Gruwelijk naar gevoel, secondelijm op je vingersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het toch een genot om mij te zijn. Ik moest even iets plakken met secondelijm. maar had alleen van die goedkope van de action, en die is nogal vloeibaar. Nou ben ik sowieso wat onhandig met secondelijm maar deze keer had ik niet door dat ik een beetje lekte, om er vervolgens natuurlijk op te gaan staan zat mijn schoen vast.
Laatst op het werk ook al, even iets plakken en toen ging de telefoon. Kon ik daarna de telefoon van mijn vingers schudden.![]()
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BDO? Is dat om aan te zien dan?
bij een kaasboer die wel ergens iets van weet?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik moet er zelf maar achter komen, volgende week koop ik weer drie andere kaasjes
oh ja dat heb je weleens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:59 schreef Karzai het volgende:
Dus, die oudere kerel was met een andere klant bezig
idd, hij is wel een stuk creamier en smaakvollerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die bovenste lijkt op Port Salut![]()
I can do this crap too
Ziet er lekker uit wel. Zou kopen 10/10.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd, hij is wel een stuk creamier en smaakvoller
Meende dat laatst in het nieuws was dat het juist goedkoper ging worden. Lastig allemaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
wheheh. Energiebelasting weer omhoog, gas weer duurder.
Truitje aan en muts op ipv weer de verwarming aan dus
gas niet hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat laatst in het nieuws was dat het juist goedkoper ging worden. Lastig allemaal.
Stroom wordt goedkoper dacht ik om gasgebruik te ontmoedigen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat laatst in het nieuws was dat het juist goedkoper ging worden. Lastig allemaal.
lekker hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Probeer dit jaar wat bewuster met gas en stroom om te gaan, tot nu toe lijkt het erop dat ik 265 euro terug ga krijgen en het duurt nog even voor het maart is.
Huh hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:02 schreef Karzai het volgende:
Ik moest bijbetalen over vorig jaar, maar mijn nieuwe maand bedrag ging een tientje naar beneden
Ik vraag me af wat wij gaan terug krijgen. Volgens mij betalen we ook meer per maand dan we verbruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh hoe kan dat dan?
Ik zet mijn maandbedrag sowieso altijd een beetje hoger, liever geld terug dan bijbetalen.
Heb je een slimme meter? Ik heb dat nu sinds iets meer dan een jaar en dan kan je gewoon per dag in de app kijken wat je gebruikt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat wij gaan terug krijgen. Volgens mij betalen we ook meer per maand dan we verbruiken.
Moet ik me eigenlijk eens meer in gaan verdiepen.
Nee, is nog jaren 70 woningen hier waar niet veel aan gedaan is. Is zo'n slimme meter het waard als je minder dan drie jaar van plan bent te blijven in een woning?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je een slimme meter? Ik heb dat nu sinds iets meer dan een jaar en dan kan je gewoon per dag in de app kijken wat je gebruikt.
Het kost je niets normaal gesproken (een slimmer meter). Als je een slimme thermostaat bedoeld dan zou ik die niet aanschaffen, dat is voornamelijk extra comfort en niet per se besparing.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, is nog jaren 70 woningen hier waar niet veel aan gedaan is. Is zo'n slimme meter het waard als je minder dan drie jaar van plan bent te blijven in een woning?
Dat maakt niet uit, je krijgt hem van je leverancier, ik woon in een huis uit 1900quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, is nog jaren 70 woningen hier waar niet veel aan gedaan is. Is zo'n slimme meter het waard als je minder dan drie jaar van plan bent te blijven in een woning?
Ik kreeg hem eigenlijk gewoon door mijn strot gedruktquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ik betaal 93quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
maar betaal niet veel, vorig jaar 52 euro, komend jaar 40 euro
Ik heb al de 2e slimme meter inmiddels. De eerste waren wat "problemen" mee blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem eigenlijk gewoon door mijn strot gedruktNee ik kon kiezen maar er was wel iets dat het sowieso over een paar jaar verplicht zou moeten ofzo dus heb maar ja gezegd. Gratis.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je krijgt hem van je leverancier, ik woon in een huis uit 1900
Ah oké. Misschien toch ook maar eens achteraan gaan komende week.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem eigenlijk gewoon door mijn strot gedruktNee ik kon kiezen maar er was wel iets dat het sowieso over een paar jaar verplicht zou moeten ofzo dus heb maar ja gezegd. Gratis.
ik viel net in slaap voor de TVquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker even mijn bed in met een boek.
Die is inderdaad top.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
National Gallery vond ik wel tof
Daar waren we de vorige keerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is inderdaad top.
Ik blijf altijd fan van Tate. Nu ook mooie dingen te zien daar, volgens mij zou je nog net op tijd zijn.
Tien dagen is wel lang voor alleen Boedapest. Wil je niet liever vlucht en hotel los boeken, Bossie?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Buda
ik heb wat leuke reisjes gezien naar Budapest later dit jaar. Maar nog niet geboekt. Moet nog met pa overleggen ivm Sjefke en vrij vragen van werk. Zijn wel vakanties van 10 dagen. Maar het ziet er wel leuk uit.
Oh wacht even de reis erbij gepakt. Het is 8 dagen HOngarije. HOtel in Tatabanya. Met een dagtrip naar Budapest..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien dagen is wel lang voor alleen Boedapest. Wil je niet liever vlucht en hotel los boeken, Bossie?
Ik doe niet mee met de prono, maar als ik dat wel had gedaan, was Nathan mijn eerste afvallerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ben benieuws hoe Nathan Rutjes het gaat doen.
Denk dat Misjuschka de mol is
Ik denk ook niet dat heel ver gaat komen, maar ik gun hem wel een paar afleveringen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met de prono, maar als ik dat wel had gedaan, was Nathan mijn eerste afvaller
Lijkt me een leuke vent dus hoop dat hij er lang in blijft.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ben benieuws hoe Nathan Rutjes het gaat doen.
Denk dat Misjuschka de mol is
Lief van je om eten langs te brengen!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke vent dus hoop dat hij er lang in blijft.
Bakje eten naar de buurman gebracht, operatie was geslaagd, stuk dunne en stuk dikke darm verwijderd en ik kreeg de groetjes van de buuf.
Ik heb dat ook!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hang al voor de TV. Zonder bier trouwens. Heb al het hele jaar eigenlijk geen zin in bier
En nu sta je wel met genoeg mensen.quote:
Ik hang al voor het bier, zonder TV trouwens, heb het hele jaar al geen zin in TV.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt het hele bier al geen zin in jaar?
Gelukkig, dacht al bijna dat je geen bier had.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hang al voor het bier, zonder TV trouwens, heb het hele jaar al geen zin in TV.
Ik dronk al niet heel veel. en dat is sinds de beroerte nog minder geworden. Maar nu dus wel even.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik drink tegenwoordig blijkbaar zo weinig dat er een kratje over de datum gegaan is hier
Nee ook alleen maar is niet drukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu sta je wel met genoeg mensen.
Iedereen is natuurlijk thuis gebleven voor WIDMquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ook alleen maar is niet druk
Of voor het baarlijk boeiende BDO WKquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk thuis gebleven voor WIDM
Nooit gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk thuis gebleven voor WIDM
Dat wordt toch in een schouwburg gehouden??quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of voor het baarlijk boeiende BDO WK
Port Salutquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
Kaasboertje wist me niet echt te adviseren, vroeg twee milde en een pittige
ja deze lijkt wel een beetje op port salut![]()
blijkt gelukkig een stuk lekkerder te zijn
ja in de O2 in London idd.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt toch in een schouwburg gehouden??
quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog een soort van Irish Coffee siroop waar alleen maar heet water bij hoeft![]()
Eens zien of dat wat is
Deze opvolgende posts, van genotenquote:
Jij ook al hier, je duikt ook overal op.quote:
Ja is zeker zoquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
achja, is die rotzooi ook weer opgeruimd hea
Slaap lekker Bosjequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik maar bedwaarts ofzo. Dag is wel goed geweest zo..
Met een bijlquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoorde net getik van het typen op mijn telefoon en ben gaan checken of het echt uit stond op mijn tel, blijkt de bleuthoot box dat gewoon af te spelen ik heb geen idee hoe ik het uit krijg
Bleuthoot box?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoorde net getik van het typen op mijn telefoon en ben gaan checken of het echt uit stond op mijn tel, blijkt de bleuthoot box dat gewoon af te spelen ik heb geen idee hoe ik het uit krijg
Ik lees veel, en kan het dan wel eens niet laten om te reagerenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ook al hier, je duikt ook overal op.
Heb het al gefixt door telefoon op trilstand te zetten.quote:
Zo'n speaker die je via bluethoot kunt verbinden met je telefoon. Die gebruik ik als wekker en vaker om muziek mee af te spelen via spotify.quote:
Daar heb ik ook soms last van.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik lees veel, en kan het dan wel eens niet laten om te reageren
Ook leuk voor Muis voor als jij even te moe bentquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb het al gefixt door telefoon op trilstand te zetten.
Ah!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n speaker die je via bluethoot kunt verbinden met je telefoon. Die gebruik ik als wekker en vaker om muziek mee af te spelen via spotify.
quote:
quote:
Hier spreekt echt ekte forumbaasquote:
Ik gebruikte hem ook nooit, maar sinds we nu geen tv meer op de slaap kamer hebben gebruiken we hem daar. Is soms wel lekker om in bed te liggen en beetje radio of muziek te luisterenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Heb er eentje liggen, maar gebruik het nooit
De enige echte!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Hier spreekt echt ekte forumbaas
Zij mag haar tel niet meer op trilstand hebben staan. Toen ze dst wel nog mocht nam ze nooit opquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook leuk voor Muis voor als jij even te moe bent
Hoe werkt dit? Heeft die een telefoon van de zaak of zo? Met bereikbaarheidsplicht of ietsquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij mag haar tel niet meer op trilstand hebben staan. Toen ze dst wel nog mocht nam ze nooit op
Ik zie je ook niet veel posten, kom je eigenlijk alleen tegen tijdens het WK dartsquote:
ik kom ook niet op veel plekken hoor. Alhoewel tegenwoordig weer wel wat meer eigenlijkquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie je ook niet veel posten, kom je eigenlijk alleen tegen tijdens het WK darts
Was een grapjequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Heeft die een telefoon van de zaak of zo? Met bereikbaarheidsplicht of iets
Muziek luisteren en je telefoon op trillstand op de juiste spot. Écht wel ideale avondquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruikte hem ook nooit, maar sinds we nu geen tv meer op de slaap kamer hebben gebruiken we hem daar. Is soms wel lekker om in bed te liggen en beetje radio of muziek te luisteren
kun je ook dedicated contraptions voor kopen heaquote:
Klinkt heel duur en ingewikkeldquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kun je ook dedicated contraptions voor kopen hea
Ja dat heb ik ook, heeft er ook mee te maken dat het overal wat rustiger is geworden, ga je toch even sneller wat rondkijken overalquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kom ook niet op veel plekken hoor. Alhoewel tegenwoordig weer wel wat meer eigenlijk
nou dat ook weer niet. Ik kom eigenlijk alleen op plekken waarvan ik weet dat het er leuk isquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, heeft er ook mee te maken dat het overal wat rustiger is geworden, ga je toch even sneller wat rondkijken overal
Muis heeft de vreemde fetisj om Rammstein te luisteren met de bass vol open gedraaidquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Muziek luisteren en je telefoon op trillstand op de juiste spot. Écht wel ideale avond
Dus overal waar de rondzwervende troll niet aanwezig isquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet. Ik kom eigenlijk alleen op plekken waarvan ik weet dat het er leuk is
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat ook weer niet. Ik kom eigenlijk alleen op plekken waarvan ik weet dat het er leuk is
ja heel vervelend die neukfouten af en toe. Maar goed, er is kennelijk weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus overal waar de rondzwervende troll niet aanwezig is
Mensen die het gebruik van condooms of anticonceptie niet snappen zouden geen kinderen mogen krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja heel vervelend die neukfouten af en toe. Maar goed, er is kennelijk weinig aan te doen.
Schijnt iets met hele lage bass trillingen te zijn....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heeft de vreemde fetisj om Rammstein te luisteren met de bass vol open gedraaid
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Schijnt iets met hele lage bass trillingen te zijn....
Wie/wat is muis?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis heeft de vreemde fetisj om Rammstein te luisteren met de bass vol open gedraaid
zijn vriendin / vrouw / slaapie denk ikquote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die het gebruik van condooms of anticonceptie niet snappen zouden geen kinderen mogen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Als ze volgas Rammstein luistert is ze wel een beetje het mannetje in de relatie.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn vriendin / vrouw / slaapie denk ik
Als je het maar zelf opruimtquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat deel ik met haarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]Heeft momenteel weer een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Iedereen kan terug komen hé, ban of nietquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zouden de mensen moeten bannen die hem steeds laten terugkomen.
Dat wordt lastig op dit forum vrees ikquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze zouden de mensen moeten bannen die hem steeds laten terugkomen.
Sommige mensen zouden meer vreugde brengen als ze permanent zouden vertrekken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen kan terug komen hé, ban of niet
Welneequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze volgas Rammstein luistert is ze wel een beetje het mannetje in de relatie.
ja jinx het ffquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen kan terug komen hé, ban of niet
Was jij ook in de smeltende Kuip deze zomer?quote:
Ja okéquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden meer vreugde brengen als ze permanent zouden vertrekken.
Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:
nee, ik hou niet van mensenmassa'squote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Was jij ook in de smeltende Kuip deze zomer?
WTFquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Heerlijk stukje kaas op temperatuur laten komen.... Heeft Koos het net weggeflikkerd![]()
![]()
![]()
'ja het zag er beschimmeld uit'
Het was frigging blauwschimmelkaas ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lulllll
Mooie vent!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
Heerlijk stukje kaas op temperatuur laten komen.... Heeft Koos het net weggeflikkerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lulllll
Ja dan was dat wel een wijze keuzequote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van mensenmassa's
Hehehe, stiekem denk ik dat ik ķf Muis wel tof vind, of een ongelooflijke tiefushekel zou hebben aan haar. Niets er tusseninquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooie vent!![]()
Zou muis ook voor elkaar krijgen zulke dingen
Zal beslistquote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dan was dat wel een wijze keuze![]()
Maar toffffff was het joh![]()
![]()
Op zich bestaat mijn huishouden uit drie menschenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
sowieso, interference in je EIGEN huishouden![]()
Zeker! Was dat met of zonder Henkie?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal beslistIk ben in dec15 nog naar Nightwish in het Sportpaleis in Antwerpen geweest. Telt dat ook?
mijnes uit 1quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich bestaat mijn huishouden uit drie menschen
Ik denk dat je haar wel zou mogen als ze geen tyfus hekel aan jou heeftquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe, stiekem denk ik dat ik ķf Muis wel tof vind, of een ongelooflijke tiefushekel zou hebben aan haar. Niets er tussenin![]()
Henkie? Geen henkie gezienquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker! Was dat met of zonder Henkie?
aan Molo moet je gewoon een beetje wennenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar wel zou mogen als ze geen tyfus hekel aan jou heeft
Lijkt me soms wel makkelijker jaquote:
Ik vrees ervoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar wel zou mogen als ze geen tyfus hekel aan jou heeft
Poort? Ging toch mee doen?quote:
Kan me wel voorstellen, vervelend mens dit datquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aan Molo moet je gewoon een beetje wennen
Oh ik dacht dit jaar op 15/12quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neee joh dat was toen nog lang niet
De vrouwelijke MCH zeggen ze wel eens.quote:[b]Op zaterdag 11 januari 2020 23:08 schreef Molo het volgende:?
[..]
Kan me wel voorstellen, vervelend mens dit dat
Weinig Excel skills hierquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vrouwelijke MCH zeggen ze wel eens.
Nou nou nou. Een grap is leukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vrouwelijke MCH zeggen ze wel eens.
Dan ga je haar wel tof vinden, zij is mannelijker dan de meeste vrouwenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor
Ik ga doorgaans wat minder goed met vrouwen
Excel is ook al behoorlijk op zijn retour.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nerd als jij kent geen excel???
Is er wat anders dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excel is ook al behoorlijk op zijn retour.
Excel premium schijnt de nieuwste hype in nerdland te zijn.quote:
nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Excel premium schijnt de nieuwste hype in nerdland te zijn.
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nerd als jij kent geen excel???
Het is jammer dat de excel exper momenteel niet via fok bereikbaar is, hij had je er vast meer over kunnen vertellen.quote:
Ik, uhmmmm, ook?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ga je haar wel tof vinden, zij is mannelijker dan de meeste vrouwen
Waar kreeg je de indruk dat ik daar behoefte aan had?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is jammer dat de excel exper momenteel niet via fok bereikbaar is, hij had je er vast meer over kunnen vertellen.
In dat geval kan plus en plus ook snel een min worden.quote:
Zal wel gewoon benzinegeld meenemen dan jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ga ik onthouden. En extra goed in de gaten houden volgende keer.
Omdat je vroeg wat het inhieldquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar kreeg je de indruk dat ik daar behoefte aan had?
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval kan plus en plus ook snel een min worden.
Ik houd privé en 'zakelijke etentjes' wel gewoon goed gescheiden.
Voor je het weet zit je ineens in een triootje met twee 'mannen' en een stel voorbinddildo's....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval kan plus en plus ook snel een min worden.
Ik houd privé en 'zakelijke etentjes' wel gewoon goed gescheiden.
volgens mij zei ik alleen maar dat ik er nog nooit van gehoord hadquote:
Ik dacht dat we het niet meer over oud op nieuw zouden hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Voor je het weet zit je ineens in een triootje met twee 'mannen' en een stel voorbinddildo's....
Don't ask..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgens mij zei ik alleen maar dat ik er nog nooit van gehoord had
Zei ik ook over Fok, 16 jaar terug, en here we are!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
volgens mij zei ik alleen maar dat ik er nog nooit van gehoord had
nou. Wat zou er anno 2020 van mij terechtgekomen zijn zonder fokquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zei ik ook over Fok, 16 jaar terug, en here we are!
Misschien wat meer vrouwelijk door viva forum?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou. Wat zou er anno 2020 van mij terechtgekomen zijn zonder fok
Dan was jij de nieuwe drummer van Rush gewordenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou. Wat zou er anno 2020 van mij terechtgekomen zijn zonder fok
Bokt man ook nogquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Misschien wat meer vrouwelijk door viva forum?
ja wie weetquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan was jij de nieuwe drummer van Rush geworden
Ook naar Kikker op Avontuur geweest?quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook naar Kikker op Avontuur geweest?
Wasda?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Maar serieus, Witness for the prosecution.
In deze zaal
[ afbeelding ]
Het stuk is een verhaal van Agatha Christie over een rechtszaak. De zaal is de voormalige vergaderzaal van de County of London.quote:
mooiquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het stuk is een verhaal van Agatha Christie over een rechtszaak. De zaal is de voormalige vergaderzaal van de County of London.
Mocht wat kostenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het stuk is een verhaal van Agatha Christie over een rechtszaak. De zaal is de voormalige vergaderzaal van de County of London.
Oh lord, daar moet je maar net van houdenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh lord, daar moet je maar net van houden![]()
Wel toffe locatie zeg!
AI, IJsdraakje en ik gaan over een tijdje LARP-en, doe jij ook mee?
Daar vond het toneelstuk plaats. Wij waren als het ware het publiek bij de rechtszittingquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
was je daar of alleen in een film gezien?
Ik ben groot Christie-fanquote:Op zaterdag 11 januari 2020 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh lord, daar moet je maar net van houden![]()
Wel toffe locatie zeg!
AI, IJsdraakje en ik gaan over een tijdje LARP-en, doe jij ook mee?
Mag jij meedoen zonder vermommingquote:Op zondag 12 januari 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Euh, ik zie er zonder vermomming al raar uit. Soort troll van 2 meter
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Euh, ik zie er zonder vermomming al raar uit. Soort troll van 2 meter
Hotel Árpád zeker? Tatabánya is wel echt een vreselijk lelijk industriestadjequote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh wacht even de reis erbij gepakt. Het is 8 dagen HOngarije. HOtel in Tatabanya. Met een dagtrip naar Budapest..
Even googlen!quote:Op zondag 12 januari 2020 00:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The Real McCoy. Chips zijn al op
Ik ga ook zo.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:16 schreef Molo het volgende:
Ziet er goed uit Buda!
Ik ga eens snurken, want oma
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 22:57 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lulllll
Lol nee joh, ben een serie aan het kijken.quote:Op zondag 12 januari 2020 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh gaat liesje nachtbraken?Dan blijf ik ook nog wel ff
Ja ik heb echt nog nul voorbereid. Misschien morgen toch even kijkenquote:Op zondag 12 januari 2020 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee joh, ben een serie aan het kijken.
En heb zo ontzettend fucking idioot belachelijk veel zin in volgend weekend. Wij waren er voor het laatst in 2017 maar ik dus september 2018. Zo lang geleden!! Het is wel koud trouwens.
Je hoeft echt niets voor te bereiden. We gaan er gewoon zijn!quote:Op zondag 12 januari 2020 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb echt nog nul voorbereid. Misschien morgen toch even kijken![]()
ik wil wel een stapeltje nieuwe 200jes mee terug. Voor de handel
Doe je hoofd gewoon zetten naar een leuk weekendje weg. Gewoon ondergaan.En dan van genieten. Je zat de laatste weken natuurlijk ook wel een beetje in een bubble natuurlijk, veel vrij, weinig doen, etc. Wordt tof, weet ik zeker!quote:Op zondag 12 januari 2020 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar op eoa manier staat mijn hoofd er totaal nog niet naar. Al heb ik er wel zin in
Oh ja dat gaat ook helemaal wel goedkomen hoorquote:Op zondag 12 januari 2020 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je hoofd gewoon zetten naar een leuk weekendje weg. Gewoon ondergaan.En dan van genieten. Je zat de laatste weken natuurlijk ook wel een beetje in een bubble natuurlijk, veel vrij, weinig doen, etc. Wordt tof, weet ik zeker!
Nou niet weinig doen hea. We gaan begin maart misschien ook nog wel iets leuks doen en zoquote:Op zondag 12 januari 2020 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
in een bubble natuurlijk, veel vrij, weinig doen, etc.
Baconquote:Op zondag 12 januari 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah quote functie weer back
Wat ga je allemaal eten
Baconquote:Op zondag 12 januari 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BaconEggs
Sausages
Baked beans
Engelandquote:Op zondag 12 januari 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BaconEggs
Sausages
Baked beans
Daar kun je aan wennen hč?quote:Op zondag 12 januari 2020 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BaconEggs
Sausages
Baked beans
Vind hem wel vetquote:Op zondag 12 januari 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Deze is vrij disturbing.
[ link | afbeelding ]
Ja mensen vroegen hier of ik een motorboatingsmiley kon maken... bleken ze wat anders te bedoelen dan ditquote:Op zondag 12 januari 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Deze is vrij disturbing.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 12 januari 2020 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja mensen vroegen hier of ik een motorboatingsmiley kon maken... bleken ze wat anders te bedoelen dan dit.
Ja, al die sites zijn van mij. Maar de alternatieve/aanvullende smileys voor FOK! werden steeds moeilijker vindbaar online, dus heb ik zelf maar een site met smileys gemaakt.quote:
quote:Op zondag 12 januari 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Deze past wel bij bitterbal.
[ link | afbeelding ]
Vetquote:Op zondag 12 januari 2020 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al die sites zijn van mij. Maar de alternatieve/aanvullende smileys voor FOK! werden steeds moeilijker vindbaar online, dus heb ik zelf maar een site met smileys gemaakt.
Heb de meeste dan ook niet zelf gemaakt hoor, maar alleen verzameld. Alleen die op de voorpagina heb ik zelf gemaakt.
Kun je er ook een maken van een ontploffende bitterbal?quote:Op zondag 12 januari 2020 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, al die sites zijn van mij. Maar de alternatieve/aanvullende smileys voor FOK! werden steeds moeilijker vindbaar online, dus heb ik zelf maar een site met smileys gemaakt.
Heb de meeste dan ook niet zelf gemaakt hoor, maar alleen verzameld. Alleen die op de voorpagina heb ik zelf gemaakt.
Hoezo ontploffendquote:Op zondag 12 januari 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je er ook een maken van een ontploffende bitterbal?
Oh ja.quote:Op zondag 12 januari 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je boos bent op je werk.
Jaquote:Op zondag 12 januari 2020 10:08 schreef UitStraling het volgende:
Zo eentje die net 20 seconden te lang in de oven ligt en dan uit zijn velletje springt.
Klinkt als een erg gezellig avondje.quote:Op zondag 12 januari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
*plof* en dan iedereen gillend onder de bittersmeurie
Zelfs dit vind je opwindend hequote:Op zondag 12 januari 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een erg gezellig avondje.
quote:Op zondag 12 januari 2020 09:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bacon![]()
![]()
![]()
Dat is toch zo gruwelijk lekker he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |