abonnement Unibet Coolblue
pi_190961932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:41 schreef Mandy040986 het volgende:
Jacqueline Govaert heeft ook gewoon geen optredens met Krezip in mei. Begint ook met een J. :)
Of ze gaan samen. Of hij gaat met een andere J. Jan Smit :+ Dit kan niet meer misgaan.

Heb net wat nummers van Jeangu geluisterd. Ik vind het geen slechte nummers, maar er zit er niet een tussen die ik vaak zou luisteren. Maar het lijkt me wel dat we ervan uit kunnen gaan dat er op basis van het lied gekozen is, dus ik verwacht een prima lied (in ieder geval geen lied waarmee we voor schut staan :P).

Verder vind ik hem sympathiek overkomen. De liveoptredens die ik van hem heb gezien, klinken ook goed. Vind z'n stem ook fijn klinken.
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 11:55:35 #227
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190961942
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:55 schreef Greys het volgende:
Even ten overvloede wellicht omdat de meesten het wel weten hier maar toch:
Help ons in ESF in elk geval door een topicreport te zetten als je zoiets tegenkomt hier. Want met alle drukte lezen we vast weleens over iets heen en erop ingaan bezorgt de mods alleen maar meer werk om te wissen. Een report zetten kan door bij de betreffende post op het uitroepteken te klikken. Dan zien we het sneller en kunnen we het sneller beoordelen.

Dank voor de hulp iig alvast. O+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 11:59:40 #228
375570 crew  Cyan9
pi_190962004
Ik geloof het pas na bevestiging.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:03:16 #229
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190962053
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:59 schreef Cyan9 het volgende:
Ik geloof het pas na bevestiging.
Snap ik. Maar deze boy heeft alles wat ze zoeken in een songfestival. Dus ik kan me niet voorstellen dat hij niet gekozen gaat worden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 12:08:09 #230
375570 crew  Cyan9
pi_190962125
Eerste oordeel na het luisteren van wat nummers: mijn muziek is het niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 12:14:39 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_190962222
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
Eerste oordeel na het luisteren van wat nummers: mijn muziek is het niet.
-O- This is not a good sign. Die ene keer dat je het goed vond, wonnen we ook meteen. We kunnen inpakken. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 12:18:41 #232
375570 crew  Cyan9
pi_190962276
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:14 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

-O- This is not a good sign. Die ene keer dat je het goed vond, wonnen we ook meteen. We kunnen inpakken. -O-
Precies. Afgang, alles. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:31:37 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190962464
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:18 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Precies. Afgang, alles. :+
Mooi, hoeven we ook niet meer te kijken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 10 januari 2020 @ 12:53:36 #234
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_190962768
Cyan, lieverd, ouwe zeurzak die je van binnen bent :* Er was nog niet zo lang geleden een reëel risico dat Jan Smit zou deelnemen, wees blij dat Jeangu het is!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_190962877
Hij is wel authentiek en heeft een onderscheidende stem. Verder lijkt het me een erg leuke man, beetje hetzelfde als Duncan.
Groot pluspunt: hij is ‘fan’ van de sten van George Michael O+
Ik zie het wel zitten *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_190962995
Zingen kan hij wel maar zoals altijd staat of valt alles met het nummer dat hij zingt. Om maar eens een open deur in te trappen.
pi_190963014
Ik zou een nummer als Aisa heel gaaf vinden, ontzettend eigen en onderscheidend! Zijn uptempo nummers vind ik iets minder, maar ik heb wel vertrouwen in de winnaarsmentaliteit van Cornald!

Nog wat anders: als hij het is, en ze willen wachten met de bekendmaking tot de 15e, zouden we dan meteen het nummer krijgen? Waarom zou AVROTROS anders willen wachten terwijl het toch al uitgelekt is?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 januari 2020 @ 13:18:20 #238
163650 Greys
pi_190963020
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:16 schreef Dutchguy het volgende:
Zingen kan hij wel maar zoals altijd staat of valt alles met het nummer dat hij zingt. Om maar eens een open deur in te trappen.
Ja! Echt heel benieuwd. Ik heb hoge verwachtingen. *O*

Afijn, komen ze straks of vanavond weer in de talkshows met een andere J die het zeker gaat worden volgens de 'betrouwbare bronnen'. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190963051
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:17 schreef fiena het volgende:
Ik zou een nummer als Aisa heel gaaf vinden, ontzettend eigen en onderscheidend! Zijn uptempo nummers vind ik iets minder, maar ik heb wel vertrouwen in de winnaarsmentaliteit van Cornald!

Nog wat anders: als hij het is, en ze willen wachten met de bekendmaking tot de 15e, zouden we dan meteen het nummer krijgen? Waarom zou AVROTROS anders willen wachten terwijl het toch al uitgelekt is?
Dat kan ik me niet voorstellen, denk gewoon weer in maart anders is iedereen het nummer heel snel zat!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 januari 2020 @ 13:23:14 #240
163650 Greys
pi_190963090
Ja hoe nieuwsgierig ik ook ben hoop ik echt enorm dat het nummer geheim blijft tot maart. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190963199
Ik ben wel benieuwd waarom de AVROTROS nog niet bevestigd heeft dat hij het is.

Toen Duncan vorig jaar uitlekte, hadden ze hem heel snel gepresenteerd.

Ja, de NOS heeft er een nieuwsitem met reactie van AVROTROS aan gewijd, maar is dat niet gewoon omdat het AD claimt het 100% zeker te weten en dit ook als feit presenteert?

Het speculeren is trouwens weer heerlijk. *O*
  Moderator vrijdag 10 januari 2020 @ 13:36:05 #242
375570 crew  Cyan9
pi_190963251
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:53 schreef Andromache het volgende:
Cyan, lieverd, ouwe zeurzak die je van binnen bent :* Er was nog niet zo lang geleden een reëel risico dat Jan Smit zou deelnemen, wees blij dat Jeangu het is!
Daar ben ik nooit bang voor geweest. En ga nu van m'n gazon af, stelletje delinquenten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 10 januari 2020 @ 13:39:16 #243
163650 Greys
pi_190963287
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:36 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Daar ben ik nooit bang voor geweest. En ga nu van m'n gazon af, stelletje delinquenten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190963314
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 10:35 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Ik vind zijn shiny happy up-tempo nummers iets beter dan zijn kleine en zachte nummers. En ik hoop ook op dat eerste, want dan kan Ahoy lekker losgaan tijdens de finale :)
Ik hoop dat ook en met Jeangu zie ik dat wel voor me *O*
~The present is all there is~
pi_190963396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:17 schreef fiena het volgende:
Ik zou een nummer als Aisa heel gaaf vinden, ontzettend eigen en onderscheidend! Zijn uptempo nummers vind ik iets minder, maar ik heb wel vertrouwen in de winnaarsmentaliteit van Cornald!
Ben ik het helemaal mee eens, ik vind dat z'n stem beter tot z'n recht komt in de wat 'zwaardere' nummers. Al vermoed ik dat we een uptempo nummer krijgen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik ben wel benieuwd waarom de AVROTROS nog niet bevestigd heeft dat hij het is.
Geen idee, maar je kunt er wel vanuit gaan dat hij het is aangezien hij z'n telefoon niet opneemt en nergens meer op reageert. En als de reveal op 15 januari is, is dat al heel snel dus kunnen ze zich wel aan het plan houden.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 14:01:13 #246
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190963573
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 13:36 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Daar ben ik nooit bang voor geweest. En ga nu van m'n gazon af, stelletje delinquenten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan ben ik niet meer bang voor sinds ik weet dat hij presenteert, daarvoor was ik het nog wel een beetje. :@

En rustig, we gaan al. }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_190963583
Het zou kunnen dat 15 januari al langere tijd gepland stond om de artiest op die datum bekend te maken. Als de Avrotros al een locatie heeft afgehuurd en alles erom heen heeft geregeld, snap ik wel dat ze niet nu nog even snel een bevestiging online gooien. Dit is nog minder dan een week. En ik gok ook dat we het nummer nog niet krijgen te horen, waarom zou je dat al prijs geven? Het is een goed moment om Jeangu alvast te presenteren aan het volk. Zo bekend is hij blijkbaar ook nog niet, dus kan men er net als vorig jaar bij Duncan aan wennen wie ons land mag vertegenwoordigen. Presenteer het lied ergens in maart, dan heb je een 2e moment waarop alle ogen gericht zijn op de NLse inzending.
~The present is all there is~
pi_190963956
Het zou echt fantastisch zijn, als Jeangu inderdaad naar het Songfestival gaat! Ik zit net zijn muziek te luisteren op YouTube, en wauw, er zitten echt pareltjes bij!! En wat een stem! Zo mooi, ik krijg soms echt kippenvel!

Ik heb geen voorkeur voor een uptempo nummer of juist een stiller, gevoelig nummer. Hij komt bij beide goed uit de verf, vind ik. Ik kan me helemaal voorstellen dat als hij met een nummer zoals “Shake up this place” de zaal helemaal plat speelt. Een paar blazers erbij, en je hebt de perfecte afsluiter voor de finale.

Maar zoiets als “In the name of” is weer heel anders en net zo mooi. Echt kippenvel wat mij betreft. “How much I love you” vind ik ook prachtig, en “Aisa” ook, en heel eigen en uniek.
Ik hoop heel erg dat hij het inderdaad wordt, en ik heb er het volste vertrouwen in dat z’n nummer super cool gaat zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat het toeleven naar de bekendmaking een stuk relaxter is dan een aantal jaar geleden. Er zijn tijden geweest dat ik dacht “ik hou m’n hart vast” als het weer januari was en de geruchtenmolen op gang kwam (en als er dan weer niet nader te noemen Volendamse artiesten als kandidaat geopperd werden, of juist he-le-maal niemand aan zoiets als een songfestival wilde meedoen). Maar nu denk ik: die selectiecommissie is zo gek nog niet. En ben ik stiekem best trots op onze geweldige inzendingen van de afgelopen paar jaar!
pi_190964042
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:24 schreef Redlegs het volgende:
Het zou echt fantastisch zijn, als Jeangu inderdaad naar het Songfestival gaat! Ik zit net zijn muziek te luisteren op YouTube, en wauw, er zitten echt pareltjes bij!! En wat een stem! Zo mooi, ik krijg soms echt kippenvel!

Ik heb geen voorkeur voor een uptempo nummer of juist een stiller, gevoelig nummer. Hij komt bij beide goed uit de verf, vind ik. Ik kan me helemaal voorstellen dat als hij met een nummer zoals “Shake up this place” de zaal helemaal plat speelt. Een paar blazers erbij, en je hebt de perfecte afsluiter voor de finale.

Maar zoiets als “In the name of” is weer heel anders en net zo mooi. Echt kippenvel wat mij betreft. “How much I love you” vind ik ook prachtig, en “Aisa” ook, en heel eigen en uniek.
Ik hoop heel erg dat hij het inderdaad wordt, en ik heb er het volste vertrouwen in dat z’n nummer super cool gaat zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat het toeleven naar de bekendmaking een stuk relaxter is dan een aantal jaar geleden. Er zijn tijden geweest dat ik dacht “ik hou m’n hart vast” als het weer januari was en de geruchtenmolen op gang kwam (en als er dan weer niet nader te noemen Volendamse artiesten als kandidaat geopperd werden, of juist he-le-maal niemand aan zoiets als een songfestival wilde meedoen). Maar nu denk ik: die selectiecommissie is zo gek nog niet. En ben ik stiekem best trots op onze geweldige inzendingen van de afgelopen paar jaar!
Hear hear. _O_
  vrijdag 10 januari 2020 @ 14:35:16 #250
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_190964082
En wij hebben of hoeven geen voorrondes te doen. *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')