met je vingers/nagels pakken en net zo lang blijven plukken tot ie loslaat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, m'n baard is terug.
En geen pincet mee natuurlijk, dat gaat een lange middag worden.
Over een paar uur hoop ik in Londen te zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik dacht dat ik weer wat breaking news over een aanslag gemist had.
Vaguebooking![]()
Nou veel plezier maarOf gauw weer weg, kan ook
In één klap een sinterklaasbaard?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, m'n baard is terug.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over een paar uur hoop ik in Londen te zijn
Ja, daar is 'ie nog net te kort voor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
met je vingers/nagels pakken en net zo lang blijven plukken tot ie loslaat.
Moedervlek op m'n kin waar een dikke zwarte haar uit groeit.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In één klap een sinterklaasbaard?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zouden in de Thalys moeten zitten maar die rijdt niet
Don't give up!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar is 'ie nog net te kort voor.
[..]
Moedervlek op m'n kin waar een dikke zwarte haar uit groeit.
Daarom de laaaange middag. Blijven proberen yo.quote:
Aansteker?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Fu, m'n baard is terug.
Geen rokers in de buurt, dus ook geen aanstekers.quote:
gewoon je nagels gebruikenquote:
Net gekortwiekt afgelopen weekend.quote:
ik rook niet, maar heb toch altijd een aansteker bij mequote:Op donderdag 9 januari 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen rokers in de buurt, dus ook geen aanstekers.
Ik kan me in mijn dagelijkse beslommeringen echt geen moment bedenken dat dat nuttig zou zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rook niet, maar heb toch altijd een aansteker bij me
Ik ga altijd. Tot nu toe steeds goed gegaan, maar net onze trein valt uit omdat die briekauwers weer stakenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Dit is de reden dat ik nog niet met de trein ben gegaan.
Waar zit je dan inquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zouden in de Thalys moeten zitten maar die rijdt niet
jezus, straks ga je zeker ook nog vertellen dat je geen multi tool bij je hebtquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me in mijn dagelijkse beslommeringen echt geen moment bedenken dat dat nuttig zou zijn.
Gianni heeft pyromanie als hobbyquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me in mijn dagelijkse beslommeringen echt geen moment bedenken dat dat nuttig zou zijn.
Wel lippenbalsem en een shitload aan tampons?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jezus, straks ga je zeker ook nog vertellen dat je geen multi tool bij je hebt
Gebruikte?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lippenbalsem en een shitload aan tampons?
dat heb ik dan weer niet..quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lippenbalsem en een shitload aan tampons?
Het internationale boemeltje. Net een hele preek gehad dat onze kaartjes niet geldig zijn. Na vijf minuten preken zei ze dat ze vanmorgen door de NS ‘verwittigd’ zijn en dat ze het voor deze keer toestaanquote:
Ja die Fransozenquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga altijd. Tot nu toe steeds goed gegaan, maar net onze trein valt uit omdat die briekauwers weer staken
Kan ik thee maken voor de vampiers.quote:
Ik vermijd Frankrijk meestal. Heb er niks meequote:Op donderdag 9 januari 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die Fransozen![]()
Keertje op vakantie gehad dat er geen benzine meer was door een staking. Ja leuk, kun je nergens naartoe.
Normandië vond ik wel mooi.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vermijd Frankrijk meestal. Heb er niks mee
Belgische stoptrein of de NS intercity Amsterdam - Brussel?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het internationale boemeltje. Net een hele preek gehad dat onze kaartjes niet geldig zijn. Na vijf minuten preken zei ze dat ze vanmorgen door de NS ‘verwittigd’ zijn en dat ze het voor deze keer toestaan
Fransozen zijn wel experts op het gebied van staken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die Fransozen![]()
Keertje op vakantie gehad dat er geen benzine meer was door een staking. Ja leuk, kun je nergens naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |