Drentsquote:
Hoewel Limburgs zeikerig klinkt, is alles nog beter dan die verschrikkelijke harde G. Gorgelend slijm. Alle buitenlanders zijn het hierover eens.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:40 schreef wollah het volgende:
Alle accenten van buiten de Randstad, maar vooral nichterige zachte g accenten
Nee de harde g is het mooistequote:Op donderdag 9 januari 2020 19:47 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Hoewel Limburgs zeikerig klinkt, is alles nog beter dan die verschrikkelijke harde G. Gorgelend slijm. Alle buitenlanders zijn het hierover eens.
http://dekritischenood.nl(...)end-gorgelend-slijm/
Dit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
Westerlingen mogen allemaal onder de zeespiegel.
Ojajoh!quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:44 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Praten in 010 en 020Dat is nog erger dan een accent.
Famke Louise.quote:Op donderdag 9 januari 2020 20:11 schreef ebke het volgende:
Als blanke mensen gaan praten als een Marokkaan, ja dat is echt een afschuwelijk Nederlands accent.
Oh ja, misschien moeten we dan mannen de harde G aanleren en vrouwen de zachte.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:54 schreef wollah het volgende:
[..]
Nee de harde g is het mooiste![]()
Zachte g is voor homo’s en wijven
Oh wat gooeeeeedquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:40 schreef wollah het volgende:
Alle accenten van buiten de Randstad, maar vooral nichterige zachte g accenten
Nee dan kirchoa's of hoe je het ook schrijftquote:
Dat is een Duits accent.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee dan kirchoa's of hoe je het ook schrijft
Je bedoelt van Persie?quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:51 schreef Geerd het volgende:
Kaaskoppen die mocroos na doen inclu upskeer nektasje alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van Persie precies hetzelfde "Ik ben opgegroeid met Turkse, Surinaamse en Marokkaanse jongens om me heen." Hij spreekt met een Marokkaans accent Is ook getrouwd met een Marokkaanse.quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Famke Louise.
Het is niet slechts een maniertje in haar 'muziek'; getuige Rtl Boulevard van vandaag praat ze écht zo.
Nee man dat is juist geil, elke keer als Britt Dekker haar mond opentrekt glij ik van de bank af!quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
West-Fries. Mensen uit Castricum enzo.
Bohhh,ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Telt West-Vlaams mee trouwens? Dan die.
Ben door heel Europa geweest en heb mij altijd staande gehouden. Desnoods met handen en voeten. Maar die shit is echt onverstaanbaar.quote:
Authentiek Amsterdams is het mooiste accent wat er isquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
Plat Amsterdams vind ik echt vreselijk. Ook wel omdat je dat vaak op tv hoort, omdat ze denken dat zo'n accent authentiek en gezellig klinkt. Het tegenovergestelde is waar.
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:49 schreef Stray_cat het volgende:
Hete aardappel in de keel-accent. Blablabla. Stupide studenten met kuddegedrag.
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:40 schreef Lunatiek het volgende:
Hipster-Amsterdams van import-Amsterdammers is ook vreselijk. Met hun azielsoekers en fiswaiv.
Dit iig.quote:
En dat moet je hier drie keer meldenquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:39 schreef wollah het volgende:
[..]
Vlaams![]()
Alleen homo’s praten met zachte g. Harde g is voor de echte mannen
Zachte g kasthomo gespotquote:Op zondag 12 januari 2020 12:15 schreef Prego het volgende:
[..]
En dat moet je hier drie keer meldende onzekerheid druipt er vanaf.
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:58 schreef PiyeReloaded het volgende:
Amsterdams, Drenths Drents, Twents, verscheidene vormen van Limburgs, Gooisch, West-Vlaams en murks.
zal ik oe eens eem de balln uut de boxe trappmquote:Op vrijdag 10 januari 2020 00:30 schreef Ifrane het volgende:
Alles met een zachte g of waar ze mee zingen of waar ze klinkers inslikken.
Dus accenten uit het zuiden ( Limburgs in het bijzonder), noorden ( Drents
) en oosten ( Twents
).
Nope blijft dialect!quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft het over de uitspraak, dus hij bedoelt wel degelijk het accent.
Psst, kiek hier dan eem GC / Wat is het allerleukste accent in het Nederlands?quote:Op zondag 12 januari 2020 13:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
[..]
[..]
zal ik oe eens eem de balln uut de boxe trappm
Fries is een taal, geen accentquote:Op vrijdag 10 januari 2020 23:44 schreef imgoddamnugly het volgende:
Limburgs vind ik nog als een accent klinken. Fries ook wel? Maar Drents/achterhoeks is gewoon pure armoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |