Ik ook, en toen ging het ook nog even over ouder worden en overlijden.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:10 schreef Kanaroe het volgende:
Ach, de laatste keer dat ik hem op tv zag werd hij geschilderd in Sterren op het doek...hij was ineens zo oud geworden
Treurig einde op deze respectabele leeftijd
Precies...quote:Op zondag 12 januari 2020 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook, en toen ging het ook nog even over ouder worden en overlijden.
Altijd wrang als iemand dan kort daarna doodgaat
Ik ga dat maar niet kijken, moet nu al een beetje huilenquote:Op zondag 12 januari 2020 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gejankt om het overlijden van een bekend persoon. Vooral nadat ik dit nummer opzette. Jezus, wat triest.
quote:Op zondag 12 januari 2020 16:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit zo hard gejankt om het overlijden van een bekend persoon. Vooral nadat ik dit nummer opzette. Jezus, wat triest.
Ach NTR heeft toch al met een bulldozer Sesamstraat tegen de grond gewerkt om en een emissie arm energienet aan te leggen en tientallen torenflatsquote:Op zondag 12 januari 2020 16:21 schreef TLC het volgende:
Lex weg, Paula weg, nu meneer Aart... Sesamstraat wordt steeds leger
Vorig jaar overleed ook de Amerikaan die bijna 50 jaar Oscar & Big Bird speelde.quote:Op zondag 12 januari 2020 16:21 schreef TLC het volgende:
Lex werd een paar jaar geleden nog prachtig geëerd in het Sinterklaasjournaalquote:Op zondag 12 januari 2020 16:21 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |