quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Dartpijltjes van de Ikea gooien op dieren.
Niet die serie, ik bedoelde die wat bij bnn is uitgezonden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak windjes. Of bedoel je dat niet?
kklöttbullar in je oogquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Dartpijltjes van de Ikea gooien op dieren.
Nope, niet gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet die serie, ik bedoelde die wat bij bnn is uitgezonden.
Bioscoopbroek aan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
En de dvd speler is stuk blijkbaar![]()
Dat word dus toch netflixen vanavond.
Thuis? Gewoon in mijn adams kostuum op de bankquote:
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUHquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis? Gewoon in mijn adams kostuum op de bank
Ow, dan heb ik de verkeerde gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUH
Boeiendquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUH
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...quote:
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...
Echt? Lijers!quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...
Voer voor eeniederquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?
Misschien dat ze er dit keer ipv paarden er ratten in hebben gestopt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?
maakt allemaal geen reet uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ze er dit keer ipv paarden er ratten in hebben gestopt?
Koek van bierbostel hadden AI, IJsdraakje en ik een keer.quote:
Ik heb ze vorig jaar eigenlijk te vaak gegeten als revalidatievoer dat ik ze nu een beetje beu benquote:
Misschien zat er ook wel reet in jaquote:
Revalidatievoer? Wat had je dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar eigenlijk te vaak gegeten als revalidatievoer dat ik ze nu een beetje beu ben
Oh ik leg nu pas de link, heb dat verhaal destijds wel geleden. Jezus man, wat een heftigheid allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar gaten die er niet hoordenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Mja moet misschien maar weer eens een update maken, want er is nog genoeg gebeurd in de tussentijdquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik leg nu pas de link, heb dat verhaal destijds wel geleden. Jezus man, wat een heftigheid allemaal
Als het lekker isquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het werd gefrituurd in reet.
Hopelijk de goeie kant op, wat een hoop heb jij meegemaakt manquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet misschien maar weer eens een update maken, want er is nog genoeg gebeurd in de tussentijd.
Het is allemaal maar relatief, natuurlijk was/is het een enorme kutperiode maar aan de andere kant is het wel allemaal bedoeld voor herstel en zal ik op een verzameling littekens en nog wat andere dingen na vrij volledig herstellen. Zijn een hoop mensen die zo'n soort ongeluk niet eens kunnen navertellen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
Hoi Toek!
[..]
Hopelijk de goeie kant op, wat een hoop heb jij meegemaakt man
Hey Lomo :2quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
Hoi Toek!
[..]
Hopelijk de goeie kant op, wat een hoop heb jij meegemaakt man
Heftig man! Is toen helemaal aan me voorbij gegaan dat topic!quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar gaten die er niet hoordenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Staat ook vol met lappen tekst dus dat heeft misschien afgeschrokkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heftig man! Is toen helemaal aan me voorbij gegaan dat topic!
Ik kom niet zo vaak in LIF, maar heb net wel even niet het grootste gedeelte van de OP gelezen en even op een apart tab blat open gezet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat ook vol met lappen tekst dus dat heeft misschien afgeschrokken
Ik ben nu ook een extra verhaal er bij aan het zettenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in LIF, maar heb net wel even niet het grootste gedeelte van de OP gelezen en even op een apart tab blat open gezet.
Stll herequote:Op donderdag 9 januari 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allemaal maar relatief, natuurlijk was/is het een enorme kutperiode maar aan de andere kant is het wel allemaal bedoeld voor herstel en zal ik op een verzameling littekens en nog wat andere dingen na vrij volledig herstellen. Zijn een hoop mensen die zo'n soort ongeluk niet eens kunnen navertellen.
Ja anders had je alleen op de bruiloft gestaan, kan ik je ook niet aandoenquote:
arg,quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders had je alleen op de bruiloft gestaan, kan ik je ook niet aandoen
Ja, er kwam een schaal langs. Tegen de tijd dat ik 'm op had, was de schaal foetsie.quote:
De schaal niet gevolgd?quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, er kwam een schaal langs. Tegen de tijd dat ik 'm op had, was de schaal foetsie.
Wel gratiesj allemaal, dus niet mad.
Nee, dat was een letterlijke ballenbak en ik had plateauzolen.quote:
Dan moet je gewoon zorgen dat ze niet weg kunnen lopen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat was een letterlijke ballenbak en ik had plateauzolen.
Zo hongerig was ik ook weer niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zorgen dat ze niet weg kunnen lopen.
Bitterballen eet je niet voor de honger, bitterballen eet je omdat het bitterballen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo hongerig was ik ook weer niet.
Topic over de nasleep van je verkeersongeluk gelezen. Wat een verhaal manquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterballen eet je niet voor de honger, bitterballen eet je omdat het bitterballen zijn.
quote:
Best oké eigenlijk!quote:
Coolquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Best oké eigenlijk!
Mijn collega is ziek, dus ik ben de hele week al op de rechtbank aan het werk ipv 3 dagen op kantoor.
Leuk voor de afwisseling
Dat is eeuwen voor jouw doenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7 uur lang
Koekoek, ongekend !!
voor mij is dat te kortquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
7 uur lang
Koekoek, ongekend !!
Goed zo!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Maar sinds december pak ik vaker van dat soort nachten.
op een normale werkdag 7,5.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoelang slaap jij meestal dan?
Zo dan. Dat laatste is voor mij pas echt een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op een normale werkdag 7,5.
vandaag 6.
als ik geen wekker zet gaat het eerder richting de 9
als ik geen wekker zet, word ik tussen 8 en 9 wakker. Ongeacht of ik om 23 of om 3 uur naar bed gaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo dan. Dat laatste is voor mij pas echt een eeuwigheid geleden.
Netjes netjes. Al is om 3 uur naar bed gaan wel vermoeiend als je 5-6 uur later weer opstaat 😅quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik geen wekker zet, word ik tussen 8 en 9 wakker. Ongeacht of ik om 23 of om 3 uur naar bed ga
Hoe laat staal je normaal gesproken op in het weekend?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik slaap ook best veel eigenlijk. Vanochtend ging de wekker om 5 30 maar ik lag voor 22 00 al op bed dus dat was prima. Maar als ik morgen de post verwacht rond 10 30 dan moet ik daar eigenlijk vroeger voor m'n bed uit dan me op zaterdag lief is.
Uur of half elfquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe laat staal je normaal gesproken op in het weekend?
dan wil ik al op de fiets zitten.quote:
Op de fiets? Waarheen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan wil ik al op de fiets zitten.
Hij hangt hier naast de ijsberenquote:
Die hebben we van Sinterklaas gekregen, om domme vragen op te hangenquote:
naar het bos, en vervolgens door het bos en dan weer naar huisquote:
Oh recreatief fietsen okee. Daar heb ik de fiets niet voorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
naar het bos, en vervolgens door het bos en dan weer naar huis
ik heb alleen maar recreatieve fietsen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh recreatief fietsen okee. Daar heb ik de fiets niet voor
Fietsmeneer?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar recreatieve fietsen.
De mijne zijn puur zakelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar recreatieve fietsen.
Wut, No Munnie?quote:
Ik ben al dik anderhalf uur aan het werkquote:
Ik zit al 2 uur op kantoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al dik anderhalf uur aan het werk
of in de rij van de kantinequote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Hij zou ook nog grappig zijn in de ruimte waar de mensen die voor het gerecht moeten verschijnen moeten wachten
Ik vertrek normaal om 4 uur, maar op de rechtbank werk ik een half uurtje langer doorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit al 2 uur op kantoor.
Kan ik wel rond half vier weg.
Dat ga ik niet doen hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Hij zou ook nog grappig zijn in de ruimte waar de mensen die voor het gerecht moeten verschijnen moeten wachten
Uitslooviequote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben al dik anderhalf uur aan het werk
hier niet, heb geen kantine die voedsel verkooptquote:
ik ben al ruim 2 uur aan de slag.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben alweer bijna een uur aan het werk.
dan ben ik al onderweg naar huis. vermoedelijk bij de supermarkt.quote:
Wisseling van de wachtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan ben ik al onderweg naar huis. vermoedelijk bij de supermarkt.
Ik ook eigenlijk!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb zin om er weer in te gaan!
Mag je introducés meenemen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben nieuwjaarsborrel vanmiddagGratis eten gratis bier
![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb zin om er weer in te gaan!
Extended feestdagenperiode?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Kerel met vrije vrijdag helpt niet.
Slaan!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
quote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier niet, heb geen kantine die voedsel verkoopt
quote:
Ze gaat bijna naar school toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:59 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter lag me heerlijk te knuffelen, dan kan ik ook echt mijn nest niet uit hier![]()
![]()
Zo met OV naar werk, even zin in wandelen enzo
Na de zomervakantiequote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze gaat bijna naar school toch?
Spannend!!!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Na de zomervakantie
Nu nog even van genieten, luilakken
Werkweek van 4 dagen.quote:
Ja schijnt best vaak te gebeuren op die weg, terwijl het gewoon een vrij saaie rechte weg is, of misschien juist daaromquote:Op vrijdag 10 januari 2020 03:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Topic over de nasleep van je verkeersongeluk gelezen. Wat een verhaal man![]()
En ik ken die weg, want ik kom oorspronkelijk uit die regio. Komt wel dichtbij zo
Bedoelde voor jou, als excuus waarom je later begon of niet zou werken vandaagquote:
Ja lijkt me tof!quote:
Zeker. Gaat goed!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja lijkt me tof!
Heeft de jouwe het naar haar zin?
Oh, neuh. Ik bewaar m'n vrije dagen liever voor een ander moment.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoelde voor jou, als excuus waarom je later begon of niet zou werken vandaag![]()
![]()
Fijn te horen!quote:
Ja die ontwikkeling is magisch. Geweldig om mee te maken, en zoveel herkenning van mezelf erin ook. Echt genieten hoor, zo'n kleintje beetje helpen haar weg te vinden in de wereld die zij vol openheid en voor het eerst lekker in zich op neemtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi ook de stappen die ze maken, @:molo
Ja ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, neuh. Ik bewaar m'n vrije dagen liever voor een ander moment.
Zekerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn te horen!
Lekker als je kind goed in zijn vel zit
[..]
Ja die ontwikkeling is magisch. Geweldig om mee te maken, en zoveel herkenning van mezelf erin ook. Echt genieten hoor, zo'n kleintje beetje helpen haar weg te vinden in de wereld die zij vol openheid en voor het eerst lekker in zich op neemt![]()
![]()
Die wil niet mee bed in? Of wil je bed voor jou alleen?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
Die bleef liggen en ik moest er uit.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die wil niet mee bed in? Of wil je bed voor jou alleen?
Het is hier ook niet superstrikt hoor, maar ik heb niet standaard m'n laptop mee, dus thuis'werken' werkt dan niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik heb deze ochtend'thuisgewerkt'![]()
Maak zat uren dus ik vind het ook wel best, geen strikte verdeling
Wordt straks wennen. Weer even netjes in gareel
Om god weet wat voor reden, heeft die als ze thuiskomt energie over.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd hoe de dochter van AI het heeft op school. Net eerste week nu, ook zo tof
Lekker man! thuiswerken. Doe je dat wel vanuit bed dan of ga je echt beneden zitten of zo?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik heb deze ochtend'thuisgewerkt'![]()
Maak zat uren dus ik vind het ook wel best, geen strikte verdeling
Wordt straks wennen. Weer even netjes in gareel
Las dat laatst dat iemand jarenlang thuis had gewerkt twee dagen per week ofzo, maar helemaal nooit een thuiswerkaccount had gehadquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bleef liggen en ik moest er uit.
[..]
Het is hier ook niet superstrikt hoor, maar ik heb niet standaard m'n laptop mee, dus thuis'werken' werkt dan niet.
LOL!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Las dat laatst dat iemand jarenlang thuis had gewerkt twee dagen per week ofzo, maar helemaal nooit een thuiswerkaccount had gehad![]()
![]()
![]()
Kwamen ze pas jaren later achter![]()
Oh ja, dat maakt het extra vervelend om op te staan. Heb ik elke woensdag. EN geen brood mee naar werk, EN ik moet mijn eigen wekker aanzetten!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bleef liggen en ik moest er uit.
[..]
Het is hier ook niet superstrikt hoor, maar ik heb niet standaard m'n laptop mee, dus thuis'werken' werkt dan niet.
Haags bedoel je?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
LOL!
Doet me ook denken aan die kerel die al zijn taken geautomatiseerd had, de held.
Er zullen er vast meer zijn.quote:
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn te horen!
Lekker als je kind goed in zijn vel zit
[..]
Ja die ontwikkeling is magisch. Geweldig om mee te maken, en zoveel herkenning van mezelf erin ook. Echt genieten hoor, zo'n kleintje beetje helpen haar weg te vinden in de wereld die zij vol openheid en voor het eerst lekker in zich op neemt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Om god weet wat voor reden, heeft die als ze thuiskomt energie over.
En dat is vrij irritant, die is helemaal opgewekt als ze thuiskomt en slaapt de hele week al minimaal een uur later dan normaal.
Wel vind ze de wegbreng momentjes moeilijk.
en het helpt niet mee dat mijn vrouw op zelfde school zit, en deze week een stagaire ging beoordelen,.... die in de klas van mijn dochtertje les gaf... dus toen zat mijn vrouw de hele ochtend in die klas erbij.
Beide, afhankelijk van wat er moet gebeurenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker man! thuiswerken. Doe je dat wel vanuit bed dan of ga je echt beneden zitten of zo?
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
LOL!
Doet me ook denken aan die kerel die al zijn taken geautomatiseerd had, de held.
Nou, dat weet ik nog niet hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:23 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh Jezus, zijn jullie lekker mee
Maar ze wordt een stuutje dus?![]()
![]()
Ja snap ik. Dat zijn ook echt de fijne geluksmomentenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet hoor.
Ze is wel enorm bezig met letters herkennen. Overal elk bord zit ze bekende letters te zoeken van haar eigen naam, en van onze namen.
Stokje stokje is haar eigen letter, roept ze de hele tijd, stokje stokje en dan maakt ze de L met haar vinger in de lucht.
Bed is voor relaxen jonge.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Beide, afhankelijk van wat er moet gebeuren
Gisteren mijn manager gebeld voor overleg terwijl ik in bed lag.
Zolang je stil ligt heeft de ander aan de lijn dat niet door
Bedoptimalisatie![]()
![]()
Moet je dochter of Koos niet ineens roepen dat je nou eindelijk je luie reet eens uit dat bed moet tillen....quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Beide, afhankelijk van wat er moet gebeuren
Gisteren mijn manager gebeld voor overleg terwijl ik in bed lag.
Zolang je stil ligt heeft de ander aan de lijn dat niet door
Bedoptimalisatie![]()
![]()
Schattigquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze is wel enorm bezig met letters herkennen. Overal elk bord zit ze bekende letters te zoeken van haar eigen naam, en van onze namen.
Stokje stokje is haar eigen letter, roept ze de hele tijd, stokje stokje en dan maakt ze de L met haar vinger in de lucht.
De uitbreiding van S en S?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, volgende Pokémon-release voor m'n verjaardag gevraagd. Weet ik ook eens een cadeautje.
Goed voorbereid heb je haar wel dan...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Schattig![]()
En dat klinkt niet per se als kleutergedrag, die wil gewoon keihard aan de bak qua lesstof![]()
Mijn dochter dacht dat school inhield dat je Shrek mocht kijken op tv zo vaak je wilde (ja, zķ specifiek als dat ik nu zeg), dat er geen jongens waren maar alleen meisjes en dat je de hele dag op de glijbaan mocht
Ookquote:
Die zijn dan niet in de buurt, want dat werkt idd nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je dochter of Koos niet ineens roepen dat je nou eindelijk je luie reet eens uit dat bed moet tillen....
Ik denk toch dat D de meeste kans maakt eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
En moet ik mijn dochter al mee rrichting de meisjes kan duwen, of is mijn zoontje nog steeds een optie?
Als jouw dochter geen jongens op school verwacht....
Ooit eens filmpje gezien van een dame die keihard op der knietjes genomen werd, terwijl ze met der werk aan het bellen was.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn dan niet in de buurt, want dat werkt idd niet![]()
Sowieso omdat Miep altijd mijn laptop wil jatten
Heeft vanmorgen ook hele whatsapp verhalen zitten 'typen' naar een vriendin. Die vindt dat wel mooi hoor, beetje smileys erbij enzo
Ik ook, alleen jammer dat dat met horeca baantjes zo lastig gaat.quote:
Is het dan niet SOGGEN?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook, alleen jammer dat dat met horeca baantjes zo lastig gaat.![]()
Studie werk thuis doen werkt voor mij toch net iets minder want WOG
wat is wog?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ook, alleen jammer dat dat met horeca baantjes zo lastig gaat.![]()
Studie werk thuis doen werkt voor mij toch net iets minder want WOG
Had die andere kant het door dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ooit eens filmpje gezien van een dame die keihard op der knietjes genomen werd, terwijl ze met der werk aan het bellen was.
Dan denk je als man ook, van wtf is dit.... hallo.... ik ben er ook nog...
het kan ook fake geweest zijn natuurlijk.
beetje hetzelfde als sogquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Werk en studie zijn soort van hetzelfde toch?quote:
Ja, dat dus. En vanuit de auto alle grote plaatsnaam borden of vrachtwagens met grote namen erop.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Slim
Neefje (4) doet dat ook. Lekker op schoot kruipen als je de krant leest en dan aanwijzen. Dat is de p van papa, en de m van mama.... de T van tante Muck
Werk Ontwijkend Gedrag en Studie Ontwijkend Gedragquote:
Nee...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk en studie zijn soort van hetzelfde toch?
Ahquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werk Ontwijkend Gedrag en Studie Ontwijkend Gedrag
Ik mag overigens geen M, want die is al van mamaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat dus. En vanuit de auto alle grote plaatsnaam borden of vrachtwagens met grote namen erop.
Nee, Mystery Dungeon.quote:
SOG kan ook voor seks ontwijkend gedrag staanquote:
Dan heb je de verkeerde studie gekozen. Ik vind mijn studie leuker dan mijn werk, uitdagender qua stof en intellect. Op werk zijn het voornamelijk collega's die het leuk maken maar het werk op zich niet echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee...
werk is betaald, studie is onbetaald?
Werk kan leuk zijn, studie is nooit leuk.
dat is een begrip dat alleen vrouwen kennen.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
SOG kan ook voor seks ontwijkend gedrag staan
Liefquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Slim
Neefje (4) doet dat ook. Lekker op schoot kruipen als je de krant leest en dan aanwijzen. Dat is de p van papa, en de m van mama.... de T van tante Muck
Mensen die dat gedrag vertonen moet je mijden!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Studiequote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee...
werk is betaald, studie is onbetaald?
Werk kan leuk zijn, studie is nooit leuk.
Welneequote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is een begrip dat alleen vrouwen kennen.
Dat is mijn hoofd jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie vraag, ingewikkeld antwoord denk ik, en ligt er net aan aan wie je het vraagtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Wanneer is iets studeren en wanneer is het gewoon naar school gaan eigenlijk?
Ik heb soort van.. alles vanaf hoge school/HBO is studeren, daaronder is gewoon naar school.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie vraag, ingewikkeld antwoord denk ik, en ligt er net aan aan wie je het vraagt
Ligt aan de definitie die je eraan geeft. Ik noem naar college gaan nog steeds 'naar school gaan' en ik ken mensen die een mbo opleiding hebben gedaan die dat studeren noemde.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Wanneer is iets studeren en wanneer is het gewoon naar school gaan eigenlijk?
Wellichtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:45 schreef Arch-Indar het volgende:
Heb je ook SAG dan? Seks Aantrekkend Gedrag?
Flirten en zo...
Same, maar die uni opleiding die ik nu doe, is niet echt een studie, maar ook geen cursus. Dus dan weet ik het niet meer gewoonquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb soort van.. alles vanaf hoge school/HBO is studeren, daaronder is gewoon naar school.
Gezien de inhoud van dat laatste moet ik daar toch altijd beetje om huillachenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie die je eraan geeft. Ik noem naar college gaan nog steeds 'naar school gaan' en ik ken mensen die een mbo opleiding hebben gedaan die dat studeren noemde.
Dat is prachtig ja, lekker prikkenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik noem gewoon alles school. Bewust, om de lui op de uni die erop stonden dat er een verschil zat tussen wo en hbo te stangen. Leuk joh, iedere keer als je "les" zegt een horde balletjes te horen mopperen dat het college moest zijn, geen les.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik noem gewoon alles school. Bewust, om de lui op de uni die erop stonden dat er een verschil zat tussen wo en hbo te stangen. Leuk joh, iedere keer als je "les" zegt een horde balletjes te horen mopperen dat het college moest zijn, geen les.
'HUN ZIJN DOM!'quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
"JA WANT WIJ ZIJN BETER".
Flikker toch op jongens. Het is anders, niet perse beter.
walgelijke figurenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Had je mijn nieuwe werk-profiel-foto gezien?quote:
Hulliequote:
Ik moet dan altijd aan kalkoenen denkenquote:
Ja die straalt geen seks uit maar is verder wel leuk en vrolijk toch?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Had je mijn nieuwe werk-profiel-foto gezien?
[..]
Hullie
Ik heb ooit een proef rekentoets gezien die tegenwoordig standaard is op het mbo. Dat was gewoon basis school niveauquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien de inhoud van dat laatste moet ik daar toch altijd beetje om huillachen
En dit dus grotendeels.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
"JA WANT WIJ ZIJN BETER".
Flikker toch op jongens. Het is anders, niet perse beter.
Vriendin van me geeft les op niveau twee en drie... Dat is écht erg hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een proef rekentoets gezien die tegenwoordig standaard is op het mbo. Dat was gewoon basis school niveau
Goeie, zou het niet weten maar klinkt wel als handig registerquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Kun je ergens opzoeken of er ooit schade aan een auto of zo is geweest?
mooiste woord dat ze op de uni hadden vond ik nog wel Colloquium.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan kalkoenen denken
Geen idee, vast wel toch als het onderhoud boekje goed is ingevuld en je de garage weet waar hij onderhoud heeft gehad?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:11 schreef Arch-Indar het volgende:
Kun je ergens opzoeken of er ooit schade aan een auto of zo is geweest?
Joah, ik ben niet geheel ontevredenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die straalt geen seks uit maar is verder wel leuk en vrolijk toch?![]()
Hehehe, mooi is dat jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooiste woord dat ze op de uni hadden vond ik nog wel Colloquium.
Uiteindelijk bleek dat gewoon een soort van begeleid huiswerk maken
Ik zit in medische wereld, zat artsen en wetenschappers die volop braltaal bezigen om maar interessant over te komenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooiste woord dat ze op de uni hadden vond ik nog wel Colloquium.
Uiteindelijk bleek dat gewoon een soort van begeleid huiswerk maken
Ik werk voor justitie...quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit in medische wereld, zat artsen en wetenschappers die volop braltaal bezigen om maar interessant over te komen
Decursus
Dat zijn gewoon je aantekeningen![]()
![]()
Dat lijkt me echt een hellquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me geeft les op niveau twee en drie... Dat is écht erg hoor![]()
Toerisme wel, is ook weer heel anders dan andere richtingen natuurlijk
Ja, weirdo's datquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik werk voor justitie...
Rechters kunnen er ook wat van
mooi is dat jaquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit in medische wereld, zat artsen en wetenschappers die volop braltaal bezigen om maar interessant over te komen
Decursus
Dat zijn gewoon je aantekeningen![]()
![]()
Ben er nooit bij geweest maar dat is qua rituelen compleet aan mij besteedquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is dat ja
sommige dingen vind ik wel leuk om te aanschouwen.
Als iemand promoveert, dat er dan zo'n man met een staf de zaal in komt en dat je mensen bij je moet hebben ik rokkostuum en zo.
maar ik ben blij dat ik daar zelf nooit aan mee heb hoeven doen
Dat is tof ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is dat ja
Als iemand promoveert, dat er dan zo'n man met een staf de zaal in komt en dat je mensen bij je moet hebben ik rokkostuum en zo.
Ik vond het als student scholier al vreselijk op het MBO.quote:
1 Keer bijgeweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi is dat ja
Letterlijk, echt hčquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het als student scholier al vreselijk op het MBO.
Als docent zou ik binnen een week een leerling neerstompen
Ik had een klasgenoot die gasleidingen aan het doorbranden was, terwijl de rest zoet was met bloedgroepbepalingenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Letterlijk, echt hč
Binnen het jaar doden denk ik
Wait whutquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die gasleidingen aan het doorbranden was, terwijl de rest zoet was met bloedgroepbepalingen
ik ook maar 1x.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 Keer bijgeweest.
Mooie poppenkast wel, met heel veel gemene vragen ook, die er eigenlijk niet meer toe doen.
@:Koen66 was daar ook nog bij toen!
Oh bij buurpoesquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
1 Keer bijgeweest.
Mooie poppenkast wel, met heel veel gemene vragen ook, die er eigenlijk niet meer toe doen.
@:Koen66 was daar ook nog bij toen!
echt he. Ik snap wel dat er een lerarentekort is.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Letterlijk, echt hč
Binnen het jaar doden denk ik
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die gasleidingen aan het doorbranden was, terwijl de rest zoet was met bloedgroepbepalingen
Mja, de opleiding laboratoriumtechniek viel toch wat tegen.quote:
Begeleiden is nog een duur woord vaakquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he. Ik snap wel dat er een lerarentekort is.
ik zou die bende ook niet willen begeleiden
Ik heb toerisme gedaan. Fucking nuttigquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me geeft les op niveau twee en drie... Dat is écht erg hoor![]()
Toerisme wel, is ook weer heel anders dan andere richtingen natuurlijk
Pehehe.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, de opleiding laboratoriumtechniek viel toch wat tegen.
Bij CSI ging alles sneller.
Goed antwoordquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Moeten vragen via app hoe laat je moet beginnen en het dan niet weten.
' overleg maar met die, ik ben er niet'
ik heb in zo veel dingen zin.quote:
Broodje is onderweg hier.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb in zo veel dingen zin.
vooral in lunch
Bijna, chocopasta.quote:
Dat is nog goorder om mee te nemen.quote:
Hoezo goor?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is nog goorder om mee te nemen.
Ik heb speltbrood met lekkere hamquote:
dat trekt in het brood en zoquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo goor?
Even afgezien van of walgelijk zoet je ding is, natuurlijk.
Zo'n zompig stukje brood wat een dag in het water gelegen heeft krijg je dan...quote:
Ik heb geen last van zompig brood hoor.quote:
ik ook niet, maar ik heb rookvlees er opquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen last van zompig brood hoor.
Nu is het wel zompig....quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen zompig chocopastabrood, serieus niet,![]()
Het is hoe dan ook waar, want brood is op.
in ieder geval beter dan speltbrood met vieze ham..quote:
Ja, dat hoef ik nietquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in ieder geval beter dan speltbrood met vieze ham..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |