Vertel mij meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk.
Bovenste twee knoopjes van mijn broek zijn al los. Ruimte voor meer.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:04 schreef VoMy het volgende:
Semerikov-Roest heeft de potentie om een ontzettende genotsrit te worden.
Nee ze rijden de rit in een keer uit. Dweilpauze is pas na rit 4quote:
Jorien doet niet mee.quote:
Nee, dat kan hij niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of Kramer onder de 6:10 kan rijden.
De Wissel der wissels zullen we nooit vergetenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zonde dat Kramer nooit op de 10 km olumpisch goud heeft gewonnen.
Ja, vooral omdat die medailles naar figuren als Bloemen en Bergsma zijn gegaan....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch zonde dat Kramer nooit op de 10 km olumpisch goud heeft gewonnen.
Inderdaad, net te laat met live inzetten terwijl ik de bookmaker voor m'n neus open hadquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Wissel der wissels zullen we nooit vergeten
En Lee.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat die medailles naar figuren als Bloemen en Bergsma zijn gegaan....
Dit verhaal zou inmiddels ook in Andere Tijden Sport kunnen komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, net te laat met live inzetten terwijl ik de bookmaker voor m'n neus open had
Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden ja.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verhaal zou inmiddels ook in Andere Tijden Sport kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |