abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:46:17 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_190953539
> Pakket besteld op Bol.com
> PostNL is aangewezen bezorger
> Pakket is nooit aangekomen, maar app zegt van wel

Ik bel dus met Bol.com en die zeggen dat ik contact op moet nemen met PostNL.
Prima, bel ik met PostNL, zeggen zij weer dat ik contact op moet nemen met de winkel waar ik het pakket heb besteld, Bol.com dus. Bol.com zegt weer dat dat niet klopt en PostNL me verder kan helpen met een pakket dat zoek is.

Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_190953570
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_190953578
Verkoper
.
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 19:48:40 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_190953588
Had je zonnebrandcrème besteld?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_190953684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
Precies dit.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190953685
Zelfbronzer waarschijnlijk.
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:53:44 #7
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_190953690
Anders via Thuiswinkel contact met ze (bol.com) opnemen, dan staat er iets meer druk achter: https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:54:07 #8
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_190953702
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:48 schreef Fer het volgende:
Verkoper
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:53 schreef baskick het volgende:

[..]

Precies dit.
Duidelijk, thanks!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  donderdag 9 januari 2020 @ 19:54:45 #9
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_190953711
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:48 schreef Plompzakker het volgende:
Had je zonnebrandcrème besteld?
Dat koop je alleen bij kwaliteitswebshops
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Moderator donderdag 9 januari 2020 @ 20:08:15 #10
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_190953938
quote:
11s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Dat koop je alleen bij kwaliteitswebshops
Deze man weet _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 9 januari 2020 @ 20:27:39 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190954295
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
> Pakket besteld op Bol.com
> PostNL is aangewezen bezorger
> Pakket is nooit aangekomen, maar app zegt van wel

Ik bel dus met Bol.com en die zeggen dat ik contact op moet nemen met PostNL.
Prima, bel ik met PostNL, zeggen zij weer dat ik contact op moet nemen met de winkel waar ik het pakket heb besteld, Bol.com dus. Bol.com zegt weer dat dat niet klopt en PostNL me verder kan helpen met een pakket dat zoek is.

Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_190954552
via thuiswinkel een klacht indienen en je creditcard maatschappij bellen dat het pakket nooit ontvangen is zo dat het geld wordt teruggestort.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_190954609
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Je moest eens weten wat voor organisatie dat tegenwoordig is, zeker als je dan ook nog eens iets bij een derde partij besteld.
pi_190955001
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
Dit extreem kort samengevat.

Dit wordt hoe dan ook opgelost in jouw voordeel.
pi_190955344
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190955472
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Studentjes en simpele mensen die in Portugal zitten voor een minimum loon... nee dat weten ze niet.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  donderdag 9 januari 2020 @ 21:21:32 #17
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_190955564
Moet je toch niet willen als Ahold dit... :%
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 9 januari 2020 @ 21:25:56 #18
408813 crew  trein2000
pi_190955661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:12 schreef baskick het volgende:

[..]

De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.
Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 9 januari 2020 @ 21:27:07 #19
408813 crew  trein2000
pi_190955700
Ik wet niet wat er in dat pakketje zat. Maar als het een duur risicoobject is wens ik TS veel succes. Als de tracking zegt dat ie is afgeleverd.

Kijk even wie er voor getekend heeft.
zie email 27 oktober
pi_190957642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik wet niet wat er in dat pakketje zat. Maar als het een duur risicoobject is wens ik TS veel succes. Als de tracking zegt dat ie is afgeleverd.

Kijk even wie er voor getekend heeft.
En dan zie je een of andere vage krabbel.. Succes met uitzoeken wie dat geweest is.

Is dikke onzin dat PostNL zijn / haar handen er vanaf trekt. Wij hebben geleverd, dat het de verkeerde plek of persoon is boeit niet :{.
pi_190957937
Als het nu Coolblue geweest was...
pi_190958867
Bol.com

Dit heb ik eerder meegemaakt en ik ben uitstekend geholpen. Geld werd teruggestort (nadat zij enig onderzoek hadden verricht). Nooit het idee gehad dat ik zelf moeite had moeten doen o.i.d.
pi_190958873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.
Je wilt natuurlijk niet dat die mensen van een brug springen of na de eerste dag niet meer verschijnen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 01:07:50 #24
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_190958874
Hm wat stom bij mij is de klantenservice van bol.com altijd erg behulpzaam en redelijk. Laatst een glazen pot gekocht die gebarsten aankwam en had de volgende dag een nieuwe binnen. Zou het nog maar eens bij ze proberen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_190959590
Ik wens je succes. Zo ging Bol om met mijn niet geleverde iPhone.


Spoiler: nooit gekregen.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel #2
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:02:18 #26
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_190959761
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Ik ken mensen die op die klantenservice gewerkt hebben... dat zijn niet de helderste lichten van de samenleving. En daarbij denk ik dat ze vrijwel minimumloon krijgen, dus het interesseert ze ook nog eens niet wat er met jouw pakket aan de hand is.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:06:25 #27
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190959782
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:12 schreef baskick het volgende:

[..]

De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.
Ik heb ook geen juridische achtergrond en toch weet ik dat de verzender uiteindelijk verantwoordelijk is voor de verzending.

Een van de redenen dat ik met m'n CC betaal. Aflevergarantie.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 08:20:34 #28
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_190959870
Wat Gunner zegt, en bovendien maak ik een video'tje als ik iets duurs uitpak.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_190960109
Is het pakket alleen met track&trace verstuurd, of was een handtekening vereist?

In het eerste geval kun je de zending weliswaar online volgen, maar is het alleen gescand. Dat is juridisch geen bewijs van aflevering. Hooguit een (postnl) intern hulpmiddel om uit te zoeken waar het mis is gegaan. Oftewel: bol.com moet vergoeden/opnieuw sturen en kan bij postnl een onderzoek laten starten en claimen.

In het tweede geval zou jij zelf online de handtekening moeten kunnen zien. Is die vervalst? Dan dat aangeven bij bol.com. Die zullen dan uiteraard wel een bewijs willen zien - en dat kan gedoe opleveren, vooral bij een dure zending. Ook hier is bol.com als verkoper verantwoordelijk voor het uitzoekwerk en eventuele vergoeding. Maar je kunt in dit geval wél zelf een klacht bij postnl indienen wegens wangedrag van de bezorger.

Tip voor handtekeningpakketten: altijd laten afleveren op een retaillocatie. Daar moet je namelijk je ID laten zien bij afhalen, en is een eventuele fraudeur dus veel makkelijker op te sporen.
pi_190960401
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.
Eens. Zal wellicht of hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn. En toch betekent dat niet dat het beklijft. Of dat het ze interesseert.

quote:
19s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:06 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik heb ook geen juridische achtergrond en toch weet ik dat de verzender uiteindelijk verantwoordelijk is voor de verzending.

Een van de redenen dat ik met m'n CC betaal. Aflevergarantie.
Ok. Zelfde hier. Gezond verstand en algemene kennis helpen ook. Dat ontbreekt ook weleens bij mensen. Ook bij hooggeschoolden.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_190960568
Gelijk hebben, nu nog gelijk krijgen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 09:55:35 #32
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_190960646
Met de sint tijd ook gehad geen kadootje voor klein kind dus. Een belletje en mail naar bol en het werd keurig opgelost.
pi_190960711
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 07:47 schreef Newone82 het volgende:
Ik wens je succes. Zo ging Bol om met mijn niet geleverde iPhone.


Spoiler: nooit gekregen.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel #2
Ik neem aan dat je het er niet bij hebt laten zitten
  vrijdag 10 januari 2020 @ 10:14:21 #34
488883 P2P-er
Korte tekst
pi_190960791
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 07:47 schreef Newone82 het volgende:
Ik wens je succes. Zo ging Bol om met mijn niet geleverde iPhone.


Spoiler: nooit gekregen.
WGR / Grote webwinkel levert fout artikel #2
Wij hebben ook een webshop, daar gaat (heel soms gelukkig) wel eens iets mis met het verpakken/verzenden. Meestal gaat het dan om een product te weinig (bij teveel hoor je een klant meestal niet). We kunnen dat vrij makkelijk controleren door het gewicht, in de tracking van PostNL staat namelijk het gewicht. Als je dat gaat vergelijken met het juiste product+doosje kun je misschien een verschil ontdekken?

Voor TS van dit topic: het is niet aan jou om te bewijzen dat je het product niet hebt, het is aan Bol.com om te bewijzen dat jij het product wel hebt (enkel een melding dat het afgeleverd is, is ook geen bewijs).
pi_190965140
Bol.com moet het met PostNL oplossen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_190966608
quote:
13s.gif Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
:D _O-
je hebt mijn dag weer goed gemaakt met die opmerking
pi_190967310
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 15:52 schreef HSG het volgende:
Bol.com moet het met PostNL oplossen.
Nou, nee. Ze moeten aan TS leveren. Of ze al dan niet iets met PostNL doen staat ze vrij.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
  vrijdag 10 januari 2020 @ 19:14:16 #38
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190967682
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 08:02 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Ik ken mensen die op die klantenservice gewerkt hebben... dat zijn niet de helderste lichten van de samenleving. En daarbij denk ik dat ze vrijwel minimumloon krijgen, dus het interesseert ze ook nog eens niet wat er met jouw pakket aan de hand is.
Hun salaris is niet de hoofdprijs, maar de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn heel netjes.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 19:23:43 #39
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_190967826
Laat ook even controleren of het pakket niet bij Bol zelf ligt. Ik heb ook een keer een pakketje op hun hoofdkantoor moeten afhalen.
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:05:38 #40
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_190970728
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 19:23 schreef Lunatiek het volgende:
Laat ook even controleren of het pakket niet bij Bol zelf ligt. Ik heb ook een keer een pakketje op hun hoofdkantoor moeten afhalen.
Ik heb ze inmiddels nogmaals gebeld en kreeg nu een capabel persoon aan de lijn. Ze gaan zelf verder uitzoeken wat er met dat pakket is gebeurd en krijg een nieuwe opgestuurd. ^O^
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  vrijdag 10 januari 2020 @ 22:07:08 #41
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_190970777
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik wet niet wat er in dat pakketje zat. Maar als het een duur risicoobject is wens ik TS veel succes. Als de tracking zegt dat ie is afgeleverd.

Kijk even wie er voor getekend heeft.
Zijn gewoon krasjes. Heb een beetje het vermoeden dat de bezorger hem van te voren heeft getekend en vervolgens mij niet thuis heeft getroffen. Mja, inmiddels keurig opgelost door klantenservice.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')