Sven is natuurlijk al jaren het uithangbord van de schaatssport en door alle toernooien enzo die hij gewonnen heeft, heeft hij nu eenmaal een bepaalde status. Denk dat men hem, gezien zijn blessureleed van afgelopen tijd, het gewoon gunt. Alsof de held weer is opgestaan.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:01 schreef Fietsertje70 het volgende:
Was wel opvallend, Kramer krijgt de laatste 2 rondjes een staande ovatie, bij Roest wordt er alleen enthousiast gereageerd als er er een sneller rondje volgt.
Mij boeit die Roest ook niet zo, lage gunfactor ofzo.
Bij een Mass Start kijk je vaak ook gewoon naar niks. Je hebt een paar dommekrachten die steevast rijden voor de tussensprints, een paar schampere aanvalspogingen (waarbij er af en toe iemand weg mag blijven, ook afhankelijk van of de paar toppers een degelijke (of überhaupt) een ploeggenoot tot hun beschikking hebben), waarna meestal dezelfde paar namen gaan sprinten.quote:Op zondag 12 januari 2020 12:38 schreef hhh38 het volgende:
De Team Pursuit en Mass Start worden tenminste serieus genomen. Zo'n teamsprint met 4 deelnemende landen en vaak een hoop toppers die niet meedoen is het toppunt van treurigheid.
Wiens schuld is dat?quote:Op zondag 12 januari 2020 12:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij een Mass Start kijk je vaak ook gewoon naar niks. Je hebt een paar dommekrachten die steevast rijden voor de tussensprints, een paar schampere aanvalspogingen (waarbij er af en toe iemand weg mag blijven, ook afhankelijk van of de paar toppers een degelijke (of überhaupt) een ploeggenoot tot hun beschikking hebben), waarna meestal dezelfde paar namen gaan sprinten.
De schuld van degene die dit nummer op het programma gezet heeft.quote:
En waarom denk je dat ik daar ook geen reet aan vind?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:08 schreef Mani89 het volgende:
Bij de marathon is het precies hetzelfde toch.
Ik had toch nog even nodig om door te krijgen dat dit de race van gisteren wasquote:Op zondag 12 januari 2020 13:29 schreef -XOR- het volgende:
Superspannende race, ben benieuwd wie deze 5K gaat winnen. Mooi dat de NOS er toch maar weer bij is.
Hier snap ik ook niks van nee. Zo dan maar WIDM kijken.quote:Op zondag 12 januari 2020 13:37 schreef Remco het volgende:
Samenvatting okee, maar Giovannini - Swings herhalen is wel pure zendtijdvulling.
Aka droomtafel?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:02 schreef wimderon het volgende:
Het allerleukste van de dag wordt de 1000 meter. Dat zijn uitspraken Mark.
Maar die dekselse Annette kijkt ook uit naar de mass start, en Mark vindt het ook echt een gaaf nummer!
Een winkel voor grote truien of een truienwinkel die groot is?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:13 schreef Remco het volgende:
Wordt Annette gesponsord door een grote truien winkel ofzo?
Het zijn Belgischen, dus die denken waarschijnlijk dat ze gewonnen hebben als ze elkaar hebben ingehaald.quote:Op zondag 12 januari 2020 14:15 schreef Zorro het volgende:
En wie gaan ze precies achtervolgen als ze alleen starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |