Gruwelijk naar gevoel, secondelijm op je vingersquote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:42 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is het toch een genot om mij te zijn. Ik moest even iets plakken met secondelijm. maar had alleen van die goedkope van de action, en die is nogal vloeibaar. Nou ben ik sowieso wat onhandig met secondelijm maar deze keer had ik niet door dat ik een beetje lekte, om er vervolgens natuurlijk op te gaan staan zat mijn schoen vast.
Laatst op het werk ook al, even iets plakken en toen ging de telefoon. Kon ik daarna de telefoon van mijn vingers schudden.![]()
Neequote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
BDO? Is dat om aan te zien dan?
bij een kaasboer die wel ergens iets van weet?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:55 schreef Karzai het volgende:
ik moet er zelf maar achter komen, volgende week koop ik weer drie andere kaasjes
oh ja dat heb je weleens.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:59 schreef Karzai het volgende:
Dus, die oudere kerel was met een andere klant bezig
idd, hij is wel een stuk creamier en smaakvollerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die bovenste lijkt op Port Salut![]()
I can do this crap too
Ziet er lekker uit wel. Zou kopen 10/10.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
idd, hij is wel een stuk creamier en smaakvoller
Meende dat laatst in het nieuws was dat het juist goedkoper ging worden. Lastig allemaal.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
wheheh. Energiebelasting weer omhoog, gas weer duurder.
Truitje aan en muts op ipv weer de verwarming aan dus
gas niet hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat laatst in het nieuws was dat het juist goedkoper ging worden. Lastig allemaal.
Stroom wordt goedkoper dacht ik om gasgebruik te ontmoedigen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat laatst in het nieuws was dat het juist goedkoper ging worden. Lastig allemaal.
lekker hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2020 16:58 schreef liesje1979 het volgende:
Probeer dit jaar wat bewuster met gas en stroom om te gaan, tot nu toe lijkt het erop dat ik 265 euro terug ga krijgen en het duurt nog even voor het maart is.
Huh hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:02 schreef Karzai het volgende:
Ik moest bijbetalen over vorig jaar, maar mijn nieuwe maand bedrag ging een tientje naar beneden
Ik vraag me af wat wij gaan terug krijgen. Volgens mij betalen we ook meer per maand dan we verbruiken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh hoe kan dat dan?
Ik zet mijn maandbedrag sowieso altijd een beetje hoger, liever geld terug dan bijbetalen.
Heb je een slimme meter? Ik heb dat nu sinds iets meer dan een jaar en dan kan je gewoon per dag in de app kijken wat je gebruikt.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat wij gaan terug krijgen. Volgens mij betalen we ook meer per maand dan we verbruiken.
Moet ik me eigenlijk eens meer in gaan verdiepen.
Nee, is nog jaren 70 woningen hier waar niet veel aan gedaan is. Is zo'n slimme meter het waard als je minder dan drie jaar van plan bent te blijven in een woning?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je een slimme meter? Ik heb dat nu sinds iets meer dan een jaar en dan kan je gewoon per dag in de app kijken wat je gebruikt.
Het kost je niets normaal gesproken (een slimmer meter). Als je een slimme thermostaat bedoeld dan zou ik die niet aanschaffen, dat is voornamelijk extra comfort en niet per se besparing.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, is nog jaren 70 woningen hier waar niet veel aan gedaan is. Is zo'n slimme meter het waard als je minder dan drie jaar van plan bent te blijven in een woning?
Dat maakt niet uit, je krijgt hem van je leverancier, ik woon in een huis uit 1900quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, is nog jaren 70 woningen hier waar niet veel aan gedaan is. Is zo'n slimme meter het waard als je minder dan drie jaar van plan bent te blijven in een woning?
Ik kreeg hem eigenlijk gewoon door mijn strot gedruktquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
ik betaal 93quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
maar betaal niet veel, vorig jaar 52 euro, komend jaar 40 euro
Ik heb al de 2e slimme meter inmiddels. De eerste waren wat "problemen" mee blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem eigenlijk gewoon door mijn strot gedruktNee ik kon kiezen maar er was wel iets dat het sowieso over een paar jaar verplicht zou moeten ofzo dus heb maar ja gezegd. Gratis.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je krijgt hem van je leverancier, ik woon in een huis uit 1900
Ah oké. Misschien toch ook maar eens achteraan gaan komende week.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem eigenlijk gewoon door mijn strot gedruktNee ik kon kiezen maar er was wel iets dat het sowieso over een paar jaar verplicht zou moeten ofzo dus heb maar ja gezegd. Gratis.
ik viel net in slaap voor de TVquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga lekker even mijn bed in met een boek.
Die is inderdaad top.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
National Gallery vond ik wel tof
Daar waren we de vorige keerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 17:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die is inderdaad top.
Ik blijf altijd fan van Tate. Nu ook mooie dingen te zien daar, volgens mij zou je nog net op tijd zijn.
Tien dagen is wel lang voor alleen Boedapest. Wil je niet liever vlucht en hotel los boeken, Bossie?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:07 schreef Bos81 het volgende:
Buda
ik heb wat leuke reisjes gezien naar Budapest later dit jaar. Maar nog niet geboekt. Moet nog met pa overleggen ivm Sjefke en vrij vragen van werk. Zijn wel vakanties van 10 dagen. Maar het ziet er wel leuk uit.
Oh wacht even de reis erbij gepakt. Het is 8 dagen HOngarije. HOtel in Tatabanya. Met een dagtrip naar Budapest..quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tien dagen is wel lang voor alleen Boedapest. Wil je niet liever vlucht en hotel los boeken, Bossie?
Ik doe niet mee met de prono, maar als ik dat wel had gedaan, was Nathan mijn eerste afvallerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ben benieuws hoe Nathan Rutjes het gaat doen.
Denk dat Misjuschka de mol is
Ik denk ook niet dat heel ver gaat komen, maar ik gun hem wel een paar afleveringen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe niet mee met de prono, maar als ik dat wel had gedaan, was Nathan mijn eerste afvaller
Lijkt me een leuke vent dus hoop dat hij er lang in blijft.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
Ben benieuws hoe Nathan Rutjes het gaat doen.
Denk dat Misjuschka de mol is
Lief van je om eten langs te brengen!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke vent dus hoop dat hij er lang in blijft.
Bakje eten naar de buurman gebracht, operatie was geslaagd, stuk dunne en stuk dikke darm verwijderd en ik kreeg de groetjes van de buuf.
Ik heb dat ook!quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hang al voor de TV. Zonder bier trouwens. Heb al het hele jaar eigenlijk geen zin in bier
En nu sta je wel met genoeg mensen.quote:
Ik hang al voor het bier, zonder TV trouwens, heb het hele jaar al geen zin in TV.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt het hele bier al geen zin in jaar?
Gelukkig, dacht al bijna dat je geen bier had.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hang al voor het bier, zonder TV trouwens, heb het hele jaar al geen zin in TV.
Ik dronk al niet heel veel. en dat is sinds de beroerte nog minder geworden. Maar nu dus wel even.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik drink tegenwoordig blijkbaar zo weinig dat er een kratje over de datum gegaan is hier
Nee ook alleen maar is niet drukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu sta je wel met genoeg mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |