Da's wel mooi kilolote danquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar bouwmaterialen gaan bij elke zware orkaan meerdere malen over de kop. Sinds Yolanda is alles 4x zo duur geworden en dat is nooit meer teruggedraaid.
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan mij in alle rollen aanpassen! En soms heb je gewoon zin om even in straattaal te praten. Dat houdt het leuk.
Nou nou zeg,
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.
Mij gaat het er meer om of iets echt is , en ook klopt. En dat is bij mij voornamelijk gebaseerd op mijn intuïtie . Maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat jij iedereen 'om de tuin kan leiden'
en dat is niet zo..
Niks mis met zo nu en dan een flinke Pets op de billetjesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met zo nu en dan een flinke Pets op de billetjes
[..]
Nee nee, absoluut niet. Zo ben ik niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met jezelf hier en daar in bepaalde situaties aanpassen , Dat doet als het goed is iedereen namelijk wel. Over aanpassen heb ik het dan ook niet.
Mij gaat het er meer om of iets echt is , en ook klopt. En dat is bij mij voornamelijk gebaseerd op mijn intuïtie . Maar jij gaat er bij voorbaat al vanuit dat jij iedereen 'om de tuin kan leiden'
en dat is niet zo..
Grrrrrrrquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Man man manquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Leg hem voor straf over de knie en spank hem tot zijn billetjes helemaal roze geworden zijn!
Nou , dat heb ik je toch al wel een aantal keren zien posten (in andere bewoording uiteraard)quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee nee, absoluut niet. Zo ben ik niet hoor.
Gekomenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okeuhjquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas,.. jij zou hard wegrennen als je me zag
@Grrrrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |