Ik niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:29 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gewoon een mooi slot, ik gun Jorrit van harte het wereldrecord in SLC straks.
Wat komt er nu, de scratch?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:29 schreef Strani het volgende:
Het staat 4-4, als je die gekke team sprint meerekent.
Hm ja dan ga ik ook voor Bergsma hoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als het ten koste van de vervelende Bloemen gaat dan is alles geoorloofd.
Geweldigquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Op snelheid komen achter de koets?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan Graeme Fish op de 10km?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Morgen weer het Friese Paarden genot. Benieuwd hoeveel koetsen ze nodig hebben.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had niet zoveel uitgemaakt voor de uitslag, denk ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:36 schreef Remco het volgende:
Ik had Sven wel tegen Roest willen zien.
Dat is inderdaad wel raar! Schaatsers kunnen toch niet moe worden?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:44 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan het toch dat schaatsers aan het einde van de race soms slechtere rondetijden laten zien? Kenners, leg het eens uit!
Ik ook, maar dat wil heel wat zeggen hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm ja dan ga ik ook voor Bergsma hoor.
Wat heeft TJ je misdaan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zijn de schaatsers die geen doping gebruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:44 schreef VoMy het volgende:
Hoe kan het toch dat schaatsers aan het einde van de race soms slechtere rondetijden laten zien? Kenners, leg het eens uit!
Ja precies, bij mij ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wil heel wat zeggen hoor
In welke zin?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
Patrick Roest krijgt nog weinig respect in Thialf
Kleine dingetjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |