Ik ben benieuwd naar Sophie en Hugo.. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Yep, deze twee duo's gunnen elkaar wat. Had het idee dat maandag en dinsdag de presentatoren ook elkaar wilden overtoepen.
Ik heb haar tieten gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Morgen Sophie Hilbrand en een of andere nobuddy.
De invallers voor Jort en Fidanquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Rechtse knaap met oud geld. Dat gezeik van die plebejers denkt iequote:Op donderdag 9 januari 2020 22:42 schreef satecl het volgende:
Relatief kleine dingen zoals Belastingenklasse Sander
Hugo bedoel je.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Zie de OP.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:44 schreef Japepk het volgende:
Hoe heet dit vrouwtje ook alweer? Ze heeft wel een leuke uitstraling voor een talkshow.
Ik mis Jeroen ook . Ik vond het heel erg dat ie stopte met zijn talkshow.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk duo tot nu toe
Op1 valt mij helemaal niet tegen. En toch mis ik Jeroen Pauw.
Welmoed Sytsma.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:44 schreef Japepk het volgende:
Hoe heet dit vrouwtje ook alweer? Ze heeft wel een leuke uitstraling voor een talkshow.
Sander komt gewoon uit HengelOOquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Rechtse knaap met oud geld. Dat gezeik van die plebejers denkt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |