Precies dit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
quote:
Duidelijk, thanks!quote:
Dat koop je alleen bij kwaliteitswebshopsquote:
Deze man weetquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat koop je alleen bij kwaliteitswebshops
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Mikeytt het volgende:
> Pakket besteld op Bol.com
> PostNL is aangewezen bezorger
> Pakket is nooit aangekomen, maar app zegt van wel
Ik bel dus met Bol.com en die zeggen dat ik contact op moet nemen met PostNL.
Prima, bel ik met PostNL, zeggen zij weer dat ik contact op moet nemen met de winkel waar ik het pakket heb besteld, Bol.com dus. Bol.com zegt weer dat dat niet klopt en PostNL me verder kan helpen met een pakket dat zoek is.
Bij wie moet ik nou eigenlijk zijn? Zou zelf zeggen bij Bol.com, want ik heb enkel een overeenkomst met hen.
Je moest eens weten wat voor organisatie dat tegenwoordig is, zeker als je dan ook nog eens iets bij een derde partij besteld.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Dit extreem kort samengevat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij bol.com. Hoe zij het pakket bij jou krijgen, is hun zorg en probleem. Daar heb jij niks mee te maken.
De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Studentjes en simpele mensen die in Portugal zitten voor een minimum loon... nee dat weten ze niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bizar dat een medewerker van bol.com zelf niet eens weet hoe het zit. Mag je toch wel verwachten van zo'n grote organisatie.
Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:12 schreef baskick het volgende:
[..]
De gemiddelde klantenservicemedewerker heeft doorgaans geen juridische achtergrond. Die zit daar puur om tickets weg te werken zonder zelf na te denken.
En dan zie je een of andere vage krabbel.. Succes met uitzoeken wie dat geweest is.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef trein2000 het volgende:
Ik wet niet wat er in dat pakketje zat. Maar als het een duur risicoobject is wens ik TS veel succes. Als de tracking zegt dat ie is afgeleverd.
Kijk even wie er voor getekend heeft.
Je wilt natuurlijk niet dat die mensen van een brug springen of na de eerste dag niet meer verschijnen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit hoort gewoon in de inwerkweek van die lui te zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |