met je vingers/nagels pakken en net zo lang blijven plukken tot ie loslaat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, m'n baard is terug.
En geen pincet mee natuurlijk, dat gaat een lange middag worden.
Over een paar uur hoop ik in Londen te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik dacht dat ik weer wat breaking news over een aanslag gemist had.
Vaguebooking![]()
Nou veel plezier maarOf gauw weer weg, kan ook
In één klap een sinterklaasbaard?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, m'n baard is terug.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar uur hoop ik in Londen te zijn
Ja, daar is 'ie nog net te kort voor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
met je vingers/nagels pakken en net zo lang blijven plukken tot ie loslaat.
Moedervlek op m'n kin waar een dikke zwarte haar uit groeit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In één klap een sinterklaasbaard?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zouden in de Thalys moeten zitten maar die rijdt niet
Don't give up!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar is 'ie nog net te kort voor.
[..]
Moedervlek op m'n kin waar een dikke zwarte haar uit groeit.
Daarom de laaaange middag. Blijven proberen yo.quote:
Aansteker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, m'n baard is terug.
Geen rokers in de buurt, dus ook geen aanstekers.quote:
gewoon je nagels gebruikenquote:
Net gekortwiekt afgelopen weekend.quote:
ik rook niet, maar heb toch altijd een aansteker bij mequote:Op donderdag 9 januari 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen rokers in de buurt, dus ook geen aanstekers.
Ik kan me in mijn dagelijkse beslommeringen echt geen moment bedenken dat dat nuttig zou zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rook niet, maar heb toch altijd een aansteker bij me
Ik ga altijd. Tot nu toe steeds goed gegaan, maar net onze trein valt uit omdat die briekauwers weer stakenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Dit is de reden dat ik nog niet met de trein ben gegaan.
Waar zit je dan inquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zouden in de Thalys moeten zitten maar die rijdt niet
jezus, straks ga je zeker ook nog vertellen dat je geen multi tool bij je hebtquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me in mijn dagelijkse beslommeringen echt geen moment bedenken dat dat nuttig zou zijn.
Gianni heeft pyromanie als hobbyquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me in mijn dagelijkse beslommeringen echt geen moment bedenken dat dat nuttig zou zijn.
Wel lippenbalsem en een shitload aan tampons?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, straks ga je zeker ook nog vertellen dat je geen multi tool bij je hebt
Gebruikte?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lippenbalsem en een shitload aan tampons?
dat heb ik dan weer niet..quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lippenbalsem en een shitload aan tampons?
Het internationale boemeltje. Net een hele preek gehad dat onze kaartjes niet geldig zijn. Na vijf minuten preken zei ze dat ze vanmorgen door de NS ‘verwittigd’ zijn en dat ze het voor deze keer toestaanquote:
Ja die Fransozenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga altijd. Tot nu toe steeds goed gegaan, maar net onze trein valt uit omdat die briekauwers weer staken
Kan ik thee maken voor de vampiers.quote:
Ik vermijd Frankrijk meestal. Heb er niks meequote:Op donderdag 9 januari 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die Fransozen![]()
Keertje op vakantie gehad dat er geen benzine meer was door een staking. Ja leuk, kun je nergens naartoe.
Normandië vond ik wel mooi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermijd Frankrijk meestal. Heb er niks mee
Belgische stoptrein of de NS intercity Amsterdam - Brussel?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het internationale boemeltje. Net een hele preek gehad dat onze kaartjes niet geldig zijn. Na vijf minuten preken zei ze dat ze vanmorgen door de NS ‘verwittigd’ zijn en dat ze het voor deze keer toestaan
Fransozen zijn wel experts op het gebied van staken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die Fransozen![]()
Keertje op vakantie gehad dat er geen benzine meer was door een staking. Ja leuk, kun je nergens naartoe.
Zal vast goed verkopenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan ik thee maken voor de vampiers.
De intercityboemelquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Belgische stoptrein of de NS intercity Amsterdam - Brussel?
Onderschat Italianen niet, die zijn er ook in afgestudeerdquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Fransozen zijn wel experts op het gebied van staken.
hier zijn het alleen leraren en politie agenten.
in Belgie het OV en bagage gooiers.
quote:
Kom je bij ons lunchen?quote:
Italianen zijn Fransozen met hun vingers in de lucht tijdens het praten.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onderschat Italianen niet, die zijn er ook in afgestudeerd
Tegen de tijd dat ik daar ben is de lunchtijd voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:50 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Kom je bij ons lunchen?
Bara on me![]()
Mijn pa en gebroerte zijn een paar jaar terug een heel eind langs de Normandische kust getrokken om precies dat te doen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik nog wel een keer WOII-rommel gaan bekijken
Kom op, beetje gas geven. Zķ ver is Uutje nou toch ook weer niet?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik daar ben is de lunchtijd voorbij
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom op, beetje gas geven. Zķ ver is Uutje nou toch ook weer niet?
Je kunt ook een strafbaar feit plegen en vragen om supersnelrecht, dan kun je me ook opzoeken
Iemand neersteken voor een meet gaat misschien weer wat verquote:
Alsof ik dan bij jou in de personeelskantine terecht komquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Iemand neersteken voor een meet gaat misschien weer wat ver
Heb ik ook eens gedaan. Is echt heel tof!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn pa en gebroerte zijn een paar jaar terug een heel eind langs de Normandische kust getrokken om precies dat te doen.
Heel interessant.
Ehhhh….quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alsof ik dan bij jou in de personeelskantine terecht kom
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Iemand neersteken voor een meet gaat misschien weer wat ver
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Is echt heel tof!
Mag dat? Want dan is het nog wel een optie :pquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ehhhh….
Nee
Ik kan wel naar de arrestantencomplex komen om een broodje te brengen hoor
zou ik ook graag eens willen doen, ware het niet dat Normandië in Frankrijk ligt en daar ze veel Fransozen zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn pa en gebroerte zijn een paar jaar terug een heel eind langs de Normandische kust getrokken om precies dat te doen.
Heel interessant.
Ik kon geen vrij krijgen, anders was ik zeker meegegaan!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Is echt heel tof!
Ah zonde!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kon geen vrij krijgen, anders was ik zeker meegegaan!
Hmmm, ik heb wel toegang, maar ik denk dat het broodje eerst gescreend moet worden door de beveiliging.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag dat? Want dan is het nog wel een optie :p
FOEI!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:58 schreef bitterbal het volgende:
ik heb maar 1 keer vast gezeten gelukkig. Omdat ik geen legitimatie bij mij had
Ja ga zo wel naar de ah voor iets lekkersquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb wel toegang, maar ik denk dat het broodje eerst gescreend moet worden door de beveiliging.
Dan issie al koud
Uiteindelijk vergeet ik die boete te betalen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zetten ze je daar niet meer voor vast geloof ik.
Crimineel in de dopquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk vergeet ik die boete te betalen.
Moet ik voor dat zware vergrijp ook nog voorkomen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga zo wel naar de ah voor iets lekkers![]()
rechter: waarom heeft u die postbode neergestoken mevrouw bitterbal?
bitterbal; Ja Muck had het over surinaamse dag in de personeelskantine en zou mij een broodje komen brengen.
Denk dat ik tbs krijg dan.
Ja gok het er toch niet op denk ikquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Als het een Utrechtse rechter is, snapt ie het wel
Hebben jullie deze humor op werkquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Als het een Utrechtse rechter is, snapt ie het wel
Tisser dan?quote:
Ik kan je plaatje niet zienquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie deze humor op werk
[ afbeelding ]
raar..quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Tisser dan?
Edit: oh! Ze doen een stap terug.
Stoer wel ja
[..]
Ik kan je plaatje niet zien
Mehehehe. ik hang hem zo even opquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar..
https://scontent-ams4-1.x(...)f34b2ebf&oe=5E977F11
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie deze humor op werk
[ afbeelding ]
Boekarest lijkt me ook wel eens mooi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
We rijden nu door de buitenwijken van Boekarest Brussel
Mooi niet, wel interessantquote:Op donderdag 9 januari 2020 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Boekarest lijkt me ook wel eens mooi.
Normandië is wel een van de beste gebieden van Frankrijk en wat minder 'Frans', vooral het gebied rondom Bayeux (bij de meeste landingsstranden) is een stuk beter ontwikkeld dan de rest van het land.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ik ook graag eens willen doen, ware het niet dat Normandië in Frankrijk ligt en daar ze veel Fransozen zijn
Vlotte rechtsspraak daar wel, kunnen ze bij IS nog wat van leren.quote:
geen idee, nooit gekeken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Ligt het aan mij of is Jinek op rtl minder diepgaand?
Ja vind het al een rare overgang. Vind het niets voor rtlquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee maar ze zal zich wel aan het publiek aanpassen.
Andere locatie zoeken voor de foto shoot?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef Muck het volgende:
Bal!
Ik kan geen foto maken, zonder dat onze postkamer erop staat
En wel de juiste pose enzo aanhouden. anders is het gelijk zo vulgair.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Andere locatie zoeken voor de foto shoot?
Alleen op de muur inzoomen?quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef Muck het volgende:
Bal!
Crop!quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:11 schreef Muck het volgende:
Bal!
Het hangt op een glazen tussenwandquote:
Nee, ik heb geen leidinggevende kunnen spreken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je iets gehoord over Sandd?
Heb je het er veel over met collega's?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen leidinggevende kunnen spreken.
Die onduidelijkheid lijkt mij wel irritantquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen leidinggevende kunnen spreken.
Ja mij ook.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die onduidelijkheid lijkt mij wel irritant
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even afronden qua werk en dan naar de kapper
Oh kut, ik had voor 16.00 moeten bellen om een afspraak voor zaterdagochtend te maken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
nog even afronden qua werk en dan naar de kapper
Wel mooi hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ja. Deze voelt zich overal thuis.
Lolquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
Misschien dat ik ik hem kan laten kwispelen :p
Nee haha. Ik verzorg nooit het eten en merk het wel als ik thuiskomquote:
Vind je alles lekker wat ze maakt?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha. Ik verzorg nooit het eten en merk het wel als ik thuiskom
Ze weet wat ik lekker vindquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind je alles lekker wat ze maakt?
Patatje joppie saus met een bickie burger zekerquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze weet wat ik lekker vind
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patatje joppie saus met een bickie burger zeker
PARTYTIME !!!!quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:25 schreef bitterbal het volgende:
Net rooster. Volgende week vrijdag zaterdag en zondag vrij
Hoeren niet hoor.vind ik niks voor jouquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa OMFG Wat moet ik doen?! UIt? Feesten, zuipen, hoeren
Nieuwe dingen proberen en zo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeren niet hoor.vind ik niks voor jou
😂quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nieuwe dingen proberen en zo?
Denk dat ik meer verdien dan nu?
Die snapt het niet helemaalquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
Mijn telefoon staat altijd op stil. Dus gemiste oproep.
Bel terug krijg je als eerste de vraag of je geen zin had om op te nemen.
Krijg toch gauw de tyfus
Hoe veel voordeel die telefoons ook hebben er is echt een verkeerde verwachting ontstaan. Heb er soms ook last van met appen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die snapt het niet helemaal
Ja heel naar is datquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe veel voordeel die telefoons ook hebben er is echt een verkeerde verwachting ontstaan. Heb er soms ook last van met appen.Denk ik ook van je kan toch wat terug sturen...
Ik heb alleen groepen op stil gezetquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:39 schreef Karzai het volgende:
Alleen app staat op stil, daar werd ik wel een beetje gek van
Trill nog wel? Ik dacht altid dat ik hem voelde trillen. Ook maar uit en heb dat nu niet meer gelukkigquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:39 schreef Karzai het volgende:
Alleen app staat op stil, daar werd ik wel een beetje gek van
quote:Op donderdag 9 januari 2020 17:49 schreef Karzai het volgende:
ik had gister alle ramen open, was gewoon lente weer
Echt, in januariquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:48 schreef Karzai het volgende:
ja ik had er hier ook eentje om mijn hoofd zoemen gister toen ik lekker op de bank lag
Dus,,,quote:Madame Tussauds heeft in Londen de wassen beelden van prins Harry en Meghan Markle weggehaald bij de beelden van onder anderen de Britse koningin Elizabeth en haar man prins Philip.
https://www.nu.nl/cultuur(...)auds.html?redirect=1
Dat zal wel zijn om vandalisme te voorkomen. Lijkt me niet dat madame tussauds zich waagt aan politieke statementsquote:
Indiaasquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Hmm ja zie dat het net onder het hoofd begintquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar zitten ze dan niet iets te hoog?
Dit leek me al vrij plausibel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:30 schreef bitterbal het volgende:
oh oh
https://www.rtlnieuws.nl/(...)boeing-neergeschoten
Ja das wel het laatste wat je hoopt natuurlijk. Al vond ik het wat toevalligquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit leek me al vrij plausibel.
Toeval bestaat niet zolang de logische verklaringen nog rond dansen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das wel het laatste wat je hoopt natuurlijk. Al vond ik het wat toevallig
Zwaartekracht?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet zolang de logische verklaringen nog rond dansen.
Aardappeltjes, met in de oven gebakken groente met een schnitzel volgens mij. Heb me er niet mee bemoeit moet ik eerlijk zeggen.quote:
Waar ligt koenland?quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:46 schreef Toekito het volgende:
Moet zo nog naar Koenland, even mijn Nette pak ophalen bij mijn schoonouders. Heb morgen een jaarborrel op werk.
Zeg dan gewoon Sweet Lake City.quote:
124.025 (2015)quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens mij zelfs de 10de van NL.
Ftfyquote:Op donderdag 9 januari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
124.025 (2015)
Niet gedacht dat er zoveel wezens wonen.
"Mensen"quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
124.025 (2015)
Niet gedacht dat er zoveel mensen wonen.
Stiekem denk hij, een paar Oekraīners, wat verdwaalde Britten en Fransen, een paar Zweden en een hele roedel Iraanse Canadezen, goooood job Mister Carrot hair.quote:
Zal wel een BUK uit Rusland geweest zijn. die ene loopt tenslotte gewoon vrij rond.quote:
Ja dat wel maar denk dat dit wel serieus goed helpt om even kalmte te bewaren daarquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat nog heel wat gebeuren daar.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem denk hij, een paar Oekraīners, wat verdwaalde Britten en Fransen, een paar Zweden en een hele roedel Iraanse Canadezen, goooood job Mister Carrot hair.
Voor eventjes ja.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat wel maar denk dat dit wel serieus goed helpt om even kalmte te bewaren daar
Zou ook nog goed kunnen jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zal wel een BUK uit Rusland geweest zijn. die ene loopt tenslotte gewoon vrij rond.
We're sorry for Bryan Adamsquote:
Liggen die twee van Coronel er al uit?quote:
nee die gaan lekker met de Jefferies buggyquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Liggen die twee van Coronel er al uit?
Die zou ik graag over de kop zien gaanquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Liggen die twee van Coronel er al uit?
Misselijke kupkes hebben die twee hč, van die types met een te smal gebit ook, walgelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zou ik graag over de kop zien gaan
Dat is niet lief.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zou ik graag over de kop zien gaan
je kunt er maar jeuk aan hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
Misselijke kupkes hebben die twee hč, van die types met een te smal gebit ook, walgelijk.
Prima doordeweeks voerquote:
Uhuh!quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misselijke kupkes hebben die twee hč, van die types met een te smal gebit ook, walgelijk.
Ik ben ook niet liefquote:
Wow. Mits écht, is dit wel duidelijkquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:26 schreef onlogisch het volgende:
https://twitter.com/Roman_012/status/1215335999997448195?s=19
Neergehaald.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Prima doordeweeks voer
Ik had een schnitzel en gnocchi
Geen groenten want was Koos vergeten te maken
Ik had vanmiddag een sessie met een man of 30 waar ik er van eentje echt ernstige gifkikkereczeemjeuk kreeg.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is volkomen normaal en gezond om je aan niet leuke lelijke mensen te irriteren hoor.
je ziet HE LE MAAL niksquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow. Mits écht, is dit wel duidelijk
Projectiel van links, inslag en dan vliegtuig naar links toe bewegenquote:
Ja man, afslachten die josti's, heerlijkquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag een sessie met een man of 30 waar ik er van eentje echt ernstige gifkikkereczeemjeuk kreeg.
Die heb ik dus even verbaal afgemaakt, een consultant die erbij was deed na een knipoog naar mij heerlijk meer.
We werden erna door vier man bedankt.
Heer-lijk![]()
Genieten
Dit is echt wel echt.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Wow. Mits écht, is dit wel duidelijk
Ik kan daar echt te erg van genietenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, afslachten die josti's, heerlijk
Een iets te bange Iraanse meneer en boem weg al die levens maar ik geloof niet dat ze daar op een prei kijken.quote:
Gyros schotel met gebakken aardappeltjes, knoflook yoghurt dresssing en beetje groenvoer.quote:
Zijn zat plekken waar dat van mij wel zou mogen in Nederlandquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Zou in Nederland moeten gebeuren; "1500 doden bij boerenprotest op het Malieveld"
Ja Den Haag en boeren was dan toch niet zo'n heel erg slecht voorbeeld?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn zat plekken waar dat van mij wel zou mogen in Nederland
#thatsracist
Boeren doen zat nuttige dingenquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Den Haag en boeren was dan toch niet zo'n heel erg slecht voorbeeld?
Het waren er nog geen 200 overdrijviequote:Op donderdag 9 januari 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
Zou in Nederland moeten gebeuren; "1500 doden bij boerenprotest op het Malieveld"
Wanneer gaan wij eens meeten Molo?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:40 schreef Molo het volgende:
Mijn kind zit het vocht van een blikje mais op te drinken
'Hmmmm lekker' zegt ze
![]()
![]()
![]()
Aan de trekkers op de weg te zien waren het er veel meerquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het waren er nog geen 200 overdrijvie
Ja of mensen die spullen bij de Ikea kopen of darters of dierentuinbezoekers.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Boeren doen zat nuttige dingen
Ik bedoel bijvoorbeeld van die zalencomplexen waar allemaal van die randfiguren komen voor een bruiloft en einde van de avond op elkaar gaan schieten.
Dat soort figuren
Lekker samen, bommetje erop, klaar
Geen ideequote:Op donderdag 9 januari 2020 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens meeten Molo?
nee ik had het over die doden bij die vleigrampquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Aan de trekkers op de weg te zien waren het er veel meer![]()
Ik had nog bijna mijn sollicitatiegesprek gemist door die figurenn
Ik laat wel heel vaak windjes. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
Heeftbiemand bij hier de serie feuten gezien?
Oh nou daar hoef je met mij niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Wellicht ooit eens. Ik heb laatste jaar alleen maar meest met veel fysieke activiteiten gehad eigenlijk
Twee hiervan ben ikquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of mensen die spullen bij de Ikea kopen of darters of dierentuinbezoekers.
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik had het over die doden bij die vleigramp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |