SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
of dat glutenvrij hetzelfde smaakt..quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
Spaghetti/tomatensaus met (groene/bruin linzen erin ipv gehakt kan echt bijzonder prima. Maar hetzelfde, nope
Dat is net zoiets als zeggen dat een roombotercake hetzelfde smaakt met kokosolie en eivervanger
Neen
Ik vind het prima te eten maar het is geen één op één vervanger of enigszins hetzelfdequote:Op donderdag 9 januari 2020 21:03 schreef SQ het volgende:
Bloemkoolrijst en courghetti heeft ook weinig met rijst en spaghetti van doen. Maar de keto discipelen zweren dat het net zo lekker smaakt
Dat doe ik wel eens, of deed natuurlijk, want ik ben al 5 dagen goed bezig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:16 schreef Molo het volgende:
Als je deze opgeschuimde magere melk snel eet, is het bijna hetzelfde als slagroom!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb wel eens half bloemkoolrijst half rijst gedaan. Dat is prima te doen. Dan eet je dus minder kcalrijke rijst, maar hebt wel je bord vol en de vulling in je maagquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:07 schreef Barreltje het volgende:
bloemkoolrijst heb ik geloof ik nog nooit op
courghetti dan weer wel.. maar dat vind ik ook vooral leuk om te maken
Die mensen zijn gewoon niet zo Bourgondisch. Daarom zijn die mensen ook regelmatig slanker dan ikquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
Spaghetti/tomatensaus met (groene/bruin linzen erin ipv gehakt kan echt bijzonder prima. Maar hetzelfde, nope
Dat is net zoiets als zeggen dat een roombotercake hetzelfde smaakt met kokosolie en eivervanger
Neen
Dit. Heel erg dit. Dan liever alleen de saus.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
Afvallen en gezond eten, prima, maar volkoren pasta is echt de hel. Dat zou je geen enkel mens moeten mogen aandoen
ik vind volkoren juist wel lekker eigenlijk. Net als zilvervliesrijst.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:52 schreef Molo het volgende:
Afvallen en gezond eten, prima, maar volkoren pasta is echt de hel. Dat zou je geen enkel mens moeten mogen aandoen
Ooh, prachtige mijlpaal! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:14 schreef Luke83 het volgende:
Weegschaal was lief, 99.7 vanochtend, dus eindelijk na 3,5 jaar weer onder de 100!
Wat goed!! Echt mooiquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:14 schreef Luke83 het volgende:
Weegschaal was lief, 99.7 vanochtend, dus eindelijk na 3,5 jaar weer onder de 100!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |