Ja, even afwachten wat daar uit komt, die zijn tot 27 januari gesloten. Als ik zijn rijlessen (deels) kan betalen vind ik dat best een vet cadeauquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best wel al voldoende op zich.
Ja, wel lekker feministisch.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
Die koffiemeneer heeft wel een rijke vriendin uitgezocht. respect.
Ja doet ie goed!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
ik zou me wel een beetje opgelaten voelen als ik zo'n dure dingen kreegquote:
Als je met haar verjaardag maar ook met iets goeds aankomt. Hoeft niet eens duur te zijn tochquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou me wel een beetje opgelaten voelen als ik zo'n dure dingen kreeg
Dat! Hier hebben we het wel een keer over gehad hoor, want ons inkomen is nou eenmaal scheef en daarmee het uitgavepatroon ook. Maar als hij nu supergelukkig zou worden van iets wat bij wijze van niets kost, dan geef ik dat net zo graag. Mijn verjaardagscadeau was niet mega duur maar ben ik wel super super blij meequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met haar verjaardag maar ook met iets goeds aankomt. Hoeft niet eens duur te zijn toch
Ja. Die heeft het goed bekeken.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:49 schreef gianni61 het volgende:
Je verwent hem te veelquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb al een horloge klaar liggen. En geïnformeerd bij de motorrijschool wat de rest van zijn traject zou kosten.
Haha, op welke manier precies?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
Sowieso klinkt Debster wel als de man in de relatie.
Niks moet, maar mag toch best!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:50 schreef TaMieke het volgende:
Hij heeft toch al een horloge gekregen?
2 dingen lijkt me sowieso voldoende![]()
![]()
Of moet er nog meer bij?
Ik denk het niet meer ondertussen. Ik sport(te) niet meer en hij al maanden welquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kon toch ook van hem winnen met armpje drukken?
Tijd terug bedoel je? Die is retour gegaan. En had er nog geen andere voor gevonden die hij mooi vond.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:50 schreef TaMieke het volgende:
Hij heeft toch al een horloge gekregen?
2 dingen lijkt me sowieso voldoende![]()
![]()
Of moet er nog meer bij?
Ah dat had ik gemistquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tijd terug bedoel je? Die is retour gegaan. En had er nog geen andere voor gevonden die hij mooi vond.
Was echt heel jammer, matzwart horloge waar meteen de coating al vanaf sprongquote:
prima. Dan heeft de wereld nog een kans om te overleven.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)jkt-nieuw-virus.html
Nou, dat was 'm. We gaan er allemaal aan.
Oh gezellig.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:08 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)jkt-nieuw-virus.html
Nou, dat was 'm. We gaan er allemaal aan.
De dumbells van 2,5kg uit de kast getrokken?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het niet meer ondertussen. Ik sport(te) niet meer en hij al maanden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |