De slimste mens bullshit programma.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 05:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Net als dat de mensen die in De Slimste Mens goed scoren steeds van die types zijn die zich zowel bij hoge als lage cultuur thuis voelen.
Geen fictie-lezer verder. Als kind wel, maar mede door de boekenlijsten op de middelbare school is dat aardig stuk gemaakt. In een later stadium ging ik juist wél weer non-fictie lezen, net als de user hierboven. Geen idee in hoeverre dat ook wordt meegeteld als het over het belang van lezen gaat.
Het is een spelletjequote:Op woensdag 15 januari 2020 13:06 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
De slimste mens bullshit programma.![]()
Veel algemene kennis opdrammen en dan zogenaamd slimste mens zijn![]()
Kloas Graaihof
Waar die gasten vervolgens mee gaan lopen dwepen alsof het een Nederlandse Nobelprijs is.quote:
Schandalig.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:31 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Waar die gasten vervolgens mee gaan lopen dwepen alsof het een Nederlandse Nobelprijs is.
Hollanders zijn nogal pretentieuze teringlijers van aard dus tja. 'ik ben dit ik ben dat ik ben slim ik lees bla bla'. Godverdomde mietjes. Kunnen landsgrenzen nieteens verdedigen. WILLEN DIT OOK NIET 1quote:
Kanker eens op met je politieke gekanker in dit topic. Thx.quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:39 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Hollanders zijn nogal pretentieuze teringlijers van aard dus tja. 'ik ben dit ik ben dat ik ben slim ik lees bla bla'. Godverdomde mietjes. Kunnen landsgrenzen nieteens verdedigen. WILLEN DIT OOK NIET 1
U zit in het leger?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:39 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Hollanders zijn nogal pretentieuze teringlijers van aard dus tja. 'ik ben dit ik ben dat ik ben slim ik lees bla bla'. Godverdomde mietjes. Kunnen landsgrenzen nieteens verdedigen. WILLEN DIT OOK NIET 1
En jij komt waar vandaan?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:39 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Hollanders zijn nogal pretentieuze teringlijers van aard dus tja.
Joe Speedbootquote:Op dinsdag 14 januari 2020 01:40 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
"Jo Spietboot"![]()
Ga Max Havelaar lezen!
Verrassend dat je alle inhoudelijke reacties compleet negeertquote:
@Mikeyttquote:Op donderdag 16 januari 2020 04:55 schreef Shamwow het volgende:
Boeken lezen alsof het is nog anno 1800
Hij heeft an sich wel een puntquote:
@herverwijderdquote:Op donderdag 16 januari 2020 11:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hij heeft an sich wel een puntIk lees alles op de e-reader.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |