Dat klopt, ze hebben vandaag ook gewoon terecht verloren.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het was ook gewoon niet zo goed.
Recente verleden.... lekker belangrijk. Waar praten we dan over 2018, bijna twee jaar geleden dat ze de troostfinale van het WK verloren. En twee keer de EK finale. Vorig jaar was er al een kentering en dat heeft zich op dit OKT maar eens bewezen dat er wat moet veranderen willen ze de komende jaren mee blijven doen. Het was een leuke generatie, maar bovenal een generatie die het niet af kon maken als het er echt om ging. Uithuilen en opnieuw beginnen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klopt, ze hebben vandaag ook gewoon terecht verloren.
Maar dat hele 'ze kunnen er niks van, dat zei ik toch'-gejank slaat helemaal nergens op als je even terugkijkt wat deze selectie in het recente verleden heeft gepresteerd.
Hou toch op man met je scorebordjournalistiek. Jij weet altijd wel wat te verzinnen waardoor je achteraf altijd gelijk hebt. Natuurlijk ging het dit jaar niet goed, maar dat had grotendeels met de tanende relatie van de speelsters met Morrison te maken. Die beschikte ook echt niet over de eigenschappen om het vertrouwen van de speelsters in het team weer op te krikken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Jij niet dan? Dan ben je of gewoon naief of heb je een plank voor je harsens. Of je volgt het normaal gesproken niet, kan ook.
Kritisch zijn is verboden.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Recente verleden.... lekker belangrijk. Waar praten we dan over 2018, bijna twee jaar geleden dat ze de troostfinale van het WK verloren. En twee keer de EK finale. Vorig jaar was er al een kentering en dat heeft zich op dit OKT maar eens bewezen dat er wat moet veranderen willen ze de komende jaren mee blijven doen. Het was een leuke generatie, maar bovenal een generatie die het niet af kon maken als het er echt om ging. Uithuilen en opnieuw beginnen.
Vriendschappelijke wedstrijden zeggen ook weer niet alles natuurlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:20 schreef Challi het volgende:
Uitschakeling door Polen of Turkije had ik eventueel rekening mee gehouden, maar door Duitsland is wel zeer verrassend, daar hebben ze in de voorbereiding op dit tournooi toch 3x van gewonnen?
Ah de 'het is een Nederland team en dan mag je niet kritisch zijn kritiek'...... Ik snap je boosheid jegens mij, maar als de adrenaline van de wedstrijdspanning ook bij jou is gezakt zie je dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou toch op man met je scorebordjournalistiek. Jij weet altijd wel wat te verzinnen waardoor je achteraf altijd gelijk hebt. Natuurlijk ging het dit jaar niet goed, maar dat had grotendeels met de tanende relatie van de speelsters met Morrison te maken. Die beschikte ook echt niet over de eigenschappen om het vertrouwen van de speelsters in het team weer op te krikken.
Als je ergens iets van mag zeggen, is dat in het verleden je belangrijkste aanvalster al een jaar lang niet echt in vorm is en dat Plak eigenlijk al tijden niet 100% fit is. Daar tegenover stond wel de terugkeer van Meijners en de ontwikkeling van Daalderop. Vooraf was Polen waarschijnlijk de belangrijkste concurrent en er wees echt helemaal niets, noppes, nada op, en je kan zeggen wat je wil, dat Nederland hier even een potje van Duitsland met 3-0 zou verliezen, want het is ook weer niet alsof Duitsland de goede resultaten het afgelopen jaar opeenstapelde, maar ze spelen hier wel gewoon al het hele toernooi goed.
Ja, net als bij de handbalsters!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah de 'het is een Nederland team en dan mag je niet kritisch zijn kritiek'...... Ik snap je boosheid jegens mij, maar als de adrenaline van de wedstrijdspanning ook bij jou is gezakt zie je dat ik gelijk heb.
De adrenaline was na set 2 alweer weg hoor, want toen wist je al dat het fout ging. En ik heb kritiek zat, gewoon je ogen open doen en niet alleen geil zijn op je eigen reacties.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ah de 'het is een Nederland team en dan mag je niet kritisch zijn kritiek'...... Ik snap je boosheid jegens mij, maar als de adrenaline van de wedstrijdspanning ook bij jou is gezakt zie je dat ik gelijk heb.
Aldus een nietszeggend persoon die met alle winden meewaait zolang het maar mensen zijn die niet kritisch zijn over Nederlanders en hun sportprestaties ....quote:
Jij had het zeker ook heel vaak goed toen jij zei dat Luxemburg het WK niet zou gaan winnen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aldus een nietszeggend persoon die met alle winden meewaait zolang het maar mensen zijn die niet kritisch zijn over Nederlanders en hun sportprestaties ....
En ja bij de handbalsters zat ik inderdaad fout ja. Benoem je dan ook even al die keren dat ik wel goed zat?
Waarbij je achteraf aangaf dat je het al voorspeld had, bedoel je?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aldus een nietszeggend persoon die met alle winden meewaait zolang het maar mensen zijn die niet kritisch zijn over Nederlanders en hun sportprestaties ....
En ja bij de handbalsters zat ik inderdaad fout ja. Benoem je dan ook even al die keren dat ik wel goed zat?
Nee, dat bedoel ik niet, maar als je op je eigen vraag een antwoord hebt dan hoor ik het uiteraard ook graag.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:33 schreef Marcoss het volgende:
Waarbij je achteraf aangaf dat je het al voorspeld had, bedoel je?
Geen idee wat Luxemburg met Nederland te maken heeft, behalve dat ze zo ongeveer dezelfde vlag hebben?!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had het zeker ook heel vaak goed toen jij zei dat Luxemburg het WK niet zou gaan winnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |