SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekkets:
Speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
Eurosport, home of darts
Game on.
Aiii.
Dat zou uiteindelijk voor iedereen het beste zijn. Hopelijk ontstaat er snel consensus op dat vlak, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het nu maar kapot laat gaan. Is Des meteen opgerot en kan er met bijvoorbeeld Hearn een doorstart worden gemaakt. Waarbij de BDO dan echt de amateurbond gaat worden met wat stalwarts, uitgerangeerden en voor de rest een feeder naar de PDC.
Er is toch al lang een consensus? Dat is dat de BDO de structuur heeft voor talenten, semi-pro's en amateurs en de PDC voor pro's. En dat PDC de organisatie heeft en de BDO niet, wat betekent dat met name Jacklin snel zal moeten verdwijnen. Zelfs de meest loyale BDO figuren zijn daar niet op tegen, als je bijvoorbeeld zo'n Adams hoort recentelijk. Het enige wat niet moet gebeuren is dat er na Jacklin een ander clubje BDO bobo's aan de macht komt, die weer compleet aandachtsgeil zijn en hun nieuw verworven positie niet willen opgeven, waardoor je nog 10 jaar marginale BDO ellende hebt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat zou uiteindelijk voor iedereen het beste zijn. Hopelijk ontstaat er snel consensus op dat vlak, maar ik heb er een hard hoofd in.
Buiten de BDO is die consensus er inderdaad, nu nog binnen de BDO. Anders herhaalt dit fiasco zich weer. Er spelen machten binnen de BDO die het maar niet kunnen verkroppen dat de BDO qua professionaliteit op de tweede plaats staat. Dat dient eerst geaccepteerd te worden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er is toch al lang een consensus? Dat is dat de BDO de structuur heeft voor talenten, semi-pro's en amateurs en de PDC voor pro's. En dat PDC de organisatie heeft en de BDO niet, wat betekent dat met name Jacklin snel zal moeten verdwijnen. Zelfs de meest loyale BDO figuren zijn daar niet op tegen, als je bijvoorbeeld zo'n Adams hoort recentelijk. Het enige wat niet moet gebeuren is dat er na Jacklin een ander clubje BDO bobo's aan de macht komt, die weer compleet aandachtsgeil zijn en hun nieuw verworven positie niet willen opgeven, waardoor je nog 10 jaar marginale BDO ellende hebt.
Wat wil je precies horen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:58 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon Kan je ons een beetje van meer duiding voorzien omtrent Mario Vandenbogaerde?
Waar zenne potentie een beetje ligt. Ik hoor 'goede' verhalen over die man.quote:
Of en hoe lang hij het al serieus neemt en hoe serieus precies kan ik je niet zeggen. Hij heeft wel aardig wat scoringspower, al stond hij in zijn eerste wedstrijd hier vooral goed te finishen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waar zenne potentie een beetje ligt. Ik hoor 'goede' verhalen over die man.
Je snapt toch wel waarom zij hier staat? De caller-variant van Sherrock.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen echt niet rekenen bij BDO. Waar hebben ze de callers vandaan gehaald
Ik vind het treurig. Als je gewoon een goede caller bent en in kader van gelijkheid kan ze ook mannenwedstrijden callen. Maar ze doet alleen maar vrouwenwedstrijden en verschrikkelijk slecht ook.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom zij hier staat? De caller-variant van Sherrock.
Op de World Masters deed ze ook mannen, maar ze kan dus niet rekenen en ze heeft geen bijzondere stem/calls. Dan moet je haar er gewoon niet neerzetten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het treurig. Als je gewoon een goede caller bent en in kader van gelijkheid kan ze ook mannenwedstrijden callen. Maar ze doet alleen maar vrouwenwedstrijden en verschrikkelijk slecht ook.
Dit klinkt een beetje dubieusquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op de World Masters deed ze ook mannen,
Houdt ze de pijlen nou bij de tip vast?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:32 schreef wimderon het volgende:
Verder verzoek ik Winstanley om hier mee te stoppen.
Huh?quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
Tijdperk Ashton is ook al lang voorbij he
Vorig jaar 1e ronde eruitquote:
Nou. Dat ze nog leeftquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vorig jaar 1e ronde eruit
Dit jaar geen PDC WK
Deze wedstrijd is ook kut
Ashton's hele leven heeft geen zin meer.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit jaar geen PDC WK
Wel de andere grote toernooien gewonnen dit jaar en niet ver van een tourcard af op Q-school. Van Suzuki verliezen kan gebeuren, dat zijn de twee beste dames.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:41 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit jaar geen PDC WK
Ik hoorde vanmiddag nog dat Beau Greaves weleens de titel kan gaan pakken hierquote:
Zonder meer waarquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wel de andere grote toernooien gewonnen dit jaar en niet ver van een tourcard af op Q-school. Van Suzuki verliezen kan gebeuren, dat zijn de twee beste dames.
Alsof jij dat niet weetquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:46 schreef Machielovic het volgende:
wat is er Nederlansch aan deze avond?
Wat een idioten.quote:
Een Tukker en een Luxemburger. Vandenbogaerde komt wellicht dan het dichtst in de buurt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:46 schreef Machielovic het volgende:
wat is er Nederlansch aan deze avond?
Nu stond er 6/19 en 4/24quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
4 uit 29 op de dubbels. Dat haal ik ook wel
Het darts orakelquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:56 schreef KennyPowers het volgende:
20 dubbels in 2 sets missen is unlucky - Tony O'shea
http://cs.betradar.com/ls(...)rts#matchId=20903363quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu stond er 6/19 en 4/24(ik zag die 4/29 ook staan, eerder)
ja dat kan dus niet. Ook weer nietquote:Op donderdag 9 januari 2020 20:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nu stond er 6/19 en 4/24(ik zag die 4/29 ook staan, eerder)
quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://cs.betradar.com/ls(...)rts#matchId=20903363
Ashton 6/25
Winstanley 4/34
Dezelfde moeke ook.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dennie heeft dezelfde kapper als Hendrix van PSV.
Deze zaal heeft ook nog een balkon, alleen die is vanwege het succes dicht.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
The Lakeside Country club lijkt me groter dan dit zaaltje.
Kreeg de voorzitter van de BDO maar eens wat minder O2, doel je daar op?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef Machielovic het volgende:
Dat O2 en de BDO past niet helemaal bij elkaar op een of andere manier
Twee complete ringen geloof ik zelfsquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Deze zaal heeft ook nog een balkon, alleen die is vanwege het succes dicht.
Paul Lim 1990quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer is er bij de BDO voor het laatst een 9 darter gegooid?
Hierna komt nog een wijvenpot. Op papier betere speelsters.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Net even gekeken naar die wijven
Niet te doen
Lim gokje 1984quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Zo vraag ik me wel eens af wie jouw posts allemaal produceertquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:17 schreef TjjWester het volgende:
Hmm older kanter in hoofdletters op het scorebord en zijn tegenstander niet, zoals het hoort.![]()
![]()
Je vraagt je toch af wie dit alkemaal produceerd, een en al amateurisme dit toernooi.
produceerd (lol)quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:17 schreef TjjWester het volgende:
Hmm older kanter in hoofdletters op het scorebord en zijn tegenstander niet, zoals het hoort.![]()
![]()
Je vraagt je toch af wie dit alkemaal produceerd, een en al amateurisme dit toernooi.
?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:17 schreef TjjWester het volgende:
![]()
Dat is het hele toernooiquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Dit potje is wel behoorlijk matig verder
Wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen we de BDO niet gewoon opdoeken na dit toernooi?
Dat wil meneer hearn nietquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Kunnen we de BDO niet gewoon opdoeken na dit toernooi?
Open Noord-Ierland in oktober.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Ga je de laatste wedstrijd missen?? De enige met potentiëlquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is toch ook niet om aan te gluren man. #vroegnaarbed
Als dit zo doorgaat haal ik niet eens het eind van deze partij. Morgen ook weer 5:30 de wekkert.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ga je de laatste wedstrijd missen?? De enige met potentiël
Zo he dan. Laat je nog wat van hem heel?quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo vraag ik me wel eens af wie jouw posts allemaal produceert
AssenGoden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, de laatste op beeld is van Fitton in 2015.
Ik liet me even gaanquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo he dan. Laat je nog wat van hem heel?
Da's nog eens goed nieuws op zo'n avond.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat @:JanCees een ban heeft:
[ afbeelding ]
Die gast op 1.33 die klaptquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, de laatste op beeld is van Fitton in 2015.
Komt eraan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast op 1.33 die klapt![]()
Kan iemand daar aub een mooi gifje van maken?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoveel moois in één gifje, je weet bijna niet waar je kijken moet. Prima naam ook van het gifjequote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slaap lekker Fles!quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
3-0. Drie keer 3-0 in legs. Welterusten vrienden
Wellicht telde de stagiair die d18 mee die Olde Kater achteloos gooide toen hij na twee darts op 72 kwam te staan.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:42 schreef HulkHeld het volgende:
Hitting doubles 1 uit 14 goed Eurosport.. man man man uit dat licht
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:29 schreef Tagliano het volgende:
"Nederland-België, of moeten we zeggen Twente-Belgie"
Wie post even dat spandoek met Twente buiten Nederland
Adviesrapportjes van Zjak binnenkort op de matquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht telde de stagiair die d18 mee die Olde Kater achteloos gooide toen hij na twee darts op 72 kwam te staan.
Zou best kunnen dat ze dat min of meer standaard doenquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht telde de stagiair die d18 mee die Olde Kater achteloos gooide toen hij na twee darts op 72 kwam te staan.
Ik voor je mams😄quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had het broekje al uit voor Dobro GVD
Sooowwwwwwwquote:Op donderdag 9 januari 2020 21:55 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Wow. Dit waarderen wij in DRT niet.
Die d19 was anders meteen raakquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hij is niet bijster goed op de dubbels😜
Feliquote:
Koekoek goeie kwarkzakkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:09 schreef KennyPowers het volgende:
https://www.classmates.com/people/Jackie-Goethals/7743536156
sow
quote:
Suzuki nog met Baby Shark?quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:12 schreef KennyPowers het volgende:
Tijd voor WAKE ME UP INSIDE (CANT WAKE UP)
Jammer dat die partij smiddags gespeeld wordtquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
Waites v Mitchell wordt morgen wel lastig te voorspellen. Denk dat Warren en D. Evans de halve finale wel halen (op basis van wat ik dit toernooi zie).
Ach, krijg je nog Williams v Kleermaker/Hogan ter compensatie.quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jammer dat die partij smiddags gespeeld wordt
quote:
twitter:SportMoments4Al twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 13:23:08Jacky Goethals hits a never before seen checkout https://t.co/54lndsiI6Y reageer retweet
en een vieze vetzakken uitlubberbroek. Die stof is zo dun, daar ruik je alles doorheen. BAH.quote:
Je zou ruiken he jijquote:Op donderdag 9 januari 2020 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
en een vieze vetzakken uitlubberbroek. Die stof is zo dun, daar ruik je alles doorheen. BAH.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:28 schreef KennyPowers het volgende:
Marry, fuck, kill?
Marry Suzuki
Fuck Dobro
Kill scheids
quote:Op donderdag 9 januari 2020 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]twitter:SportMoments4Al twitterde op zaterdag 25-05-2019 om 13:23:08Jacky Goethals hits a never before seen checkout https://t.co/54lndsiI6Y reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |