders te kijken. Op Tweakers, bijvoorbeeld.
Tweakers is een tech-forum vol nerds met kleine peners.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
*Googelt*
Een of andere technologie-app. Wat moet je daar nou weer mee?
Oh zit daar verschil inquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Fokkers niet, maar FOK!kers elke dag minimaal drie keer. Soms zelfs (betaald) met een ander!
Dat spreekt voor zich! Ik heb sinds kort in m'n Instagram-bio staan dat ik ook op FOK! zit en sindsdien stromen de aanvragen van 20-jarige vrouwelijke modellen binnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betaald krijgen neem ik aan? Niet iedereen heeft zo'n ketskanon als wij natuurlijk
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:09 schreef Guanabana het volgende:
bij Moltalk vorige week was de vraag wat 'Topito' betekent, en ik had 'molletje' goed, omdat ik wist dat topo 'mol' is en '-ito' de verkleining door mijn Spaans leren. Nou ja eigenlijk door Strani.
Toen was ik trots op mezelf.![]()
Precies. En er was ook een relatie tussen FOK! en Tweakers dacht ik, maar nu niet meer. Als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tweakers is een tech-forum vol nerds met kleine peners.
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, nog 4 doeken, via familie gekregen door de jaren heen. Heb ze nog niet eens opgehangen sinds ik verhuisd ben maar ze staan veilig op een droge zolder
Word je ook betaald al je geen ketskanon* hebt? Anders zie ik ook nog wel een mogelijke bron van inkomstenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Betaald krijgen neem ik aan? Niet iedereen heeft zo'n ketskanon als wij natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Van wie is de laatste quote?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die doorzichtige is een troostprijs zeker?
[..]
Die maakt alle jokers en groene vrijstellingen die zijn ingezet tijdens de test ongedaan en “neutraliseert” dus.quote:
Beetje verspreiden door de woning zal het moeten worden, heb teveel ramen en deuren in de weg zittenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig maar!Is ook altijd wel zo'n gedoe om te bepalen waar je dat dan op wil/kan hangen.
Ohquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tweakers is een tech-forum vol nerds met kleine peners.
Wat voor advies?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarom geeft Strani jou wel goed advies en mij slecht advies?
Guanastrani bias zeker
Het is juist gewéldig advies!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh![]()
Waarom geeft Strani jou wel goed advies en mij slecht advies?
Guanastrani bias zeker
Het is uit?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En er was ook een relatie tussen FOK! en Tweakers dacht ik, maar nu niet meer. Als ik me niet vergis.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
Zegt wel veel dat je ook daadwerkelijk even bent gaan kijken trouwens Aoibhin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |