Net één week onderweg en nu alweer piepen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk duo tot nu toe
Op1 valt mij helemaal niet tegen. En toch mis ik Jeroen Pauw.
Ik zeg dat ik het niet vind tegenvallen eikelquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net één week onderweg en nu alweer piepen.
Peter is extra zuur omdat hij niet is gevraagd om één van de presentatie duo's te vormen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:37 schreef monkyyy het volgende:
Peter is vandaag extra zuur, mag hij maar half tarief factureren?
Yep, deze twee duo's gunnen elkaar wat. Had het idee dat maandag en dinsdag de presentatoren ook elkaar wilden overtoepen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja samen met Charles en Carrie.
Oké kastanje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het niet vind tegenvallen eikel
Ik ben benieuwd naar Sophie en Hugo.. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Yep, deze twee duo's gunnen elkaar wat. Had het idee dat maandag en dinsdag de presentatoren ook elkaar wilden overtoepen.
Ik heb haar tieten gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Morgen Sophie Hilbrand en een of andere nobuddy.
De invallers voor Jort en Fidanquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Rechtse knaap met oud geld. Dat gezeik van die plebejers denkt iequote:Op donderdag 9 januari 2020 22:42 schreef satecl het volgende:
Relatief kleine dingen zoals Belastingenklasse Sander
Hugo bedoel je.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
Zie de OP.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:44 schreef Japepk het volgende:
Hoe heet dit vrouwtje ook alweer? Ze heeft wel een leuke uitstraling voor een talkshow.
Ik mis Jeroen ook . Ik vond het heel erg dat ie stopte met zijn talkshow.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk duo tot nu toe
Op1 valt mij helemaal niet tegen. En toch mis ik Jeroen Pauw.
Welmoed Sytsma.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:44 schreef Japepk het volgende:
Hoe heet dit vrouwtje ook alweer? Ze heeft wel een leuke uitstraling voor een talkshow.
Sander komt gewoon uit HengelOOquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Rechtse knaap met oud geld. Dat gezeik van die plebejers denkt ie
Niet gewoon uit zijn moeder?quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sander komt gewoon uit HengelOO
Zo werkt dat niet in Hengelo.quote:
Adellijke voorouders!quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sander komt gewoon uit HengelOO
Ja, weet ik. Zijn vader was rentmeester op Twickel. Prachtig landgoed.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Adellijke voorouders!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Schimmelpenninck
WNL is soort media omroep.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:52 schreef Gezicht het volgende:
Dit stuk is wel echt gewoon een 1 op 1 kopie van de TV draait door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |