Ransaapquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:33 schreef Dr.Sleep het volgende:
Ik douche nooit met zeep. Nergens goed voor.
TS is 12.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:34 schreef Heph844 het volgende:
Als je nog steeds je oksels wast met zeep zou dat voor je deo niet uit moeten maken toch? Tenzij je je deo op hele andere plekken smeert
Dit. 1 dikke druppel is zat voor je hele lichaam.quote:
Waarvoor zou het eigenlijk wel goed zijn? Oke als je in de bouw of als automonteur werkt en onder het gruis, cement of smeer zit zal het vast handiger zijn om eraf te krijgen. Maar verder is het toch hoogstens wat zweet of een minimaal laagje vet wat je met wat water en gewoon wrijven er in 5-10 minuutjes wel af hebt waardoor je schoon bent en neutraal ruikt? Waarna je gewoon eventueel je geurtje opdoet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Iedere dag helemaal inzepen lijkt me ook niet goed nee. Merk dat de huid daarvan wel droog wordt. Daarom idd alleen oksels en zo.
Wordt je auto ook schoon van alleen water?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:33 schreef Dr.Sleep het volgende:
Ik douche nooit met zeep. Nergens goed voor.
Ja, als je een vies beroep hebt of zo. Putjesschepper bijvoorbeeld, maar dan zou ik mezelf inzepen met wasbenzine en in de fik steken.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:04 schreef Silven het volgende:
[..]
Waarvoor zou het eigenlijk wel goed zijn? Oke als je in de bouw of als automonteur werkt en onder het gruis, cement of smeer zit zal het vast handiger zijn om eraf te krijgen. Maar verder is het toch hoogstens wat zweet of een minimaal laagje vet wat je met wat water en gewoon wrijven er in 5-10 minuutjes wel af hebt waardoor je schoon bent en neutraal ruikt? Waarna je gewoon eventueel je geurtje opdoet.
Ja. Zand en modder spoelt er wel af, eventueel met een borstel. Vogelpoep gaat wel makkelijker met zeep overigens, maar dat zit niet op mn lichaam.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wordt je auto ook schoon van alleen water?
Duurdere zeep kopen helpt vaakquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:52 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dit. 1 dikke druppel is zat voor je hele lichaam.
Die fout zelf ook een tijdje gemaakt, ging een fles douchegel per week doorheen en ik zat altijd vol puisten overal. Nu vrijwel nooit meer last van![]()
Zelfde met shampoo trouwens. Uitgaande van kort haar, heb je ook daar maar een drupje van nodig. Ik doe nu maanden met een fles.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:22 schreef Mikeytt het volgende:
Volgens haar alleen gebruiken voor oksels, liezen, knieholte en bilspleet.
1 keer per week mag t wel met zeep op andere plekken. Nu tijdje geprobeerd en merk dat ik veel lekkerder ruik dan voorheen en deo blijft ook veel langer zitten. Ook mn huid voelt veel gezonder aan en veel minder droog.
Dit idd ja...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:34 schreef Heph844 het volgende:
Als je nog steeds je oksels wast met zeep zou dat voor je deo niet uit moeten maken toch? Tenzij je je deo op hele andere plekken smeert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |