quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Dartpijltjes van de Ikea gooien op dieren.
Niet die serie, ik bedoelde die wat bij bnn is uitgezonden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak windjes. Of bedoel je dat niet?
kklöttbullar in je oogquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Dartpijltjes van de Ikea gooien op dieren.
Nope, niet gezienquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet die serie, ik bedoelde die wat bij bnn is uitgezonden.
Bioscoopbroek aan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
En de dvd speler is stuk blijkbaar![]()
Dat word dus toch netflixen vanavond.
Thuis? Gewoon in mijn adams kostuum op de bankquote:
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUHquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis? Gewoon in mijn adams kostuum op de bank
Ow, dan heb ik de verkeerde gekochtquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUH
Boeiendquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de bank onderpissen. Daar is die bioscoopbroek voor DUH
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...quote:
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...
Echt? Lijers!quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heten niet meer zo bij de Ikea, althans niet als je ze uit de diepvries haalt, die heten nu ALLEMANSRÄTTEN ...
Voer voor eeniederquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?
Misschien dat ze er dit keer ipv paarden er ratten in hebben gestopt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Gehakte Duitser of zo?
maakt allemaal geen reet uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ze er dit keer ipv paarden er ratten in hebben gestopt?
Koek van bierbostel hadden AI, IJsdraakje en ik een keer.quote:
Ik heb ze vorig jaar eigenlijk te vaak gegeten als revalidatievoer dat ik ze nu een beetje beu benquote:
Misschien zat er ook wel reet in jaquote:
Revalidatievoer? Wat had je dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar eigenlijk te vaak gegeten als revalidatievoer dat ik ze nu een beetje beu ben
Oh ik leg nu pas de link, heb dat verhaal destijds wel geleden. Jezus man, wat een heftigheid allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar gaten die er niet hoordenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Mja moet misschien maar weer eens een update maken, want er is nog genoeg gebeurd in de tussentijdquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik leg nu pas de link, heb dat verhaal destijds wel geleden. Jezus man, wat een heftigheid allemaal
Als het lekker isquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het werd gefrituurd in reet.
Hopelijk de goeie kant op, wat een hoop heb jij meegemaakt manquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja moet misschien maar weer eens een update maken, want er is nog genoeg gebeurd in de tussentijd.
Het is allemaal maar relatief, natuurlijk was/is het een enorme kutperiode maar aan de andere kant is het wel allemaal bedoeld voor herstel en zal ik op een verzameling littekens en nog wat andere dingen na vrij volledig herstellen. Zijn een hoop mensen die zo'n soort ongeluk niet eens kunnen navertellen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
Hoi Toek!
[..]
Hopelijk de goeie kant op, wat een hoop heb jij meegemaakt man
Hey Lomo :2quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:54 schreef Molo het volgende:
Hoi Toek!
[..]
Hopelijk de goeie kant op, wat een hoop heb jij meegemaakt man
Heftig man! Is toen helemaal aan me voorbij gegaan dat topic!quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar gaten die er niet hoordenLIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verder
Staat ook vol met lappen tekst dus dat heeft misschien afgeschrokkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heftig man! Is toen helemaal aan me voorbij gegaan dat topic!
Ik kom niet zo vaak in LIF, maar heb net wel even niet het grootste gedeelte van de OP gelezen en even op een apart tab blat open gezet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat ook vol met lappen tekst dus dat heeft misschien afgeschrokken
Ik ben nu ook een extra verhaal er bij aan het zettenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak in LIF, maar heb net wel even niet het grootste gedeelte van de OP gelezen en even op een apart tab blat open gezet.
Stll herequote:Op donderdag 9 januari 2020 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is allemaal maar relatief, natuurlijk was/is het een enorme kutperiode maar aan de andere kant is het wel allemaal bedoeld voor herstel en zal ik op een verzameling littekens en nog wat andere dingen na vrij volledig herstellen. Zijn een hoop mensen die zo'n soort ongeluk niet eens kunnen navertellen.
Ja anders had je alleen op de bruiloft gestaan, kan ik je ook niet aandoenquote:
arg,quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders had je alleen op de bruiloft gestaan, kan ik je ook niet aandoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |