Precies dit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
quote:
Duidelijk, thanks!quote:
Dat koop je alleen bij kwaliteitswebshopsquote:
Deze man weetquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat koop je alleen bij kwaliteitswebshops
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
> Pakket besteld op Bol.com
> PostNL is aangewezen bezorger
> Pakket is nooit aangekomen, maar app zegt van wel
Ik bel dus met Bol.com en die zeggen dat ik contact op moet nemen met PostNL.
Prima, bel ik met PostNL, zeggen zij weer dat ik contact op moet nemen met de winkel waar ik het pakket heb besteld, Bol.com dus. Bol.com zegt weer dat dat niet klopt en PostNL me verder kan helpen met een pakket dat zoek is.
Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
Je moest eens weten wat voor organisatie dat tegenwoordig is, zeker als je dan ook nog eens iets bij een derde partij besteld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Dit extreem kort samengevat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Studentjes en simpele mensen die in Portugal zitten voor een minimum loon... nee dat weten ze niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:12 schreef baskick het volgende:
[..]
De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.
En dan zie je een of andere vage krabbel.. Succes met uitzoeken wie dat geweest is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik wet niet wat er in dat pakketje zat. Maar als het een duur risicoobject is wens ik TS veel succes. Als de tracking zegt dat ie is afgeleverd.
Kijk even wie er voor getekend heeft.
Je wilt natuurlijk niet dat die mensen van een brug springen of na de eerste dag niet meer verschijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.
Ik ken mensen die op die klantenservice gewerkt hebben... dat zijn niet de helderste lichten van de samenleving. En daarbij denk ik dat ze vrijwel minimumloon krijgen, dus het interesseert ze ook nog eens niet wat er met jouw pakket aan de hand is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik heb ook geen juridische achtergrond en toch weet ik dat de verzender uiteindelijk verantwoordelijk is voor de verzending.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:12 schreef baskick het volgende:
[..]
De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.
Eens. Zal wellicht of hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn. En toch betekent dat niet dat het beklijft. Of dat het ze interesseert.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.
Ok. Zelfde hier. Gezond verstand en algemene kennis helpen ook. Dat ontbreekt ook weleens bij mensen. Ook bij hooggeschoolden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik heb ook geen juridische achtergrond en toch weet ik dat de verzender uiteindelijk verantwoordelijk is voor de verzending.
Een van de redenen dat ik met m'n CC betaal. Aflevergarantie.
Ik neem aan dat je het er niet bij hebt laten zittenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:47 schreef Newone82 het volgende:
Ik wens je succes. Zo ging Bol om met mijn niet geleverde iPhone.
Spoiler: nooit gekregen.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel #2
Wij hebben ook een webshop, daar gaat (heel soms gelukkig) wel eens iets mis met het verpakken/verzenden. Meestal gaat het dan om een product te weinig (bij teveel hoor je een klant meestal niet). We kunnen dat vrij makkelijk controleren door het gewicht, in de tracking van PostNL staat namelijk het gewicht. Als je dat gaat vergelijken met het juiste product+doosje kun je misschien een verschil ontdekken?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 07:47 schreef Newone82 het volgende:
Ik wens je succes. Zo ging Bol om met mijn niet geleverde iPhone.
Spoiler: nooit gekregen.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel #2
quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nou, nee. Ze moeten aan TS leveren. Of ze al dan niet iets met PostNL doen staat ze vrij.quote:
Hun salaris is niet de hoofdprijs, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn heel netjes.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik ken mensen die op die klantenservice gewerkt hebben... dat zijn niet de helderste lichten van de samenleving. En daarbij denk ik dat ze vrijwel minimumloon krijgen, dus het interesseert ze ook nog eens niet wat er met jouw pakket aan de hand is.
Ik heb ze inmiddels nogmaals gebeld en kreeg nu een capabel persoon aan de lijn. Ze gaan zelf verder uitzoeken wat er met dat pakket is gebeurd en krijg een nieuwe opgestuurd.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:23 schreef Lunatiek het volgende:
Laat ook even controleren of het pakket niet bij Bol zelf ligt. Ik heb ook een keer een pakketje op hun hoofdkantoor moeten afhalen.
Zijn gewoon krasjes. Heb een beetje het vermoeden dat de bezorger hem van te voren heeft getekend en vervolgens mij niet thuis heeft getroffen. Mja, inmiddels keurig opgelost door klantenservice.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik wet niet wat er in dat pakketje zat. Maar als het een duur risicoobject is wens ik TS veel succes. Als de tracking zegt dat ie is afgeleverd.
Kijk even wie er voor getekend heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |