Terwijl hij masturbeert?quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geerd menstrueert als een peerd
HAHAHAquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geerd menstrueert als een peerd
Hij wordt gepenetreerd terwijl zijn arie zweertquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl hij masturbeert?Alsof dat wat deert!
Maar hoe je het ook wendt of keert,quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hij wordt gepenetreerd terwijl zijn arie zweert
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar hoe je het ook wendt of keert,
ik denk niet dat hij er veel van leert!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je haalt wel lekker puntjes binnen zo
Ja hij is inderdaad wel heel plotseling opgeveerd.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Geerd is 'm gesmeerd volgens mij![]()
Hier afgeserveerdquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij is inderdaad wel heel plotseling opgeveerd.
Hebben we hier inmiddels al een succesvolle rap mee geschreven die veel geld oplevert? Mijn bankrekening raakt aardig opgeteerd!quote:
Gezien hoeveel hij traint, zal hij er vast ongeveer zo uitzien:quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:35 schreef stokj het volgende:
@:Geerd Geerdje, ga naar je huisarts, als je menstrueert als een peerd is dat niet gezond.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind de tt wel leuk eigenlijk
FOK!Rapquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we hier inmiddels al een succesvolle rap mee geschreven die veel geld oplevert? Mijn bankrekening raakt aardig opgeteerd!
quote:
Zou haar gruwelijk hard willen nemenquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoeveel hij traint, zal hij er vast ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
Ik vond hem ook best hilarischquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind de tt wel leuk eigenlijk
Zolang ze maar niet nagesynchroniseerd gaat kreunen dan!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zou haar gruwelijk hard willen nemen
Je kent me nietquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij een staarwedstrijd naar elkaar zou ik wel winnen hoor
Hij kon er ook zo uitzien:quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gezien hoeveel hij traint, zal hij er vast ongeveer zo uitzien:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij bent wel gewend iemand aan te staren?
En ik dacht dat je geen cougar was!![]()
Ik ga denk ik cancellen. Ik hou niet van mensen die zich nadrukkelijk overal willen uitnodigenquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij kon er ook zo uitzien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij mij ook niet, ik kan mijn emoties goed beheersen en strakke gezichten trekken (dat schijnt een specialiteit te zijn als HoS)quote:
Yup, klinkt idd echt als een manager!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij mij ook niet, ik kan mijn emoties goed beheersen en strakke gezichten trekken (dat schijnt een specialiteit te zijn als HoS)
Dat is ook een beetje raarquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga denk ik cancellen. Ik hou niet van mensen die zich nadrukkelijk overal willen uitnodigen
Dat jij HoS oid bent wil niet zeggen dat je alles weet of kanquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij mij ook niet, ik kan mijn emoties goed beheersen en strakke gezichten trekken (dat schijnt een specialiteit te zijn als HoS)
Head of statequote:Op donderdag 9 januari 2020 10:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zoek me het schompes om uit te zoeken wat een HoS isTell me. Ik heb klaarblijkelijk iets gemist en loopt achter in de 'slang' online. En Google komt alleen met het woordenboek; Hossen, uitbundig dansen
___!!!
We weten alleen nog niet van welk landquote:
Ik probeer hier voer in mini-ToT te krijgen, maar dat lukt vandaag wat minder goed dan normaal.quote:
Land van Ooitquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
We weten alleen nog niet van welk land
Ziekjes?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer hier voer in mini-ToT te krijgen, maar dat lukt vandaag wat minder goed dan normaal.
Straks prop ik 'm in z'n badje.
Wat voor een voer ? Wellicht 's leuk om zijn eten anders dan anders te presenteren.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeer hier voer in mini-ToT te krijgen, maar dat lukt vandaag wat minder goed dan normaal.
Straks prop ik 'm in z'n badje.
Nee, hij is gewoon wat koppigquote:
Brood met jam, en pyjamapap in zijn flesje.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat voor een voer ? Wellicht 's leuk om zijn eten anders dan anders te presenteren.
quote:
Aha lekker opstandigquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hij is gewoon wat koppigHij heeft maar een paar slokjes melk genomen en 3 kleine stukjes brood.
Geef je hem een korst in zijn handjes, dan heb je kans dat hij het wel eet, maar hij heeft ook wat op de grond gegooid.
Gisteravond was het helemaal drama!quote:
Jezusquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond was het helemaal drama!Stuiter stuiter stuiter, naar bed gebracht, drie kwartier later: stuiter stuiter stuiter stuiter en dat tot een uurtje of 12!
Speciale vormpjes snijden. Maakt het wat speelser om te eten. Wellicht dat dat iets triggered bij hem.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Brood met jam, en pyjamapap in zijn flesje.
Normaal ook fruit, maar dat is nu ff op.
Haha met zijn 15 maanden denk ik niet dat dat veel uit zal maken. Misschien als hij een jaartje of 3 is?quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Speciale vormpjes snijden. Maakt het wat speelser om te eten. Wellicht dat dat iets triggered bij hem.
toch minder masha kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteravond was het helemaal drama!Stuiter stuiter stuiter, naar bed gebracht, drie kwartier later: stuiter stuiter stuiter stuiter en dat tot een uurtje of 12!
[ afbeelding ]
Denk dat ze jou keihard neemtquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
FOK!Rap
[..]
[..]
Zou haar gruwelijk hard willen nemen
[..]
Ik vond hem ook best hilarisch
Komt van mijn handquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat ze jou keihard neemt![]()
Wat is deze tt dan![]()
Whehe!quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nice ! Zeg maar tegen Mini ToT dat we trots op hem zijn. Stoere knul.
dat vind jij niet erg om mee te kijkenquote:
Whehehe!quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat vind jij niet erg om mee te kijken
Dan geef je hem toch geen eten als die niet wil?quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zijn boterhammetje bijna op!
Mag ook wel; het is bijna weer lunchtijd!Hij lijkt godverdomme z'n vader wel; die moet ook nog ontbijten!
Meh, moet wel regelmaat in zitten. 3x per dag gewoon een maaltijd. Maar dwingen doen we sowieso niet. Gewoon af en toe proberen en als hij zijn hoofd wegdraait wachten we gewoon nog ff met het nog een keertje aan te bieden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch geen eten als die niet wil?
#viesdikquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
En z'n vader heeft net een pak Tucjes op zitten vreten!![]()
echt he.quote:
Kan lekker zijnquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:37 schreef ToT het volgende:
En z'n vader heeft net een pak Tucjes op zitten vreten!![]()
VIESDIKquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik nog steeds suikervrij . koolhydraat arm. En man wat mis ik de suikergodver. Maar goed volhouden dus. Rest is trouwens wel erg lekker.
Gister nog een vreetkick..8 pannenkoeken op..maar wel met wat suiker gewoon minimaal, bak kwark 500gram met 250gram druiven ..en nog volkorenboterhammen met kaasquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik nog steeds suikervrij . koolhydraat arm. En man wat mis ik de suikergodver. Maar goed volhouden dus. Rest is trouwens wel erg lekker.
HOMOquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gozer wordt alleen maar dikker zag ik laatst...
Eerst gisteren gesmokkeld met droge groninger wordt v/d markt met Marne Mosterd. Zit natuurlijk verwerkte suikers inquote:Op donderdag 9 januari 2020 11:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gister nog een vreetkick..8 pannenkoeken op..maar wel met wat suiker gewoon minimaal, bak kwark 500gram met 250gram druiven ..en nog volkorenboterhammen met kaas
Maar anders eigenlijk nooit problemen om suiker te laten staan..helemaal niet lekker ook...maja als der een droge worst over is van de visite ofzo..ja die gaat wel op..maja knal je tenminste nog ff 22gram eiwitten naar binnen...suiker is gewoon kut...
Salades word ik niet echt geil van... na het sporten bak kwart met druiven, voor het werk ff koken gewoon halfkopje zilvervliesrijst, kippendijen vlees of rundvlees..zo een zak van 400gram wokgroente erbij en 2 gekookte eieren...en dan neem ik naar het werk nog 2 gekookte eieren mee, van die snoeptomaatjes, wortels of een paprika, rijstwafels, nootjes, en een appel.quote:Op donderdag 9 januari 2020 11:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Eerst gisteren gesmokkeld met droge groninger wordt v/d markt met Marne Mosterd. Zit natuurlijk verwerkte suikers inenfin, wel erg lekker !
Maar verder salades, hard gekookt eieren, kipfilet / pootjes, soepjes, noodle. En wat fruit natuurlijk. Maar actief suiker in de koffie, thee, frisdrank , bier drink ik niet meer. Koffie /thee alleen zonder.
Gast....heb je je eigen tanden nog ?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
Zelf ben ik een kilootje of 74. Vroeger zat ik continu bij de Mac, vrat hele pakken koek en zakken snoep leeg en had standaard colaflessen bij m'n bed staan, en in die periode woog ik altijd ruim onder de 70 kilo!
en hoe lang ben je?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
Zelf ben ik een kilootje of 74. Vroeger zat ik continu bij de Mac, vrat hele pakken koek en zakken snoep leeg en had standaard colaflessen bij m'n bed staan, en in die periode woog ik altijd ruim onder de 70 kilo!
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast....heb je je eigen tanden nog ?
I know!quote:
en 150 kiloquote:
Zal wel mooi zijn als ik dat dit jaar red met bankdrukken ...maar dat is wel heel veel...quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Ik zat te googlen op "Fat midget" om dat hier te gaan posten, maar ehhhh.....nee!
Toch maar niet!
zo zie ik haags wel voor mequote:
Nja mag hoorquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Ik zat te googlen op "Fat midget" om dat hier te gaan posten, maar ehhhh.....nee!
Toch maar niet!
Hoe vaak per week nu naar de sportschool dan?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:13 schreef dud0r het volgende:
dat wordt doordrukken
ik wil gewoon vooruitgang zien.
Enige doel wat ik dit jaar heb is dat ik weer op het niveau kom dat ik manpower zou kunnen springen.
ben sinds ik m'n hand gebroken is niet meer geweestquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe vaak per week nu naar de sportschool dan?
Te hard gefapt of watquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben sinds ik m'n hand gebroken is niet meer geweest
even kijken of ik morgenochtend even tijd kan maken.
ik was haags iets te hard aan het fistenquote:
Vond je wel geil om te doenquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was haags iets te hard aan het fisten
Modjes plagen kusjes vragenquote:
dat wel jaquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond je wel geil om te doen
quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
Maar @:geerd ik raakte een boom met trainen. middenhandsbeentje gebroken. nog twee weken gips.
quote:
Ah ja das kutquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Chagrijnig omdat m'n vlucht vertraagd is. Die debielen van Wizz vermelden dan ook niet even met hoeveel vertraagd.
Worden Katja Schuurman taferelen als het nog lang duurt...zonder de sex danquote:
Met fietsen ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef dud0r het volgende:
Maar @:geerd ik raakte een boom met trainen. middenhandsbeentje gebroken. nog twee weken gips.
parkour.quote:
Weten ze wel hoelaat Bridget Maasland?quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Chagrijnig omdat m'n vlucht vertraagd is. Die debielen van Wizz vermelden dan ook niet even met hoeveel vertraagd.
yup. en dan tijdens een sprong op flinke snelheid een boompje aantikken ging niet goedquote:
Nee. Die vliegt niet met z'n tokkie maatschappij.quote:Op donderdag 9 januari 2020 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weten ze wel hoelaat Bridget Maasland?
Lekker vroeg maar.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog 14 minuutjes en dan lekker vrij
Uren zatquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
joah ff halfuurtje eerder. Vind wel mooi geweest.
HOMOquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:33 schreef Geerd het volgende:
GAIN VOEDSEL alweer binnen 4 eitjes in de wok (geen olie) 350 gram kip 400 gram groente half kopje rijst![]()
![]()
![]()
baasquote:Op donderdag 9 januari 2020 14:33 schreef Geerd het volgende:
GAIN VOEDSEL alweer binnen 4 eitjes in de wok (geen olie) 350 gram kip 400 gram groente half kopje rijst![]()
![]()
![]()
oke hoor midgetquote:
Hier twee hard gekookte eieren en maaltijd salade. Mix van eikenblad enzo. Morgen maar 's weer tomaten, paprika en komkommer kopen.quote:Op donderdag 9 januari 2020 14:33 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Gewoon een prei, wortel, paprika, ui met kip of varkensblokjes (wel wat meer kcal maar och)quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier twee hard gekookte eieren en maaltijd salade. Mix van eikenblad enzo. Morgen maar 's weer tomaten, paprika en komkommer kopen.
Zit nog te kijken naar een lekker wokgerecht.
Mijn doel is voornamelijk eerst even flink koolhydraat arm te eten. Klein beetje het hormoonhuishouden wat aanpassen. Die is nu vooral ingesteld op kebab, pizza, suiker in de koffie, snoep, cake etc etc.quote:Op donderdag 9 januari 2020 15:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon een prei, wortel, paprika, ui met kip of varkensblokjes (wel wat meer kcal maar och)
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je weer in je eigen poep te roeren?
quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wist je dat stront smelt trouwens als je het te lang kneedt ?
quote:
Ik wilde gewoon even een ontzettend smerige post makenquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen jij weet dit soort shit
Ben je in het echt ook zo ja?quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde gewoon even een ontzettend smerige post maken![]()
En mijn zieke geest kan eenieder inspireren of behoeden hoe zij niet moeten worden.
Moet je eens voorstellen met wat voor een figuur mijn collega's te dealen hebben elke dag
Hoop het 1e, vrees het 2equote:Op donderdag 9 januari 2020 16:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Echter, elke dag gieren zij het weer uit van het lachen. Of dat komt door mijn humor of medelijden. Ik keur beiden goed.
Valt op zich wel. Beetje wel. Absurdisme houd ik wel van. De grenzen opzoeken en een beetje flirten met wat daar overheen gaat.quote:Op donderdag 9 januari 2020 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo ja?
Denk eigenlijk het eerste. Doe wel eens een kleien stand-up-comedy in de kroeg. Ook dan gieren mensen het uitquote:Op donderdag 9 januari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop het 1e, vrees het 2e
Nicequote:Op donderdag 9 januari 2020 16:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Valt op zich wel. Beetje wel. Absurdisme houd ik wel van. De grenzen opzoeken en een beetje flirten met wat daar overheen gaat.
[..]
Denk eigenlijk het eerste. Doe wel eens een kleien stand-up-comedy in de kroeg. Ook dan gieren mensen het uit
Ik zat ff te googlen naar het poeptopic in ONZ dat een tijd geleden niet dicht mocht van Yvonne.quote:
Haha lekker bezigquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ff te googlen naar het poeptopic in ONZ dat een tijd geleden niet dicht mocht van Yvonne.Nu heb ik een heel rare zoekgeschiedenis in Google.
Uhuhuquote:Op donderdag 9 januari 2020 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ff te googlen naar het poeptopic in ONZ dat een tijd geleden niet dicht mocht van Yvonne.Nu heb ik een heel rare zoekgeschiedenis in Google.
quote:Op donderdag 9 januari 2020 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu![]()
Ik wil niet eens weten waar ik allemaal naar heb zitten zoeken als ik zou gaan neuzen in mijn zoekgeschiedenis
![]()
![]()
![]()
![]()
ADD hoofdquote:
NIET GEKLIKTquote:Op donderdag 9 januari 2020 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker heur!
Verbaast me trouwens dat je niet zegt: "Niet geklikt!"
Sowieso niet.quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:11 schreef ToT het volgende:
Ach, we weten dan in ieder geval dat je geen NSB'er bent!
Sowieso!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, klinkt idd echt als een manager!
Los van jouw berichtje had ik mij bedacht en heb ik het door laten gaan. Die vrouw met kaas tussen haar tanden was er ook maar ze heeft zich gedragen. Als klap op de vuurpijl kwam er nog een collega mee die bij de chef hamerde dat ze veganistisch eten wou. Als ze van te voren had gezegd dat ze zou komen dan kon Chefke nog de nodige boodschappen doen, nu moest hij improviseren, ze was wel tevreden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 10:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje raar: je nodigde 2 vrienden uit voor vanavond maar omdat (zoals jij zegt) die derde persoon zichzelf probeert uit te nodigen cancel je de hele boel maar?
Mooie vriendschap als je dat van die oninteressante derde af laat hangen
Wat een teleurstelling moet dat zijn voor die vrienden die zich hadden verheugd op dat gezellige informele etentje in 'het'paleis...van iemand
Ik vind dat HoS gedoe van jou maar raarw
Klopt, maar dit is nou net iets waar ik met volle zekerheid van kan zeggen dat ik daar meesterlijk in benquote:Op donderdag 9 januari 2020 10:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jij HoS oid bent wil niet zeggen dat je alles weet of kan
• Zo'n beetje elke post in de dagbagger benadrukken dat je een HoS bent.quote:Op donderdag 9 januari 2020 23:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Mijn HoS gedoe is niet raar hoor, is gewoon soms zo.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Te veel herrie.
Man man manquote:Op vrijdag 10 januari 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
• Zo'n beetje elke post in de dagbagger benadrukken dat je een HoS bent.
• HoS (Head of State) betekent staatshoofd en in Nederland is dat de Koning en niet jij. Dus ook interessantdoenerij.
• Veel straattaal praten alsof je een of ander straatschoffie van 14 bent met de functie die je beoefent.
Ja totaal niet raar hoor
Meteen ontslaan!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:02 schreef stokj het volgende:
Een collega van de IT-afdeling heeft gisteren bekent dat hij met één van de robots die is aangeschaft in bed slaapt en gevoelens voor het heeft.
Awkward wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:02 schreef stokj het volgende:
Een collega van de IT-afdeling heeft gisteren bekent dat hij met één van de robots die is aangeschaft in bed slaapt en gevoelens voor het heeft.
Oh dat ben ikquote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, de robot zelf heeft er geen mening over (nog).
Hij heeft wel gelijkquote:
Tijdens zo een middelbare school trip naar Parijs zaten we bij dat grote verkeersplein met 5 banen in de file. Kwam er een pick-up truck naast ons rijden met varkens erin.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Awkward wel.
Zo had ik vroeger een jongen op de middelbare school. Was een van de 'stoerdere' totdat wij hem een keer hadden betrapt op het aftrekken onder de douche.
Zo was onze werkweek naar Auschwitz in 1 ruk verknald.
En nu draaien ze zelf de hand niet om voor een fapjequote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens zo een middelbare school trip naar Parijs zaten we bij dat grote verkeersplein met 5 banen in de file. Kwam er een pick-up truck naast ons rijden met varkens erin.
Opeens schreeuwen een paar meisjes "iewl wat smerig en ranzig". Konden ze de bestuurder, echt een Frans uitziende boer, zien aftrekken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 08:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Awkward wel.
Zo had ik vroeger een jongen op de middelbare school. Was een van de 'stoerdere' totdat wij hem een keer hadden betrapt op het aftrekken onder de douche.
Zo was onze werkweek naar Auschwitz in 1 ruk verknald.
Hee haagsquote:
Primaquote:
Lekker hoor. Ja prima alhierquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
Primauitgeslapen, was wel even nodig. Verder rustig dagje. Emails beantwoorden, kleren wassen enzo.
Hoe is het daar?
Dat vraag ik me dus af heel eerlijk gezegd , maar goed , ik ben een flink aantal jaren ouder dan jij, en los van wat voor een functie dan ook , ik doorzie meer dan jij zelf doorhebtquote:Op donderdag 9 januari 2020 23:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is nou net iets waar ik met volle zekerheid van kan zeggen dat ik daar meesterlijk in ben![]()
![]()
Mijn HoS gedoe is niet raar hoor, is gewoon soms zo.
En dit idd. Je hebt het vrijwel in iedere post over je HoS functie ,ik heb ook nog es ff zitten zoeken op internet ,quote:Op vrijdag 10 januari 2020 01:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
• Zo'n beetje elke post in de dagbagger benadrukken dat je een HoS bent.
• HoS (Head of State) betekent staatshoofd en in Nederland is dat de Koning en niet jij. Dus ook interessantdoenerij.
• Veel straattaal praten alsof je een of ander straatschoffie van 14 bent met de functie die je beoefent.
Ja totaal niet raar hoor
geile haas paardenpik stierenklquote:
Ik las Duindorperquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoi pieps
[..]
DUDINATOR!!
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja op zijn prostaat zit ie.
Ben nog blijven hangen bij 4.0quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ghe ghe ghe
[..]
Smeerpijperij 5.0
Ik ben gek op smeerpijperijquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ghe ghe ghe
[..]
Smeerpijperij 5.0
Vertel..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gek op smeerpijperij![]()
Wie is daar nu niet gek op
2019 beldequote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben nog blijven hangen bij 4.0
Smeerpijpenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben gek op smeerpijperij![]()
Wie is daar nu niet gek op
2017 zelfsquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
2019 belde![]()
[..]
Smeerpijpen
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh want jij weet niet wat dat is?
jij doet vooral zelfpijperijquote:
Bij smeerpijpen krijg ik meer het idee dat er iets van olie ergens ververst moet wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
2019 belde![]()
[..]
Smeerpijpen
ik godquote:
Pijppijlstokquote:Op vrijdag 10 januari 2020 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij smeerpijpen krijg ik meer het idee dat er iets van olie ergens ververst moet worden
quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]Zoiets ja
Het is wel duidelijk dat ik meer verstand van smeerpijperij heb dan van auto's
What;s going onquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
Zo, binnenkort ff een topic in FHF openen voor een inzamelingsactie voor de Filipijnen.
Het is al met de admins besproken. Nu eerst ff kijken of er een redelijk anonieme manier is om geld in te zamelen. Er lopen hier namelijk exemplaren rond die niet alles van me hoeven te weten!
Xdquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
In het donker geteelde bladgroente dat soms te laat komt!
Dat laatste begrijp ik , maar wat is in de Filipijnen aan de hand dan?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
Zo, binnenkort ff een topic in FHF openen voor een inzamelingsactie voor de Filipijnen.
Het is al met de admins besproken. Nu eerst ff kijken of er een redelijk anonieme manier is om geld in te zamelen. Er lopen hier namelijk exemplaren rond die niet alles van me hoeven te weten!
quote:
Met kerst zijn ze weer eens door een zware orkaan getroffen. Net iets minder krachtig als typhoon Yolanda dat 6 jaar geleden alle records brak qua kracht, maar er zijn ook nu weer mensen omgekomen en zeer veel mensen zijn dakloos geraakt.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik , maar wat is in de Filipijnen aan de hand dan?
Laatst nog wat fikse stormen geweest, dat weet ik wel. En een aantal doden, maar dat kwam door eigen gestookte drank dat niet goed gemaakt was, heet Lampanog volgens mij.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik , maar wat is in de Filipijnen aan de hand dan?
Oh wauw!! Mijn tante is Filipijnse , wel kwalijk van mij dat ik dat niet eens wistquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Met kerst zijn ze weer eens door een zware orkaan getroffen. Net iets minder krachtig als typhoon Yolanda dat 6 jaar geleden alle records brak qua kracht, maar er zijn ook nu weer mensen omgekomen en zeer veel mensen zijn dakloos geraakt.
Grotere steden krijgen uiteraard al hulp daar, maar kleinere dorpjes zitten tot op de dag van vandaag nog te wachten tot er voedsel komt of hulp en materialen om huizen weer te herbouwen.
In het Radio49-topic hebben al mensen geld gedoneerd, net als vrienden buiten FOK!.
Met dat geld is er voor 40 gezinnen ieders 4 kilo rijst en een pak noodles gekocht!
[ afbeelding ]
Ja die orkaan heb ik van gehoord inderdaad ! Ben benieuwd, als dat topic er komt wil ik nog wel even kijken wat ik kan doneren.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Met kerst zijn ze weer eens door een zware orkaan getroffen. Net iets minder krachtig als typhoon Yolanda dat 6 jaar geleden alle records brak qua kracht, maar er zijn ook nu weer mensen omgekomen en zeer veel mensen zijn dakloos geraakt.
Grotere steden krijgen uiteraard al hulp daar, maar kleinere dorpjes zitten tot op de dag van vandaag nog te wachten tot er voedsel komt of hulp en materialen om huizen weer te herbouwen.
In het Radio49-topic hebben al mensen geld gedoneerd, net als vrienden buiten FOK!.
Met dat geld is er voor 40 gezinnen ieders 4 kilo rijst en een pak noodles gekocht!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh wauw!! Mijn tante is Filipijnse , wel kwalijk van mij dat ik dat niet eens wist
Ahhhh dat zou echt tof zijn!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja die orkaan heb ik van gehoord inderdaad ! Ben benieuwd, als dat topic er komt wil ik nog wel even kijken wat ik kan doneren.
Ja best wel!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]Je familie is aardig multiculti he?
En nee, niet kwalijk hoor; het is echt niet uitgebreid in het nieuws gekomen. (Omdat het deze keer dus geen records brak, maar ook omdat ze echt vaak getroffen worden.)
The ring of fire: orkanen, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen en tsunami's.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja best wel!![]()
![]()
En ja, ze worden vaak getroffen door allerlei natuurrampen
Klopt!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
The ring of fire: orkanen, vulkaanuitbarstingen, aardbevingen en tsunami's.
Dat groene huis op de achtergrond op die foto is het oude huis van de familie van mijn vrouw. 6 jaar oud (mijn vrouw heeft daar gewerkt om dit huis te laten bouwen), maar het is van heel goedkoop palmhout gemaakt en gaat waarschijnlijk nog maar een jaartje of 3 mee. Toch kunnen bepaalde familieleden die hun huis zijn kwijtgeraakt daar wel voorlopig wonen. Haar directe familie heeft zelf ondertussen een stenen huis die stomtoevallig net bewoonbaar was toen de orkaan toesloeg (betaald door mijn vrouw). Die is niet beschadigd. Dit groene huis is door de orkaan wel de wc en de keuken kwijtgeraakt die er later bij aan waren gebouwd met veel simpelere materialen.quote:
Het lijkt me afschuwelijk , die situatie . Het is te hopen dat er veel geld opgehaald wordt om dfie mensen te kunnen helpenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat groene huis op de achtergrond op die foto is het oude huis van de familie van mijn vrouw. 6 jaar oud (mijn vrouw heeft daar gewerkt om dit huis te laten bouwen), maar het is van heel goedkoop palmhout gemaakt en gaat waarschijnlijk nog maar een jaartje of 3 mee. Toch kunnen bepaalde familieleden die hun huis zijn kwijtgeraakt daar wel voorlopig wonen. Haar directe familie heeft zelf ondertussen een stenen huis die stomtoevallig net bewoonbaar was toen de orkaan toesloeg. Die is niet beschadigd. Dit groene huis is door de orkaan wel de wc en de keuken kwijtgeraakt die er later bij aan waren gebouwd met veel simpelere materialen.
Er stonden ook tijdelijke transitie-huizen die door hulporganisaties gebouwd waren; dan had men tijdelijk iets om in te wonen tot ze wat nieuws gebouwd hadden, maar deze mensen zijn zo arm dat ze nooit zelf wat kunnen bouwen.
Die tijdelijke huizen zijn met deze orkaan ingestort, dus zijn er nu heel veel mensen dakloos.
Zeker ja!quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het lijkt me afschuwelijk , die situatie . Het is te hopen dat er veel geld opgehaald wordt om dfie mensen te kunnen helpen
Of een vuist in een doosquote:Op vrijdag 10 januari 2020 09:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En nu draaien ze zelf de hand niet om voor een fapje
Ik kan mij in alle rollen aanpassen! En soms heb je gewoon zin om even in straattaal te praten. Dat houdt het leuk.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af heel eerlijk gezegd , maar goed , ik ben een flink aantal jaren ouder dan jij, en los van wat voor een functie dan ook , ik doorzie meer dan jij zelf doorhebt
[..]
En dit idd. Je hebt het vrijwel in iedere post over je HoS functie ,ik heb ook nog es ff zitten zoeken op internet ,
en kan me niet voorstellen dat iemand die hier post in straattaal ,de Nederlandse taal ook nog niet helemaal begrijpt of goed beheerst
dan zo'n functie heeft.Óf HoS staat voor iets anders dan Head of State , want dat is idd de koning . Ik snap dat interessant doen daarom ook niet. iig komt het er op neer dat ik geen snars geloof van alles wat je daar over zegt. En dat is puur gebaseerd op de manier waarop je hier post, en datgene wat je in je posts zegt.
Wauw! Mooi ditquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
We hebben een contactpersoon daar die met het geld van o.a. de Radio49-users dus rijst enzo gekocht heeft. We hebben de bonnetjes gezien en alles klopt, maar grotere bedragen zullen we in delen opsturen en we moeten telkens gewoon bonnetjes zien voor we weer geld opsturen.
En als we ÉCHT veel geld inzamelen, kopen we van ons eigen geld vliegtickets om daar ter plekke zelf mensen te kunnen helpen.
Hoop het ook. Gelukkig zijn spullen niet mega duur daar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw! Mooi ditIk hoop dat jullie heel veel gaan ophalen
quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wauw! Mooi ditIk hoop dat jullie heel veel gaan ophalen
Klopt, maar bouwmaterialen gaan bij elke zware orkaan meerdere malen over de kop. Sinds Yolanda is alles 4x zo duur geworden en dat is nooit meer teruggedraaid.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoop het ook. Gelukkig zijn spullen niet mega duur daar.
600 pesos is zo'n 10 euro en daar kunnen mensen als best wel wat mee. Wat betreft voedsel kan je flink wat bordjes vullen.
KUTquote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij deze. Hoe is je gevoel op dit tijdstip?
Chikie in de gestreepte tuinbroek is nog wel beetje jong hequote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar bouwmaterialen gaan bij elke zware orkaan meerdere malen over de kop. Sinds Yolanda is alles 4x zo duur geworden en dat is nooit meer teruggedraaid.
Is een nichtje van mijn vrouw.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 13:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Chikie in de gestreepte tuinbroek is nog wel beetje jong he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |