abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190966286
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 17:39:31 #2
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190966415
Mensen die zo vaak daten met jonge kinderen... Tsja.
Ik ben nog steeds alleenstaand en was dat ook toen m’n kinderen heel jong waren, maar had toen echt geen tijd en zin om veel te daten.

Maar goed, ieder z’n ding. Het zal vast ook heel zwaar zijn als je de zorg helemaal alleen moet doen. Dat heb ik dan gelukkig niet. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190968173
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Zeker voor een eerste date, regel je dan toch oppas?
Ik neem m even mee... ik snap wat je bedoelt en tot 1.5 maand geleden was ik het ook helemaal met je eens geweest, t was een zondagmiddag, was behang aan het trekken, kinderen met buurmeisje in de speeltuin, een appje: Hey jij woont toch daar en daar ongeveer,
Klopt... ja ik heb net hier gevoetbald dus ben heel erg in de buurt.
Uiteindelijk dus 1 snelle bak koffie gedaan en de vervolg afspraak was 4 dagen later toen beide kinderen op school waren.

Nu zijn we bijna 2 maanden verder en hebben mijn kinderen hem nog 1x gezien, we spreken vaak s'avonds af als de kinderen slapen. Elke week oppas heb ik gewoon niet in de avond plus dat hij onregelmatig werkt. Snap dat het voor iedereen anders is maar voor ons werkt het. :)
S. 2014
J. 2016
pi_190976044
Ik snap het wel, soms heb je gewoon een heel erg goed gevoel bij iemand. Daarom vind ik het ook geen probleem om een eerste date thuis af te spreken. Daar gaat dan wel een langer traject van contact (appen en bellen) aan vooraf. Thuis afspreken als mijn dochter er is, doe ik uit principe niet.

En ja, als je thuis afspreekt is de kans aanwezig dat je met elkaar in bed belandt. So what? Ik zie het probleem niet. Het is geen moeten 🤷‍♀️
Sarcasme. Herken het.
pi_190976096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 09:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap het wel, soms heb je gewoon een heel erg goed gevoel bij iemand. Daarom vind ik het ook geen probleem om een eerste date thuis af te spreken. Daar gaat dan wel een langer traject van contact (appen en bellen) aan vooraf. Thuis afspreken als mijn dochter er is, doe ik uit principe niet.

[b]En ja, als je thuis afspreekt is de kans aanwezig dat je met elkaar in bed belandt. So what? Ik zie het probleem niet. Het is geen moeten 🤷‍♀️[b/]
True!we zijn volwassen mensen toch? Dat moeilijke gedoe over seks snap ik nooit zo...
S. 2014
J. 2016
pi_190976220
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Mensen die zo vaak daten met jonge kinderen... Tsja.
Ik ben nog steeds alleenstaand en was dat ook toen m’n kinderen heel jong waren, maar had toen echt geen tijd en zin om veel te daten.

Maar goed, ieder z’n ding. Het zal vast ook heel zwaar zijn als je de zorg helemaal alleen moet doen. Dat heb ik dan gelukkig niet. :)
Met jonge kinderen daten is toch veel makkelijker? Die slapen vroeg, dus dan kun je om 20u al afspreken.

En als er de volgende ochtend iemand aan het ontbijt zit, zien ze echt niet het verschil tussen gewone vrienden en een relatie. Wel natuurlijk als het wekelijks is, maar goed.

Tieners daarentegen, die blijven lang wakker en die valt het echt wel op als je iemand in huis stuktrekt.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 10:33:32 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190976399
Tieners gaan wel meer hun eigen weg. Die kun je dus best een paar uurtjes alleen laten als je op date gaat.
Jonge kinderen zijn veel afhankelijker. Ze kunnen wakker worden savonds en hun papa of mama nodig hebben.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 11 januari 2020 @ 11:38:39 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_190976929
Gisterenavond een fijne date gehad. Eigenlijk de eerste sinds een tijdje waar het gewoon alles goed ging. Leuke, zachtaardige vrouw met felle blauwe ogen en een volle bos donker krullend haar. Best stevig maar echt heel mooi. En qua karakter nog leuker. Niet dat degelijke en saaie maar gewoon lekker excentriek. Houdt van alternatieve muziek, festivals en wandelingen.

Ik zat echt vanaf de eerste paar minuten met een smile van oor tot oor die niet wegging en de tijd vloog voorbij. Leuk hoe ze los kwam en we veel gelachen hebben. Na lekker wat friemelen met de handen werd het buiten nog een lekkere zoenpartij. :Y)
pi_190976947
O+

O+ eerste keren zoenen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190977242
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+

O+ eerste keren zoenen O+
O+ dat kan t ook echt maken of breken...
S. 2014
J. 2016
pi_190977247
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 11:38 schreef Hexagon het volgende:
Gisterenavond een fijne date gehad. Eigenlijk de eerste sinds een tijdje waar het gewoon alles goed ging. Leuke, zachtaardige vrouw met felle blauwe ogen en een volle bos donker krullend haar. Best stevig maar echt heel mooi. En qua karakter nog leuker. Niet dat degelijke en saaie maar gewoon lekker excentriek. Houdt van alternatieve muziek, festivals en wandelingen.

Ik zat echt vanaf de eerste paar minuten met een smile van oor tot oor die niet wegging en de tijd vloog voorbij. Leuk hoe ze los kwam en we veel gelachen hebben. Na lekker wat friemelen met de handen werd het buiten nog een lekkere zoenpartij. :Y)
O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_190978318
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 10:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Met jonge kinderen daten is toch veel makkelijker? Die slapen vroeg, dus dan kun je om 20u al afspreken.

En als er de volgende ochtend iemand aan het ontbijt zit, zien ze echt niet het verschil tussen gewone vrienden en een relatie. Wel natuurlijk als het wekelijks is, maar goed.

Tieners daarentegen, die blijven lang wakker en die valt het echt wel op als je iemand in huis stuktrekt.
Nou, dat is niet echt het voorbeeld dat ik mijn dochter wil geven, steeds een andere man aan het ontbijt. Daarbij is dat enorm verwarrend voor haar en hecht zij zich redelijk makkelijk aan mensen. Misschien als een kind 2 is, maar met 6 zijn er Heel Veel Vragen. En maakt het ook indruk. Mijn thuis is een veilige haven voor mijn kind, met rust en stabiliteit. Wisselende partners introduceren past niet in dat plaatje. Daten doe ik wel als ik haar niet heb.
Sarcasme. Herken het.
pi_190978340
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 10:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Tieners gaan wel meer hun eigen weg. Die kun je dus best een paar uurtjes alleen laten als je op date gaat.
Jonge kinderen zijn veel afhankelijker. Ze kunnen wakker worden savonds en hun papa of mama nodig hebben.
Dat is hier gelukkig zeer zeldzaam.
pi_190978365
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou, dat is niet echt het voorbeeld dat ik mijn dochter wil geven, steeds een andere man aan het ontbijt. Daarbij is dat enorm verwarrend voor haar en hecht zij zich redelijk makkelijk aan mensen. Misschien als een kind 2 is, maar met 6 zijn er Heel Veel Vragen. En maakt het ook indruk. Mijn thuis is een veilige haven voor mijn kind, met rust en stabiliteit. Wisselende partners introduceren past niet in dat plaatje. Daten doe ik wel als ik haar niet heb.
Ja, mijn kinderen zijn opgegroeid met veel volk over de vloer, dus ook die oudste van mij kijkt nergens vanop.

En even voor de goede orde, dat vele volk is dus geen dates oid, maar gewoon vrienden/vriendinnen.
pi_190978698
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou, dat is niet echt het voorbeeld dat ik mijn dochter wil geven, steeds een andere man aan het ontbijt. Daarbij is dat enorm verwarrend voor haar en hecht zij zich redelijk makkelijk aan mensen. Misschien als een kind 2 is, maar met 6 zijn er Heel Veel Vragen. En maakt het ook indruk. Mijn thuis is een veilige haven voor mijn kind, met rust en stabiliteit. Wisselende partners introduceren past niet in dat plaatje. Daten doe ik wel als ik haar niet heb.
Pfff ik snap dat ook niet... laatst een collega die binnen een maand na het ontmoeten van een nieuwe vriend, deze man en zijn dochtertje meevroeg op de friggin reeds geboekte vakantie met haar zoontje! Ik lachte heel hard, omdat ik dacht dat ze een grapje maakte :@

Maand na terugkomst was het uit *schouderophaalemoji*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190978752
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Pfff ik snap dat ook niet... laatst een collega die binnen een maand na het ontmoeten van een nieuwe vriend, deze man en zijn dochtertje meevroeg op de friggin reeds geboekte vakantie met haar zoontje! Ik lachte heel hard, omdat ik dacht dat ze een grapje maakte :@

Maand na terugkomst was het uit *schouderophaalemoji*
Als het alleen de vakantie betreft zie ik het probleem ook niet. Je hebt ook alleenstaande ouders die gewoon voor gezelschap andere alleenstaande ouders zoeken om samen op vakantie te gaan.

Zou dat dan ook slecht voor de kinderen zijn?
pi_190978842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het alleen de vakantie betreft zie ik het probleem ook niet. Je hebt ook alleenstaande ouders die gewoon voor gezelschap andere alleenstaande ouders zoeken om samen op vakantie te gaan.

Zou dat dan ook slecht voor de kinderen zijn?
Ok dat lijken me twee compleet verschillende situaties, op reis en vakantie gaan met iemand vs mensen ontmoeten óp vakantie? Maar maybe thats just me.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190978946
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als het alleen de vakantie betreft zie ik het probleem ook niet. Je hebt ook alleenstaande ouders die gewoon voor gezelschap andere alleenstaande ouders zoeken om samen op vakantie te gaan.

Zou dat dan ook slecht voor de kinderen zijn?
Dat is wezenlijk anders dan iemand die bij hun vader/moeder in bed slaapt.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:27:13 #19
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979141
Denkt dat eenieder dat het beste voor zichzelf kan inschatten (als opvoedende partij), wanneer je kinderen betrekt in de omgang met je nieuwe vlam.

Het is ondanks vele ongeschreven regels toch een soort van maatwerk, je hebt ten alle tijden te maken met individuen. Wat bij een werkt, werkt voor een ander niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979220
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:27 schreef M1stral het volgende:
Denkt dat eenieder dat het beste voor zichzelf kan inschatten (als opvoedende partij), wanneer je kinderen betrekt in de omgang met je nieuwe vlam.

Het is ondanks vele ongeschreven regels toch een soort van maatwerk, je hebt ten alle tijden te maken met individuen. Wat bij een werkt, werkt voor een ander niet.
Toch is de algemeen graccepteerde regel door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben... dat je er heel terughoudend in bent.

Kinderen associeren iemand bij papa/mama in bed weldegelijk anders dan iemand die als vriend een kop koffie komt doen.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:38:55 #21
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979304
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch is de algemeen graccepteerde regel door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben... dat je er heel terughoudend in bent.

Kinderen associeren iemand bij papa/mama in bed weldegelijk anders dan iemand die als vriend een kop koffie komt doen.
m
Zeker eens hoor, maar bedoel meer dat het ene kind het andere niet is. Het kan ook in de gevallen dat zoiets hals over de kop gaat, wel goed gaan.

Dat je voorzichtig moet omspringen daarmee, klopt. Maar ik denk dat er ook een ander uiterste is, als in je kind wegstoppen voor alles dat mogelijk een indruk kan maken (zowel positief als negatief). Feitelijk sta je iemands ontwikkeling dan ook in de weg, heel chargerend gezegd.

Ga ik er wel even van uit dat we gewoon allemaal een werkend verstand hebben en geen batshit crazy mensen daten als het kinderen aangaat, maar dat zal je als ouder ook wel een beetje moeten kunnen aanvoelen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979402
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:38 schreef M1stral het volgende:

[..]

m
Zeker eens hoor, maar bedoel meer dat het ene kind het andere niet is. Het kan ook in de gevallen dat zoiets hals over de kop gaat, wel goed gaan.

Dat je voorzichtig moet omspringen daarmee, klopt. Maar ik denk dat er ook een ander uiterste is, als in je kind wegstoppen voor alles dat mogelijk een indruk kan maken (zowel positief als negatief). Feitelijk sta je iemands ontwikkeling dan ook in de weg, heel chargerend gezegd.

Ga ik er wel even van uit dat we gewoon allemaal een werkend verstand hebben en geen batshit crazy mensen daten als het kinderen aangaat, maar dat zal je als ouder ook wel een beetje moeten kunnen aanvoelen.
Denk vooral dat als je dat 1x doet en degene daarna gewoon blijft... er niet zo veel aan de hand is.
Wel als het elk weekend iemand anders is.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 14:59:00 #23
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979547
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Denk vooral dat als je dat 1x doet en degene daarna gewoon blijft... er niet zo veel aan de hand is.
Wel als het elk weekend iemand anders is.
Als het elk weekend een ander is, dan is er in mijn optiek iets mis met je filter. Of je pakt zaken verkeerd aan, met oog op wat je er wenst uit te halen.

Als je lekker rond wil neuken, wat ook dat zou kunnen als je alleenstaande ouder bent, dan zou ik mijn kind in ieder geval buiten beeld laten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979587
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is wezenlijk anders dan iemand die bij hun vader/moeder in bed slaapt.
Dat verschil zien ze toch helemaal niet als ze jong zijn?
pi_190979590
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:27 schreef M1stral het volgende:
Denkt dat eenieder dat het beste voor zichzelf kan inschatten (als opvoedende partij), wanneer je kinderen betrekt in de omgang met je nieuwe vlam.

Het is ondanks vele ongeschreven regels toch een soort van maatwerk, je hebt ten alle tijden te maken met individuen. Wat bij een werkt, werkt voor een ander niet.
Helemaal mee eens!
  zaterdag 11 januari 2020 @ 15:03:17 #26
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979591
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat verschil zien ze toch helemaal niet als ze jong zijn?
Definieer jong.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979628
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 14:32 schreef Uhmmpie het volgende:

Toch is de algemeen graccepteerde regel door mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben... dat je er heel terughoudend in bent.

Dat ligt toch wel genuanceerder. Voor kinderen is het een probleem als ze zich keer op keer hechten aan iemand die vervolgens weer uit het zicht verdwijnt.

Ook is het niet goed als ze iedere week een ander zien die blijft slapen.

Maar er zijn ook tussenvormen.
pi_190979705
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:03 schreef M1stral het volgende:

[..]

Definieer jong.
Geen harde leeftijdsgrens (dat scheelt per kind), maar I don’t know... 8-?
  zaterdag 11 januari 2020 @ 15:16:22 #29
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Geen harde leeftijdsgrens (dat scheelt per kind), maar I don’t know... 8-?
Nee, 8 is al echt te oud. Kinderen zijn zich van heel veel bewust. 5 a 6 is op het randje denk ik. Ontwikkeling van kinderen is echt heel rap tot die tijd, maar zeker na die tijd en dan zeker op vlak van intelligentie.

Laat ik zo stellen, op die leeftijd kan je beter iemand introduceren die een blijvertje is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979849
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:16 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nee, 8 is al echt te oud. Kinderen zijn zich van heel veel bewust. 5 a 6 is op het randje denk ik. Ontwikkeling van kinderen is echt heel rap tot die tijd, maar zeker na die tijd en dan zeker op vlak van intelligentie.

Laat ik zo stellen, op die leeftijd kan je beter iemand introduceren die een blijvertje is.
Toch hangt het denk ik erg af van wat een kind altijd heeft gezien. Ook toen ik nog getrouwd was kwamen velen over de vloer. Dus mijn oudste associeert dat echt niet met iets anders dan de zoveelste de over de vloer komt.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze ooit iets vreemds zou denken van die ene waarmee ik dan wel het bed heb gedeeld. Mits je dan ook normaal doet in hun bijzijn.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 15:29:35 #31
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190979893
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toch hangt het denk ik erg af van wat een kind altijd heeft gezien. Ook toen ik nog getrouwd was kwamen velen over de vloer. Dus mijn oudste associeert dat echt niet met iets anders dan de zoveelste de over de vloer komt.

Ik kan mij niet voorstellen dat ze ooit iets vreemds zou denken van die ene waarmee ik dan wel het bed heb gedeeld. Mits je dan ook normaal doet in hun bijzijn.
Ik kan me best vinden in je gedachtengang hoor. Maar ik denk wel dat ofwel een hoop mensen er te zwaar aan tillen of er te makkelijk over denken. Kinderen zijn gewoon echt niet achterlijk, zeker niet in de leeftijdscategorie van pak hem beet 8 tot 10.

Valt of staat natuurlijk deels met hoe hun leefomgeving en situatie is, zoals je terecht al stelt. Maar als er meer speelt zullen je kinderen dat gewoon doorhebben, ongeacht of je veel vrienden en vriendinnen over de vloer hebt. Dat ze daar dan wel of niet iets over te vinden hebben is vers twee.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190979928
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:29 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik kan me best vinden in je gedachtengang hoor. Maar ik denk wel dat ofwel een hoop mensen er te zwaar aan tillen of er te makkelijk over denken. Kinderen zijn gewoon echt niet achterlijk, zeker niet in de leeftijdscategorie van pak hem beet 8 tot 10.

Valt of staat natuurlijk deels met hoe hun leefomgeving en situatie is, zoals je terecht al stelt. Maar als er meer speelt zullen je kinderen dat gewoon doorhebben, ongeacht of je veel vrienden en vriendinnen over de vloer hebt. Dat ze daar dan wel of niet iets over te vinden hebben is vers twee.
Dat te zwaar aan tillen zeker. Ik woon inmiddels samen en iemand meende mij te moeten vertellen dat dat echt niet kon. Ik moest wachten tot de kinderen op zichzelf zouden wonen. Let wel, de jongste was 1 toen we uit elkaar gingen. ;)

Alsof je als alleenstaande ouder je leven compleet on hold moet zetten. Dacht het niet.

Daarnaast denk ik ook oprecht dat het goed is voor hen om te zien hoe een liefdesrelatie eruit hoort te zien. :)
pi_190980279
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 15:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat te zwaar aan tillen zeker. Ik woon inmiddels samen en iemand meende mij te moeten vertellen dat dat echt niet kon. Ik moest wachten tot de kinderen op zichzelf zouden wonen. Let wel, de jongste was 1 toen we uit elkaar gingen. ;)

Alsof je als alleenstaande ouder je leven compleet on hold moet zetten. Dacht het niet.

Daarnaast denk ik ook oprecht dat het goed is voor hen om te zien hoe een liefdesrelatie eruit hoort te zien. :)
Dat is dan wel weer het andere uiterste ja...
En inderdaad.. een goede relatie is alleen maar een goed voorbeeld van hoe het wel moet / ook kan.
  maandag 13 januari 2020 @ 09:36:50 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191006100
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 20:38 schreef Hexagon het volgende:

En de 2e date is gepland voor komende vrijdag. Dan uit eten in Breda, de stad waar ze woont.
Nice O+ Hopelijk net zo leuk als de eerste keer
pi_191042288
Ja hoi, tijdelijke schoonmaakslotje.
pi_191042390
Weer open, alle offtopicposts over grappen wie de huishouden moet doen tot en met de reputatie van Marokkanen verwijderd. En dat waren er nogal wat.

Zie de OP, graag alleen posts over concrete (aanstaande) dates.

Game on! :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 15-01-2020 14:32:55 ]
pi_191083420
Ennnn weerr een eerste date gehad. We zijn wat gaan drinken bij mij om de hoek. Ik dacht dat het niet echt mijn type zou zijn qua uiterlijk, omdat hij op zijn fotos een beetje op een fitboy met een babyface leek, maar dat was het wel. Knappe man, slim, humor, volwassen, non-stop gepraat en gelachen. Gaf duidelijk aan me aantrekkelijk en leuk te vinden, maar... is vooral van de scharrels en fwb -O- Hij wil in the end wel graag een relatie, maar is nog nooit in zijn leven verliefd geweest, nooit echt een lange relatie gehad ook. Dus ik ben een klein beetje bang om weer in een situatie terecht te komen dat ik verliefd word en mijn neus stoot :{

Naja, we gaan het zien. Bij het afscheid kreeg ik een knuffel en hij appte toen hij thuis was. Dus ben benieuwd of hij om een tweede date gaat vragen of niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_191083898
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 08:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ennnn weerr een eerste date gehad. We zijn wat gaan drinken bij mij om de hoek. Ik dacht dat het niet echt mijn type zou zijn qua uiterlijk, omdat hij op zijn fotos een beetje op een fitboy met een babyface leek, maar dat was het wel. Knappe man, slim, humor, volwassen, non-stop gepraat en gelachen. Gaf duidelijk aan me aantrekkelijk en leuk te vinden, maar... is vooral van de scharrels en fwb -O- Hij wil in the end wel graag een relatie, maar is nog nooit in zijn leven verliefd geweest, nooit echt een lange relatie gehad ook. Dus ik ben een klein beetje bang om weer in een situatie terecht te komen dat ik verliefd word en mijn neus stoot :{

Naja, we gaan het zien. Bij het afscheid kreeg ik een knuffel en hij appte toen hij thuis was. Dus ben benieuwd of hij om een tweede date gaat vragen of niet.
Lastig zulke dingen... heb jij aangegeven dat jij daar niet zo'n fan van bent?
S. 2014
J. 2016
pi_191083965
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 09:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Lastig zulke dingen... heb jij aangegeven dat jij daar niet zo'n fan van bent?
Jazeker, dat heb ik vooraf al heel duidelijk gemaakt en hebben we tijdens de date ook nogmaals besproken. Ik heb er niks op tegen hoor, het zijn prima constructies als het werkt, maar ik wil dat niet meer. Als ik nu date, wil ik verliefd mogen worden. Daarom is er ook niet gezoend ofzo.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 10:14:28 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191084505
quote:
6s.gif Op maandag 13 januari 2020 09:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nice O+ Hopelijk net zo leuk als de eerste keer
En dat was het. Wat een heerlijk relaxed gevoel brengt die dame teweeg. Enge minpuntje is dat ze de tijd voorbij laat vliegen.

Volgende week komt ze bij me thuis en ga ik koken.
pi_191084765
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 08:06 schreef Spirit82 het volgende:
Ennnn weerr een eerste date gehad. We zijn wat gaan drinken bij mij om de hoek. Ik dacht dat het niet echt mijn type zou zijn qua uiterlijk, omdat hij op zijn fotos een beetje op een fitboy met een babyface leek, maar dat was het wel. Knappe man, slim, humor, volwassen, non-stop gepraat en gelachen. Gaf duidelijk aan me aantrekkelijk en leuk te vinden, maar... is vooral van de scharrels en fwb -O- Hij wil in the end wel graag een relatie, maar is nog nooit in zijn leven verliefd geweest, nooit echt een lange relatie gehad ook. Dus ik ben een klein beetje bang om weer in een situatie terecht te komen dat ik verliefd word en mijn neus stoot :{

Naja, we gaan het zien. Bij het afscheid kreeg ik een knuffel en hij appte toen hij thuis was. Dus ben benieuwd of hij om een tweede date gaat vragen of niet.
Dat van die scharrels en FWB geloof ik niet (dat hij daar voorkeur aan geeft). Of hij is bang zich kwetsbaar op te stellen, of hij vindt je niet leuk voor een relatie en probeert te polsen in hoeverre jij daar in mee wil, als side chick zeg maar.

Als ik jou was, zou ik dieper graven over hoe hij verliefd wordt, wat hem triggert. Kan me niet voorstellen dat hij dit nooit is geweest :')

Gr een man

[ Bericht 1% gewijzigd door TucoRamirez op 18-01-2020 10:46:41 ]
pi_191084806
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:41 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat van die scharrels en FWB geloof ik niet (dat hij daar voorkeur aan geeft). Of hij is bang zich kwetsbaar op te stellen, of hij vindt je niet leuk voor een relatie en probeert te polsen in hoeverre jij daar in mee wil.

Gr een man
Dus omdat jij niet zo bent, kan hij niet zo zijn?

Bijzondere gedachte wel.
pi_191084873
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus omdat jij niet zo bent, kan hij niet zo zijn?

Bijzondere gedachte wel.
Genoeg mannen die 'van de scharrels' zijn en casual sex willen. Maar uiteindelijk zie ik deze mannen allemaal terecht komen in een relatie met een chick die ze absoluut top vinden. Dan geldt dat ineens niet meer. En ja, ik moet bekennen dat het bij mezelf ook een beetje zo werkt ja. Dat soort dingen zeg ik ook weleens als een dame geen relatiemateriaal is.

Ik zou het bijzonderder vinden dat die gozer bij een chick die voor hem een absolute 10 is alsnog zegt 'ja maar FWB' :')

Daarom mijn conclusie dat het of een stoer verhaal is om zijn verleden te verhullen (breakups, verliefdheid, emoties), of hij vindt haar nu al niet leuk genoeg voor een relatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door TucoRamirez op 18-01-2020 10:58:49 ]
pi_191084972
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:41 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat van die scharrels en FWB geloof ik niet (dat hij daar voorkeur aan geeft). Of hij is bang zich kwetsbaar op te stellen, of hij vindt je niet leuk voor een relatie en probeert te polsen in hoeverre jij daar in mee wil, als side chick zeg maar.

Als ik jou was, zou ik dieper graven over hoe hij verliefd wordt, wat hem triggert. Kan me niet voorstellen dat hij dit nooit is geweest :')

Gr een man
Neem aan dat meeste mannen die liever casual seks willen... uiteindelijk ook wel een keer echt verliefd worden.
Ook al zitten ze daar misschien helemaal niet op te wachten... of willen ze het gewoon echt niet.
Het overkomt je uiteindelijk.
pi_191085054
quote:
4s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 10:53 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Genoeg mannen die 'van de scharrels' zijn en casual sex willen. Maar uiteindelijk zie ik deze mannen allemaal terecht komen in een relatie met een chick die ze absoluut top vinden. Dan geldt dat ineens niet meer. En ja, ik moet bekennen dat het bij mezelf ook een beetje zo werkt ja. Dat soort dingen zeg ik ook weleens als een dame geen relatiemateriaal is.

Ik zou het bijzonderder vinden dat die gozer bij een chick die voor hem een absolute 10 is alsnog zegt 'ja maar FWB' :')

Daarom mijn conclusie dat het of een stoer verhaal is om zijn verleden te verhullen (breakups, verliefdheid, emoties), of hij vindt haar nu al niet leuk genoeg voor een relatie.
Nee hoor. Ik heb na mijn scheiding ook een periode gehad dat ik geen trek had in een relatie. En tussen de vrouwen waar ik toen het bed mee gedeeld heb zaten echt prachtige meiden. Maar gewoon: echt niet klaar voor.

Ja, totdat ik een prachtige meid leerde kennen die ook op innerlijk resoneerde. Maar dat wist ik ook niet bij de eerste ontmoeting.
pi_191085196
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik heb na mijn scheiding ook een periode gehad dat ik geen trek had in een relatie. En tussen de vrouwen waar ik toen het bed mee gedeeld heb zaten echt prachtige meiden. Maar gewoon: echt niet klaar voor.

Ja, totdat ik een prachtige meid leerde kennen die ook op innerlijk resoneerde. Maar dat wist ik ook niet bij de eerste ontmoeting.
Maar dit is niet na een relatie. Sterker nog, die gozer gaf aan vrijwel nooit een relatie te hebben en nooit verliefd te zijn. Met name dat laatste geloof ik gewoon niet.
pi_191085210
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Neem aan dat meeste mannen die liever casual seks willen... uiteindelijk ook wel een keer echt verliefd worden.
Ook al zitten ze daar misschien helemaal niet op te wachten... of willen ze het gewoon echt niet.
Het overkomt je uiteindelijk.
Exact. Ieder hart is te veroveren door de juiste persoon. Dus zijn ze dan echt op zoek naar casual sex? Ik denk dat de woorden en intentie niet helemaal overeenkomen hier.

Daarom zou ik die opmerkingen van hem met een korreltje zout nemen.
pi_191085250
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:23 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Maar dit is niet na een relatie. Sterker nog, die gozer gaf aan vrijwel nooit een relatie te hebben en nooit verliefd te zijn. Met name dat laatste geloof ik gewoon niet.
Niet iedereen is hetzelfde.

Maar als je heel expliciet naar een relatie op zoek bent lijkt deze man mij wel een long shot.
pi_191085367
Dus jij gelooft dat ie nooit verliefd is en bij elke vrouw die hij tegenkomt, casual sex wil? Want dat is wat er gezegd wordt.

Ik kan me geen man bedenken in RL die nog nooit verliefd is geweest. Dat kan ik wél voor types die hier niet eerlijk over durven te zijn

[ Bericht 33% gewijzigd door TucoRamirez op 18-01-2020 11:45:43 ]
pi_191085507
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 11:39 schreef TucoRamirez het volgende:
Dus jij gelooft dat ie nooit verliefd is en bij elke vrouw die hij tegenkomt, casual sex wil? Want dat is wat er gezegd wordt.

Ik kan me geen man bedenken in RL die nog nooit verliefd is geweest. Dat kan ik wél voor types die hier niet eerlijk over durven te zijn
Misschien heeft deze man een ander idee van verliefdheid... vroeger dacht ik ook dat dit *patsboem* vlam in de pan moest zijn... inmiddels weet ik dat het ook gewoon kan groeien.. ;)
S. 2014
J. 2016
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')